Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vistica3

Marketing

Giro

Do jučer sam samo površno pratio ovogodišnji Giro. U potrazi za izvještajem sa etape dan prije, jučer sam naletio na tekstualni prijenos etape i uključio se u pravi trenutak. Vozilo se 262km kroz Apenine sa jednim usponom 1. i dva uspona 2. kategorije, a kiša koja je povremeno padala je dodatno začinila stvari. Razvoj događaja je bio poprilično neobičan za utrke ovog tipa. Napadi su krenuli od starta i grupa od 50-ak vozača se uspjela odvojiti. U pelotonu je vladala konfuzija i dok se saznalo koliko je vozača i bijegu i tko su ti vozači, bjegunci su već imali opipljivu prednost (čini mi se 6-8 minuta nakon 35km). U pelotonu su ostali dotadašnji vlasnik roze majice Vinokurov kao i većina glavnih favorita za naslov. S druge strane u bijegu je bilo nekoliko vozača koji su prestavljali prijetnju za preuzimanje roze majice, između ostalih i Robert Kišerlovski. Ekipa Caisse d’Epargne koja je imala 5 vozača u bijegu je vidjela priliku da svog vozača Arroyo-a primaknu što je moguće više vrhu, a Saxo Bank, Cervelo i Sky su također u bijegu imali vozače koji su među favoritima za visok plasman pa im je u interesu bilo da bijeg uspije. S druge strane, Astana i BMC su bili najaktivniji u pokušajima da reduciraju zaostatak, ali im nije išlo. Pojedini vozači Astane su imali problema sa crijevnim virusom i trojica su morala odustati, a i BMC je ostao bez dva vozača za vrijeme jučerašnje etape.
Prednost bjegunaca se popela do maksimalnih 18 minuta i postajalo je očito da će nakon etape ukupni poredak izgledati znatno drugačije nego dan prije. Pobjedu je na kraju odnio Petrov, a ukupno vodstvo je preuzeo mladi australac Richie Porte iz Saxo Banka. Kišerlovski je etapu završio na odličnom 11. mjestu sa 18s zaostatka za pobjednikom što ga je pomaknulo na fantastično 3. mjesto u ukupnom poretku iza već spomenutog Porte-a i Arroyo-a. Peloton je do cilja došao 12.45 minuta iza pobjednika.
Kišerlovski je trenutno najbolje plasiran vozač Liquigasa, a velika imena Liquigasa, Basso i Nibali imaju preko 11 minuta zaostatka. Bit će zanimljivo vidjeti klupsku strategiju u nastavku utrke. Hoće li se Kišerlovski raditi za Bassa i Nibali-a ili će oni raditi za njega? S jedne strane Kišerlovski-om je ovo prva 3-tjedna utrka i pitanje je ima li ekipa povjerenja u njega. S druge strane Basso i Nibali imaju osjetan zaostatak za vodećim i teško je očekivati da će to uspjeti nadoknaditi. Odgovor ćemo vjerojatno dobiti kad utrka uđe u Dolomite, još se puno stvari može promjeniti.


Post je objavljen 20.05.2010. u 11:03 sati.