Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/wolfmedia

Marketing

20 stvari koje svaki PR profesionalac treba znati

1. Zgrabite dobrog novinara ili blogera i skrenite mu pozornost na sebe. Riječi su moćnije od bilo kojeg oružja. Pažljivo ih odaberite. Budite kratki i jasni!

2. Pošaljite im ( novinarima/blogerima) tri stavke. Ciljano. Obratite pozornost na bit informacije. Zaključite kakvu će korist pitch/informacija imati kod ciljane publike.

3. Koristite alate za praćenje društvenih medija.

4. Organizirajte svom klijentu intervju. Dobro ga pripremite za to, kao da sebe pripremate. Budite za klijenta uvijek prisutni kada vas treba, ali isto tako znajte kada trebate odstupiti i jednostavno ga samo slušati.

5. Zauzmite se za svog klijenta sa čvrstim ali pristojnim stavom. Novinari mogu biti arogantni, bezobrazni i mogu ga "navesti na tanak led". Upozorite ga na vrijeme na to.

6. Odgonetnite prioritete i budite stalni izvor korisnih informacija, na dobrobit svima ( klijentu i ciljanoj skupini).

7. Uputite klijenta kako se održava samopouzdanje pred kamerama i na javnim nastupima.

8. Uvijek klijentu iznesite napismeno plan kriznog komuniciranja. Naučite ga kako se njime treba služiti i u kojim situacijama.

9. Naučite se služiti svim raspoloživim alatima za brzo informiranje ( video-snimanje za kratke medijske izjave; twittter, i sl.)

10. Postavljajte dobra pitanja. Na pametna i ciljana pitanja, dobivaju se konkretni odgovori. Konkretnim pitanjima podstičete ljude na razmišljanje, kreativnost i dobivate povratnu reakciju.

11. Surađujte s drugima iz branše. Ne gledajte na njih kao na konkurenciju. Oni su izvor konstantnih novih ideja i informacija.

12. Koristite tradiocionalne medije, kao što su papirnata izdanja novina, televizija, radio - oni ne izlaze iz upotrebe. Tako ćete pravodobno plasirati informaciju svima, a ne samo korisnicima naprednih medija.

13. Koristite ključne riječi, SEO, veze ( linkovi) što više. To samo može pomoći vašoj web stranici/blogu. Neka se vaši rezoltati prikazuju u prvih 10 u pretraživačima.

14. Naučite se služiti analitičkim tabelama, alatima za mjerenje popularnosti, te ih primijenite u svakodnevnoj taktici.

15. Preslušavajte govore, konferencije za novinare, kratke objave za medije ( TV), i naučite iz njih izvući tri bitne stvari u petominutnoj prezentaciji, inače ćete udaviti sa 30-minutnim objašnjavanjem. To nitko ne želi "prožvakavati".

16. Prenamijenite sadržaj. Oblikovanje objave, članka, blogposta ili intervjua će vam se itekako isplatiti jer će vam uštedjeti puno vremena i energije.

17. Napravite online uredništvo. Naučite koji su kvalitetni elementi online uredništva i primijenite ih. Tako će novinari, urednici, blogeri i svi ostali uvijek imati pristup pravodobnim i vjerodostojnim informacijama, a sebi ćete stvoriti dobar ugled među njima.

18. Naučite opisati pich s manje od 8 ključnih riječi. Pravilo jasnoće.

19. Slijedite ( pri tom ne mislim doslovno kao stocker ;) )novinare, blogere, reportere, urednike na društvenim mrežama, chatu, forumima i izgrađujte svoj odnos s njima. Promatrajte kako komentiraju, ulazite u diskusije s njima, razvijajte svoj odnos, prije nego li "iskočite" ispred njih ;). Razvijajte normalan ljudski odnos, bez picheva. Ostalo će doći samo po sebi. Kada uspješno spojite svoju strast sa zajednicom, zagarantiran je uspjeh.

20. Napišite i objavite svoj blog-post u manje od 30 minuta. ;)

Post je objavljen 31.10.2011. u 12:17 sati.