Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/starwars

Marketing

Kako će EPVII izgledati nakon spektakla tipa Ender's Game?



Što se tiče intenziteta svemirskog CGI-gazma, Ender's Game čini se da nema premca. U ovom intervjuu Harrison Ford se s više podsmjeha nego sjete referira na specijalne efekte Originalne trilogije, ali po mom mišljenju to su bila vizualno kompletnija i zaokruženija filmska djela od bilo čega što se radi isključivo pred zelenim ekranom. Nemam ništa protiv CGI-ja koji će popuniti one rupe za koje tradicionalni efekti nemaju rješenja, ali film pretvoriti u roj piksela je nešto drugo - a upravo to je postalo standard. Ipak ima nekih svijetlih primjera gdje se tzv. praktični efekti u većem dijelu koriste - to je Dredd (2012), ali tom filmu i je intencija bila da izgleda retro, kao da su ga pravili Carpenter i Verhoeven negdje 80-tih.

Međutim, ono o čemu govorim u ovom postu nije tradicionalni efekti vs. CGI, već to koliko je vizualno iskustvo prosječnog gledatelja zasićeno tim svjetlosno-zvučnim iživljavanjem, duplim frame rate-om, itd. Ender's Game je jedan od mnogih takvih blockbustera, s iznimkom da se radi o izrazito svemirskoj operi s bitkama nalik na SW. Dakle, što je to što bi EPVII trebao donijeti, ako bi igrao na kartu takvog spektakla? Po mom mišljenju, a znam da ono nikome nije ni u peti od tvoraca EPVII, jest da bi se film trebao distancirati od tih trendova te kao i Dredd (2012) pribjeći dobrim starim praktičnim efektima gdje je god moguće, fokusirati se na likove, odnose, radnju i sve ono što je Lucas oskrnavio svojim užasnim prequelima.



Post je objavljen 02.11.2013. u 21:01 sati.