Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/belator

Marketing

Nestalo za 60 sec.

Znate one reklame - prije i poslije !?
Tu ima svega.
Naprave od bilo čega nešto čime nas žele zaprepastiti, iznenaditi, možda navući.
Zna biti tih reklama za mršavljenje, pa onih emisija kad "urede" neku osobu, srede mu zube, frizuru, pa šminka i to.
Nije to čak ni loše ako pomogne toj osobi za neko samopouzdanje.
Ali u globalu nisam za šminkanje ( ne mislim na uljepšavanje naših boljih polovica), nisam za pakiranje.
Više mi je ono : to sam što jesam, uzmi ili ostavi, kupi ili ne kupi.
Ali danas je dosta izražena zapravo sposobnost prodaje nečega.
Netko može imati vrhunsku robu i slabo prodaje, a netko će smeće dobro upakirati i prodati.
To je već sfera trgovine i vještine prodavanja.
Samo ću vam kratko ispričati nešto što sam vidio, doživio, a tiče se vještine prodavanja.

Jednom sam preko ljeta bio nezaposlen ( pazi čuda), pa sam morao pod hitno nešto raditi,
Igrom slučaja sam se skompao sa jednim crncem ( nisam rasista), umjetničkog imena Majkl.
I vozio ga po cijeloj Hrvatskoj, po sajmovima. On je prodavao na štandu, a ja sam malo zujao, malo se kupao u moru i usput zarađivao ( nije bilo lako, jer sam znao zaspati za volanom kad bih se vraćao iz Istre).
Ako je netko zapamtio tog crnca ( prodavao je sve po 5-6 kn i to mu je bio slogan),roba je bila smeće kao što se može i zaključiti po cijeni, ali ljudi su kupovali masovno, jer je Majkl bio zanimljiv, smiješan i smiješno pričao hrvatski a bio je i atrakcija. Mogli ste nas vidjeti u Labinu, Pazinu, Žminju, Krku, Lovranu, N.Vinodolskom, Jakuševcu, Samoboru, Vrbovečkoj Dubravi, Sesvetama, V. Gorici, Ludbregu itd...
Upravo u tom Ludbregu (centru svijeta) štand do našeg bio je jedan Albanac.
On je prodavao na štandu donji veš, čarape i to.
Na lijevoj strani je imao jednu košaru sa čarapama, a na desnoj drugu.
Na lijevoj košari je bila cijena 10kn, a na desnoj 20 kn.
Ljudi su zastali, gledali ( dobro, imao je sreću da je kraj nas, jer tu je uvijek bila gužva oko Majkla), ispitivali zašto su ove čarape po 10, a ove druge po 20 kuna !?.
Albanac je odgovarao da su ove za 10 kn iz Kine, a ove za 20 su bolje, iz Turske.
I svi su kupovali ove čarape za 20 kn, i Albanac je morao cijeli dan puniti ovu košaru gdje su čarape po 20 kn.
A punio je tako što je čarape iz ove košare na kojoj piše po 10kn prebacivao u ovu po 20 kn, samo je imao neke naljepnice ( čitaj deklaracije), kojima je prekrio ono :made in China.
I tako je masa ljudi tih dana ipak nosila kvalitetnije čarape, iz Turske, a ne iz Kine.

Da se ja vratim na početak, ovo prije i poslije.
Dobro je to ovako promatrati kroz prirodu, bez muljaže, bez trgovinskih trikova, onako prirodno.

......prije i poslije.......



...nije možda to ista grana, ali trešnja je ista...gledam je odmalena ( ne samo gledam ) i baš je dobra...

Ima i onih usputnih stvari gdje prolazimo....i to možemo pogledati kako je bilo prije i kako je poslije......



A ima i onih koje brzo nestanu, možda i za 60 sekundi...ali također imamo uzorak prije i poslije......to je posebna kategorija koju ćemo nazvati - nestalo za 60 sec......




Post je objavljen 29.05.2014. u 18:28 sati.