Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/belleepoque

Tour de Serbie... br. 4 - NIŠ FOTO

Dragi moji, nakon što sam stigao u Novi Sad i malo se odmorio, našao sam fotografije iz Niša i odlučio ih dati na uvid svima vama, ali sam shvatio da u Nišu jedva da sam fotografirao spomenike i građevine, jer i nisu u baš zavidnom stanju, pa ću fotografije neke postaviti s interneta. Kad sam to uvidio, odlučio sam u Novom Sadu i Beogradu biti detaljniji...

spomenik Stevanu Sremcu (s interneta)

najljepši eksponat arheološkog muzeja, zlatna ogrlica nađena u Medijani

Ćele kula (lubanje pri dnu)

konjanik na trgu (internet) - ne zna se tko je na konju, ali radi se o spomeniku svim borcima za slobodu Niša

tvrđava iz zraka (internet)

jedna od predivnih ruža iz vrta/rasadnika naših domaćina na Pasi Poljani

kupola Sabornog hrama

bunar ispred hrama sv. Nikole

sv. Nikola

ja kraj reklama za automat klub SFRJ
_____________________

Prvi dojmovi o Novom Sadu su izvrsni - grad je besprijekorno uređen i čist, što se tiče arhitekture podsjeća na Varaždin. Pazi se na uređenje grada, pa tako sa gotovo svakog fenjera na ulici visi tegla cvijeća, gradonačelnikova palača je cijela okićena cvijećem, a sve zgrade svježe obnovljene. Petrovaradinska tvrđava je bez vidljivih znakova EXITa koji se održao prošloga vikenda, i isto tako je vrhunski obnovljena, i ogromna. Za razliku od Niša,. gdje su na ulicama pretežno Golfovi , Zastave i JUGIĆI, ovdje se voze mnogo bolji auti, Škode, Renaulti, Mercedesi (iako rijetko) i slično...

Sutra putujem u Beograd rano ujutro, smještaj smo našli preko agencije beoapartments, pa ću pisati po povratku u petak ujutro vjerojatno, i staviti slike iz Novog Sada, izvješće iz Novog Sada i Beograda, i vjerojatno fotografije Beograda... Ćao svima...

Post je objavljen 20.07.2010. u 19:04 sati.