Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/heraklea

Marketing

Covjek, kljuc uspjeha u turizmu

U jeku priprema za turističku sezonu 2013. godine, sve vrvi raznim planovima, idejama i pokušajima da Hrvatska stvarno zaživi kao prava turistička destinacija. I ove godine, kao i svaki put do sada, najviše se priča o ulaganjima u smještajne objekte, infrastrukturu i dodatne sadržaje. Nama se naime, najviše sviđa slogan „Čovjek, ključ uspjeha u turizmu“. Na kraju, ipak se u većini slučajeva pamte osobni dojmovi koji su nastali u interakciji s drugim ljudima.

Svakako je pohvalno da se svake godine na kraju sezone dodijeljuju nagrade onima koji su na bilo koji način doprinijeli razvoju turizma u Hrvatskoj i koji su zaslužni da svake godine dolazi sve više turista po preporuci nekoga tko nas je već posjetio. Jedan lijep primjer je gospodin kojemu je 2012. godine dodijeljeno posebno priznanje jer već 50 godina ljetuje na jednom hrvatskom otoku.

Kvaliteta usluge turističkog osoblja, od ulaska u zemlju, preko svih službenika, ugostitelja, recepcionera, sobara, konobara pa sve do povratka u svoje domove je stvarni ključ uspjeha. Raznovrsna ponuda i kvalitetna infrastruktura mogu doprinijeti pozitivnom osjećaju, no ipak najčešće turisti, bilo domaći, bilo strani, ističu da su se vratili ili da će se vratiti radi ljudi koji su ih spremno dočekali i pružili im ono što su kao gosti i zaslužili. Zato, nabacimo najljepši osmijeh i širimo pozitivno raspoloženje i neka nas pamte samo po najboljem!


Post je objavljen 07.02.2013. u 13:57 sati.