Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/igniss

Marketing

Grupna slika za profil

"Svaka grupa lijepih žena je ista, ali svaka ružna žena ružna je na svoj način."
- Lav Nikolajevič Tolstoj, parafrazirano



Nova studija objavljena u časopisu Acta Psychologica iz Amsterdama (Impact factor 2.6) donosi nam odgovor na jedno od najčešćih pitanja o ženskom ponašanju poslije "Zašto žene idu zajedno na WC": "Zašto žene kao online profilne slike stavljaju slike u grupama?"

Pokazano je da osobina pozicija unutar grupe utječe na to kako će osoba biti evaluirana; ljudi u sredini su u pravilu percipirani kao važniji nego ljudi na rubu grupe. Četri eksperimenta su istraživala utječe li pozicija lica u liniji od njih pet na njegovu percipiranu privlačnost. Središnja pozicija je utjecala na percipiranu privlačnost tog lica, ali smjer efekta ovisio je o pojedinačnoj privlačnosti i njega i okolnih lica. Privlačna lica bila su percipirana kao manje privlačna kada su bila okružena neprivlačnim ili srednje privlačnim licima. I obrnuto, neprivlačna lica bila su percipirana kao privlačnija kada su bila okružena drugim neprivlačnim licima. Ovi rezultati imaju široke implikacije i sugeriraju da što je centralniji stimulans unutar nego konteksta, to je veći utjecaj konteksta na procjenu tog stimulansa.

Još jedna vrlo slična studija nezavisna od prve došla je do identičnog zaključka: privlačnost se u grupi prelijeva; svi članovi izgledaju sličnije jedni drugima, te postaju relativno manje ili više privlačni kako bi se primakli prosjeku; istodobno, prosječna privlačnost im je viša nego što bi bila u maloj grupi ili kada su sami.



Žene nisu nimalo glupe što se tiče poznavanja nemilosrdnih zakona seksualnog tržišta i, podsvjesno ili ne, dobro znaju kako upotrijebiti ovaj društveni fenomen u svoju korist. Nije nimalo slučajno da privlačne žene u pravilu imaju slike na kojima su same, dok manje privlačne žene više vole slike u grupama (bilo s ljepšim bilo s ružnijim ženama od sebe).



Praktična upotreba ovog saznanja je vrlo jednostavna: ako cura u online datingu ili na Facebooku ima sliku grupe tako da nije jasno koja je zapravo ona, ona je vrlo vjerojatno najružnija od njih. Bio si upozoren.

Post je objavljen 19.02.2014. u 20:54 sati.