Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bookeraj

Marketing

A sada nešto posve drukčije...

... jer su moji interesi nepregledno široki i dokle oko seže ne može se obuhvatiti širina onoga o čemu sve čitam na internetu.

1. Inovatori se ponekad posve zanesu u nove tehnološke mogućnosti i dostignuća, i to toliko da lansiraju nove proizvode niti ne razmišljajući o njihovoj praktičnoj primjeni. Tako je na LinkedInu autor Dylan Tweney iznio razmišljanje o tome kako ne želi pametni hladnjak koji bi razgovarao s njim. Naime, LG je predstavio upravo takav hladnjak koji možete upitati ima li piva ili drugih namirnica u njemu, pa on odgovara na takve upite. Postoji i lonac za kuhanje pod tlakom koji se povezuje s pametnim telefonom i javlja mu kad su namirnice u njemu kuhane, ili električna četkica za zube koja se također može povezati s pametnim telefonom, iz posve nepoznatih razloga.

Smart Refrigerators: Do Not Want


2. Na blogu Brit+Co nalazi se pak popis 60 ekstremno neobičnih ideja za poklone, od jastuka s Nicholasom Cageom do Buddy Bumper Ball, divovskih lopti na napuhavanje u koje se vi i vaš prijatelj možete uvući i onda se sudarati do mile volje. Provjerite na linku u nastavku.

The Ultimate White Elephant


3. New York Times, po svom kolumnistu Franku Bruniju, u 2014. godini želi vam da čitate više i tweetate manje. To zapravo znači da će se u godinama koje dolaze tek spoznati prava vrijednost socijalnih medija, ali da, kao virtualni barbari, još uvijek nismo naučili na pravi način komunicirati s onima s kojima se ne slažemo – osoba koja iznosi mišljenje koje je suprotno našemu, ne samo da nije u pravu, već je najvjerojatnije izrazito glupa, zatucana i primitivna (i to ćemo joj bez ikakvog krzmanja i priopćiti, za slučaj da to sama nije znala). Zato, ono što ovaj kolumnist poručuje nije doista da manje tweetate, već da više slušate, a manje sami govorite.

For 2014: Tweet Less, Read More

4. Konačno, ako već govorite ili pišete, činite to kako treba i ne ponavljajući se. Stoga, umjesto da pojačavate dojam riječi „ljut“ riječju „jako“, pokušajte sa „bijesan“ ili „gnjevan“. Ili pokušajte još neki od 45 načina za izbjegavanje riječi „vrlo“ ili „jako“.

45 Ways To Avoid Using The Word "Very"


Post je objavljen 27.01.2014. u 11:12 sati.