Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/61

Marketing

Optimalni nakon Maximalnog

Imali MaxTV. Pa nam se svako malo zamrzavala slika. burninmad Snimalica malo radila, malo štrajkala. Kad je radila, znala štekati a i programi naših teve kuća su ajme blože – najave nešto pa to ne prikažu i svašta nešta. headbang

Nezadovoljstvo trajalo i trajalo. Poznanik s kojim ponekad moj muž popije prvu jutarnju prijeposlovnu kavu - nahvalio Optimu. Ništa čudno jer čovjek (taj poznanik, ne moj muž) radi u Optimi. Te dobra, te super veza, te možeš gledati program i nakon 48 h (ne stigneš ili zaboraviš odgledati seriju – nije bed, u izborniku programa izabereš tu seriju pa biraš «Pokreni snimku» i ako nije prošlo više od dva dana, oni ti dopuste gledati) te ovo te ono... Tek kad su kućni prijatelji prešli na Optimu i nahvalili nam istu – odlučismo se na rastavu od Te-koma.

Potpisali ugovor s Optimom, oni rekli da će obavijestiti T-com. Za svaki slučaj, poslah mail bivšem da ga više ne želim. I javio mi da nas je već križao sa svog popisa. I tako krenusmo ruku pod ruku s Optimalnom umjesto s Maximalnom televizijom. I internetom.

Usporedba cijena? Nebo i zemlja. Optimalni račun, za istu uslugu – iznosi trećinu onoga što smo plaćali Te-komu. thumbup Navikli se na novi daljinski jedva nekako. Pri noćnom obiteljskom druženju pred teve-ekranom svako malo moraš upaliti svjetlo u sobi jer ne znaš napamet gdje je koja tipka. To se može preživjeti. Internet vezu imamo npr. na jednom kompjuteru ali na drugom u jednom trenutku izgubimo. Razlog neobjašnjiv. lud I da, Optima ne pruža podršku Mac korisnicima. Tko ti kriv ako si kupio Mac-a. pjeva Zatim, i ovdje se slika zna zamrznuti. A najgoru smo zamjerku imali na snimalicu. Lijepo si snimiš neki film ili seriju, kad uhvatiš vremena pokreneš snimku, kadli – prikazivanje počinje npr. od pedesete minute emitiranja. Pa moraš premotavati snimku na početak. Kao da si posudio video-kazetu u videoteci (ah, stara vremena...) i dobio je nepremotanu na početak. puknucu

Zbog takvih i sličnih grešaka, muž redovito zvao korisničku podršku. Pa bi "Manuel ovdje, kako Vam mogu pomoći?" prvo rekao da se provjere svi kablovi, pa vamte pa tamte. Na koncu smo sva ta zamrzavanja i prepremotavanja prijavili kao kvar. Čekali pet dana na servisera. Prek vikenda gledali posuđene DVD-je (ja se ogrebala za "Mamma mia!", sva sretna iako sam se rascmoljila nekoliko puta). Kad je serviser došao, zamijenio nam prijemnik. Sad se opet navikavamo na novi, najnoviji daljinski. I nadamo se da je novi prijemnik riješio naše probleme. Moš mislit...


Post je objavljen 26.04.2010. u 13:40 sati.