Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/najbrze-vijesti

Marketing

Studenti lansirali majice za kojima luduju hrvatske cure

Zagrebački studenti ekonomije lansirali svoje majice s kapuljačom, tzv. hoodie majice, zaštitni znak većine studenata fakulteta u inozemstvu.

Na ideju su došli za studija u Švedskoj, zatražili su dopuštenje fakulteta te krenuli u realizaciju majica za kojima luduju djevojke.

Hoodie majica ili, prevedeno s engleskog, majica s kapuljačom, zaštitni je znak većine studenata fakulteta u inozemstvu i njome se jako ponose, a tradiciju takvog odijevanja na Sveučilištu u Zagrebu počeli su studenti Ekonomskog fakulteta.

Dvojica apsolvenata, koji su proputovali i studirali, kako kažu, po cijelom svijetu, odlučila su dizajnirati takve majice za svoje kolege. Još na ljeto imali su ideju za majicu, a nakon što im je dekanat odobrio korištenje službenog naziva fakulteta, krenuli su s projektom.

Proizveli je u Belgiji, u Hrvatskoj nisu uspjeli

'Ideja je rođena za vrijeme mog boravka u Švedskoj na sveučilištu u Uppsali kada me kolega Rasonja zamolio da mu donesem hoodie University of Uppsala. Zapitali smo se zašto takve majice ne bi imali i studenti našeg fakulteta. Tada smo došli na ideju da ih sami dizajniramo', kazao je Miroslav Marković. Sadržaj koji popularna majica mora imati jest logo fakulteta, godinu njegova osnutka, kraticu punog naziva te grb sveučilišta, a na posao su se bacili s radoznalošću iako je to bio njihov prvi susret s 'tekstilnim' poslovima.

'Nakon propalog dizajnerskog rješenja koje smo platili, odlučili smo sami napraviti dizajn hoodie majice. Našli smo se oko 11 sati navečer na Skypeu i do tri ujutro imali smo koncept koji je trebalo prebaciti s ekrana u stvarnost', dodao je Miroslav. Iako su pokušali majicu proizvesti u Hrvatskoj, nisu uspjeli. Kako kaže Rasonja, računica je bila takva da je jeftinije bilo naručiti ih iz Belgije. Za popularnim odjevnim predmetom 'najluđe' su cure, njih 65 posto, kažu dečki s Ekonomije, kupile su majice.

Cijeli projekt, kako to pravim ekonomistima i priliči, popraćen je i marketinški, a u distribuciji i reklamiranju pomogli su im i kolege iz Hrvatske studentske asocijacije te kolege s fakulteta.

Magazin.hr

Post je objavljen 03.03.2012. u 15:51 sati.