RECENZIJA: SADE, FLORENCE+THE MACHINE, CORINNE BAILEY RAE, VAMPIRE WEEKEND

Volite li nove filmove Martina Scorsesea? Gledam te neke proizvode rađene po "savršenim" formulama, ali nešto nedostaje. Imamo dobre glumce, dobrog redatelja, dobar scenarij, ali jednostavno nisam dovoljno emocionalno angažiran gledajući te filmove. Ne moramo uvijek od filma dobiti ono što očekujemo, ali najmanje što očekujem je da me ostave ravnodušnim. Nekako sličan osjećaj dobio sam slušajući novu Sade. Vidim da je dobro, sve je na mjestu, ali jednostavno mi nije dovoljno dobro. Svi koji me poznaju, znaju koliko volim njene stare pjesme, a i njen zadnji album izašao je u vrijeme nekih prekretnica u mom životu, srednja škola, burni odnosi i tako to, da ne ulazim u pojedinosti...Long Hard Road je lijepa. Kao i In Another Time, Skin i The Safest Place (publika za svog favorita uglavnom ističe meni nimalo impresivnu The Moon and The Sky). Ali u konačnici, nema nekog uzbuđenja, nema ničeg novog, ničeg posebno zanimljivog zbog čega biste se nekad s guštom vratili ovom albumu. King Of Sorrow, Somebody Already Broke My Heart i By Your Side s prethodnika, daleko su superiornije od ikoje pjesme s ovog albuma. Da ne pričam o njenim ranijim klasicima. Ja sam ipak očekivao nešto više. Album u prodaji od sljedećeg tjedna.

Florence + The Machine je pak potpuna suprotnost gore spomenutoj Sade, a Lungs je neobičan, nepredvidiv i uzbudljiv debitantski album, sa zanimljivim tekstovima, melankoličnim vokalom....Svi su oduševljeni, no meni se problem javlja u povremenoj histeričnosti albuma. Iako nedvojbeno ima nekoliko izvrsnih trenutaka, na momente ipak postane malo zamoran. Album je objavljen još prošle godine, no odlučio sam vam i na njega skrenuti pažnju budući da je nedavno objavljen i 6. singl sa albuma, a album je prije 2 tjedna skočio na sam vrh britanske ljestvice albuma, a samo u Velikoj Britaniji prodan je u oko 600 000 primjeraka. Podsjetit ću vas i da je Florence nominirana za nadolazeće Brit Awards u kategorijama best british female artist, breakthrough act i best album, a bila je nominirana i za Mercury Prize.

Corinne me pak osvojila već prvom pjesmom sa svog novog albuma. Ne znam, neka kombinacija toga što joj se događalo u životu, taj cover koji tako puno govori da ga doslovce osjećam gledajući ga i onda otvaranje albuma u obliku pjesme Are You Here. Glas, interpretacija...De gustibus.., znam. Ali zaista, agilerovska deračina i njoj slične su toliko precijenjene da to nije normalno. Živjeli mekani, slatki vokali! Daleko od toga da su sve pjesme besprijekorne, ali Rae se s lakoćom nameće kao jedna od vodećih u svom žanru, pjevačica čije albume možemo s nestrpljenjem očekivati. The Sea je njen drugi studijski album, u prodaji se pojavio prije 2 tjedna.
OCJENA: 4+

Debitantski album Vampire Weekend recenzirao sam još davno prije nego su se proslavili i počeli osvajati top liste. I dao mu -5. Vratili su se s drugim studijskim albumom, Contra, i zasjeli direktno na 1. mjesto Billboardove ljestvice albuma. Više manje zahvaljujući usmenoj predaji, odličnim nastupima i na krilima izvrsnih kritika prvijenca. Vjerujem da nitko tko je volio prvi album neće ostati razočaran. Ja nisam.
OCJENA: 4+

edit: budući da nemam vremena pisati o filmovima koliko bih to htio, stavio sam dolje desno nekoliko preporuka, filmove koji su me oduševili i koje svakako vrijedi pogledati. A s vremenom ću listu mijenjati i/ili proširivati.

Post je objavljen 09.02.2010. u 17:09 sati.