Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/toco1980foto

Marketing

Neželjena pošta

E-mailovi sa "vijestima" i "reklamama", koji često znaju ljudima stizati u sandučiće elektroničke pošte, znaju biti itekako iritantni. Pogotovo ako sadrže "vijesti" i "reklame" o stvarima koje primatelja uopće ne zanimaju.

Naime, raznim web-stranicama koje zahtjevaju registraciju, bilo da se radi o nekom foto-servisu, on-line časopisu, web-igrici, internetskom forumu ili društvenoj mreži poput Facebooka, zajedničko je to da zahtjevaju registraciju, kako bi ih se moglo koristiti. Prilikom registracije, često je potrebno od podataka upisati i e-mail adresu. No vrlo često nakon registracije počnu problemi u vidu pristizanja poprilične količine bezveznih e-mailova. Počevši od "e-maila dobrodošlice", pa do toga da stiže e-mail za svaku trivijalnu stvar, a što zna prerasti u doslovno zatrpavanje "inboxa" smećem.

Iako na većini legitimnih "newslettera" i "reklama" uvijek negdje postoji opcija tipa "klikni ovdje da više ne primaš obavijesti" ili već uputstvo što učinti, ponekad takve stvari jednostavno ne djeluju.

Još veći problem sami sebi naprave oni koji negdje na internetu javno objave svoju e-mail adresu. Takvima svatko može u inbox poslati doslovno što god želi (uključjući i viruse, trojance...)

Inače je rješenje protiv takve vrste spama zapravo vrlo jednostavno, no zahtjeva određenu pripremu. Ta priprema se sastoji u tome da se na nekom besplatnom mail serveru najprije otvori druga ("sekundarna") e-mail adresa, čija je jedina namjena da služi upravo za takve situacije - registracije na stranicama gdje treba upisati i e-mail adresu, ili pak za potrebe objavljivanja kontakt adrese (npr. na nekom blogu). Uz to, takvoj e-mail adresi bi trebalo pristupati isključivo preko web-browsera, a ne e-mail programa (koji downloadaju e-mailove na računalo, zbog eventualnih virusa, trojanaca i sličnog, što nitko normalan ne želi na svome računalu...).

Post je objavljen 02.12.2013. u 00:23 sati.