Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/doninsvijet

Marketing

Prepeličje mlijeko



U neka davna vremena doma i u školi su nas učili da moramo učiti, biti marljivi, savjesni i vrijedni pa će nam se trud isplatiti. Učili su nas da moramo biti skromni, nenametljivi, da je poželjno misliti svojom glavom i biti ponosan.
Prestrašan je svijet u kojemu danas mladi ljudi odgajaju svoju djecu. Ako ih se uči da misle svojom glavom…. mogli bi zbog toga nastradati…. Ako previše uče i gube vrijeme na znanje to im nije nikakva garancija da će naći posao i da će im se sav taj trud isplatiti, samo će nabiti dioptriju od puno čitanja, a onda neće imati gdje zaraditi da si plate lasersku korekciju vida. Skromnost i nenametljivost su neke izumrle vrijednosti…. jer je poželjno što više se slikati, što više blještati, kititi se, lapradati što veće gluposti jer one garantiraju da će biti zapaženi... kao Aleks Grdić koja objašnjava mladim djevojkama da je Kleopatra bila onako lijepa jer se kupala u prepeličjem mlijeku… ili Ava Karabatić koja s otoka „pozdravlja svoje roditelje, a pogotovo mamu i tatu“. One odlično žive od svih tih ispaljenih gluposti.
Reklame koje gledaju naša djeca su prepune „mudrih“ poruka i savjeta da bi im se što više olakšao život.
Novac je danas najveće božanstvo kojemu se većina klanja…. a banke i kapital su gospodari svijeta.
Preuzeli su i odgojnu ulogu pa poručuju našim kćerima da su sirove strasti garancija za uspjeh.
Poželjno se zaduživati, a pri tom trebaju koristiti svoje ženske čari, odjenuti što izazovnije haljine, pokazati što više od svog tijela, širiti noge, afektirati i tim adutima ispolovati što povoljniji kredit.
I svi šute, nikome ne smeta… svima je to logično… jer eto živimo u kapitalizmu i svatko ima pravo reklamirati svoj proizvod kako god poželi.
Ova reklama ponižava cijeli ženski rod jer nas svodi na komade mesa od kojih se ništa drugo i ne očekuje nego da to meso što duže održimo svježim. Ponižava i muškarce jer ih svodi na spodobe kojima upravljaju nagoni. A u taj blještavi i privlačan celofan umotan je poziv na zaduživanje…. poziv na dobrovoljno pristupanje u ropstvo.
Gledajući tu reklamu uvijek se pitam tko li ju je smislio? Ima li možda kći? Da li bi volio da i ona na ovakav način ostvaruje svoje ciljeve? Ili je ipak odgovore na sva ta pitanja potisnuo da bi zaradio novac....

Imam doma nešto prepelica…. Svakodnevno ih uzimam u ruke…. okrećem na sve strane i nikako ne mogu smisliti kako da ih pomuzem. Ako netko zna… neka mi se hitno javi s odgovorom, a ja ću mu u znak zahvalnosti pokloniti demižonku prepeličjeg mlijeka… za vječnu mladost.





Post je objavljen 04.04.2012. u 23:38 sati.