Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/damok

Marketing

Žene i sladoled

Malo o fenomenu lizanja sladoleda. Nama muškarcima sladoled je kao i sve ostalo, nešto za pod zub. Osobno, trudim se da ga što prije pojedem još dok se ne rastali da ga ne moram popiti, jel.

Ali u zadnje vrijeme promatram žensko uživanje u lizanju sladoleda, štoviše orgazmičku predanost tom sladoledu.
Gledam neku ženu, sjeda u auto, malo dijete na stražnjem sjedalu, cca 5 godina,
žena se potpuno isključila, za nju ne postoji ništa drugo. Ni dijete :)

Fokusirana na sladoled, utrošila ga za manje od 2 minute.

One (vi, pardon) neznaju za ništa drugo kad drže sladač u ruci, za njih ne postoji ništa, svi problemi nestaju i sladoled zauzima 99.5 % resursa mozga :)

Da ima neki ctrl-alt-del monitor kao na kompu, grafikon bi bio do vrha :) Ostalih 0,5 % zauzimaju autonomni refleksi za disanje i životne funkcije :)

Eto morao sam napisati.. Fascinantno :)



Post je objavljen 18.06.2010. u 14:43 sati.