Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/heraklea

Marketing

KAKO RIJESITI REKLAMACIJU?

Jucer sam s obitelji bila u tjednom sopingu u Intersparu. Uz to sto je on najblizi veliki soping centar u kojem mogu obaviti svoju tjednu kupovinu, tamo se uvijek osjecam ugodno, vec dobro znam gdje sto stoji i moram priznati da nikad nisam dozivjela neku neugodnu situaciju. Jucer vadim iz vrecica sve sto smo kupili i odmah pripremam veceru. Izmedu ostalog uzeli smo i prsut koji je bio na akciji. Odmotavam papir u koji je bio zamotan i osjetim cudan miris, mozda je bolje reci smrad. Prvo pomislim da mi se ucinilo jer imam jako izostren njuh i osjetim neke mirise koje drugi ne osjete. Rezem prsut i slazem ga na tanjur, prilazi mi suprug i on takoder primjeti strasan smrad. Automatski vraca prsut u papir, lijepi racun na njega i moli me da ga sutra reklamiram i vratim. Moram priznati da jos nikad nisam reklamirala nacetu hranu i sumnjala sam da cu nesto uspjeti napraviti po tom pitanju. A jos nisam bila sigurna niti je li taj "smrad" uobicajen za tu vrstu prsuta ili se ipak nesto pokvarilo. Danas dolazim na odjel info pulta i pitam ljubaznu djelatnicu da li kod nje mogu obaviti reklamaciju ili ce me ona uputiti na odgovornu osobu. Pita me sto se dogodilo i ja joj ispricam i pruzim zamotani prsut. Molim je da ga otvori i pomirisi da se osobno uvjeri o cemu pricam. Ona bez ikakvog pogovora zove voditeljicu delikatesa i pita me na koji nacin zelim refundaciju, bez da je otvorila prsut i išta provjerila. Pita me zelim li da mi narezu novi prsut ili zelim povrat novca.Odgovaram da zelim povrat novca sto je ona istog trenutka i ucinila.Dobila sam tocan iznos novca direktno na pultu i sve se rijesilo u manje od 3 minute. Pitam je jer trebam cekati voditeljicu delikatesa, a ona mi kaze da ako smatram da je problem rijesen da ne trebam i ujedno mi se ispricava na neugodnoj situaciji. Nakon ljubaznog pozdrava udaljavam se od pulta i jos ne mogu vjerovati da se problem za koji sam sumnjala da ce se uopce rijesiti, rijesio na obostrano zadovoljstvo u vrlo kratkom vremenu, jednostavno i bez ikakvog kompliciranja. Moze biti primjer svima! Sve pohvale!

Andrea P.

Post je objavljen 12.10.2011. u 16:17 sati.