Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nabrzaka

Marketing

107. post. 10 stvari kojima se veselimo u 2010.

Ovaj ću post, odnosno navedene stavke, ukrasti s jednog F1 portala, ali pretpostavljam da puno ljudi ne čita takve stranice pa će im možda biti zanimljivo vidjeti ovdje na blogu. Krađa baš i nije idealan način da se započne godina, ali ko šiša idealno! Uostalom, treba se nekako ufurati u novu godinu. Bolje kićenjem tuđim perjem nego prekidom poput Lewisa i Nicole :)
1. Briatoreov povratak.
Dragi Bože, Flavio se vraća. Ako smo se i ponadali da smo ga se konačno riješili, prevarili smo se. Flavio je dobio tužbu na francuskom sudu kojom je poništena doživotna zabrana rada u Formuli 1 koju mu je prije nekoliko mjeseci dodijelila FIA. U obrazloženju je rečeno da FIA nije imala ovlasti donijeti takvu kaznu premda, naravno, nema govora o tome da Flavio nije kriv nego je riječ o neregularnoj optužbi i proceduralnoj pogreški. Osim toga, Flavio je dobio i 15 000 eura odštete. Baš me zanima na šta će ih potrošiti. Briatore je najavio tužbu protiv dvojice iritantnih Piqueta, FIA je također reagirala i rekla da će se žaliti na ovo ukidanje kazne, a konačan rezultat vjerojatno će biti njegov povratak na staze, možda ne već ove godine, ali uskoro. Tresla se brda, rodio se piš.
2. 26 bolida na startu.
E sad, novinari Planet F1 portala misle da je ovo pozitivna stvar, kažu da je to tradicija, da će suci imati više posla, a vodeći vozači više zaostalih za prestizanje. Ne znam baš. Bit će kaosa. Naravno, puno ljudi voli kaos i najdraža stvar u F1 utrkama su im upravo ti sudari u prvom zavoju, ali ja sam još uvijek sumnjičava prema ovako velikom broju bolida.
3. Kvalitetno suđenje
Umjesto dosadašnja tri, od ove će godine na svakoj utrci biti četiri suca koji će dolaziti iz jedne stalne skupine F1 sudaca i bivših vozača, a jedan će sudac predstavljati organizaciju koja stoji iza grand prixa na kojem jesu. Hoćemo li konačno gledati konzistentno suđenje, a ne da se presijecanje šikana i ostale stvari sude kako kome sprdne, vidjet ćemo.
4. Schumacherov povratak
Odakle početi? Počet ću od vjerojatno najvećeg uzdaha olakšanja kojeg je ispustio jedan F1 vozač u povijesti našeg obožavanog sporta. A to je uzdah Rubensa Barrichella nakon što je čuo da Michael dolazi u ekipu koju je on upravo napustio. Rubinjo je imao svakakvih sr*** tijekom karijere, ali božica sreće ovog ga je puta pomilovala po glavi pa je potpisao ugovor s Williamsom prije nego je Schumi stigao u Mercedes. Ne mogu ni zamisliti što bi bilo da je ostao i ponovno se spario s bivšim kolegom. Schumacherov povratak otvara milijune pitanja i komentara. Ovog je puta šok čak i veći nego prošlog ljeta kad je prvi put najavio privremeni dolazak na Massino mjesto, ali sad je sve nekako ozbiljnije i uvjerljivije pa se doista čini da se Schumi vraća. Koliko god to nevjerojatno zvučalo. A ja moram priznati da mi je i dalje teško povjerovati. Premda sam ga gledala 15 godina na utrkama, čak i dva puta uživo, na neki način odrastala s njim pa čak i emotivno doživjela njegov odlazak (premda nikad nisam bila fan) i presicu u Monzi prije tri godine, nezamislivo mi je da ćemo ga ponovno vidjeti na gridu F1 utrke. U kombinezonu, s kacigom i u bolidu. To će biti pravi šok. P.S. Vratio se, da, a zajedno s njim i njegov grozomorni modni izričaj!!
5. Senna ponovno u Formuli 1
Broj 5 je moj osobni favorit na listi i stvar kojoj se posebno veselim. Nemam pojma kakvim će se Bruno pokazati, hoće li biti izvrstan, dobar ili piketovski očajan, ali znam da se iznimno veselim vidjeti njegovo ime (i prezime, naravno) na F1 gridu. Bruno je, sudeći po intervjuima koje sam čitala, sasvim normalan dečko svjestan težine prezimena koje nosi, svjestan očekivanja javnosti, svjestan pažnje koju ima zbog slavnog ujaka i vrata koje mu je ta rodbinska veza otvorila. Ne pravi se nešto što nije, ne pravi se da to nije tako i, ono najvažnije, ne pravi se da je Ayrton. Ekipa Campos za koju je Bruno potpisao u velikim je problemima i još uvijek nema budžet za predstojeću sezonu, ali kažu da će se sve srediti do Bahreina i da ćemo ih vidjeti na startu prve utrke. Sretno, Bruno.
6. Hamilton vs Button, Massa vs Alonso, Rosberg vs Schumacher, Schumacher vs Vettel
Unutarmomčadska suparništva ove su sezone u top formi. Hamilton i Button već oštre noževe. Jenson je prije nekoliko dana posjetio Woking i ondje postavio vrlo hrabro pitanje "Je li ovo Lewisova momčad?" A odgovor je glasio: 'Yes, of course it's Lewis' team, as it was Heikki Kovalainen's team, Fernando Alonso's, Juan Pablo Montoya's and Kimi Raikkonen's, and it will be your team as well." Dakle, lagali su mu. Veliko je pitanje kako će se Button ponašati u svemu tome. Ako bude raspoložen kao u Brazilu, bit će vatre i bit će problema. Ako već na prvim testiranjima shvati da je sporiji, možda prihvati pomirljiviji ton. Uostalom, vidjet ćemo hoće li uopće i koliko biti lošiji u odnosu na Lewisa. U Ferrariju također zanimljiva kombinacija. Fernando je došao, a Massa se vraća nakon pauze. Obojica će se htjeti brzinski dokazati i stavljam 100 kuna na sudar momčadskih kolega u prvom krugu Bahreina. Novinari su Schumija uključili u dvije kombinacije - protiv momčadskog kolege Rosberga koji bi sigurno htio biti sve na svijetu osim novi Barrichello i protiv najboljeg mladog Nijemca Vettela. Hoće li u tim slučajevima biti krvi ovisi vjerojatno o tome koliko se Schumi promijenio ovih nekoliko godina dok ga nije bilo. Ali ne bih se kladila u veliku promjenu. Bit će durenja i bit će pijenja milkshakeova.
7. VN Koreje
Ovdje stupa na scenu krajnji optimizam. Toliko je novih (Tilkeovih) staza u kalendaru proteklih godina da prije ili kasnije jedna mora biti genijalna pa nek to bude Koreja :)
8. Promjene na Silverstoneu
Ovome se najviše vesele Englezi, a veselimo se i mi ostali kojima je Silverstone drag. Premda ne razumijem čemu cijela ona pompa oko posljednje utrke na toj stazi kad se od početka naslućivalo da će se nakon svih peripetija Velika nagrada Velike Britanije opet vratiti na staro mjesto. Još jedan Berniejev cirkus, pretpostavljam.
9. Promjene u Monaku?
U Monte Carlu se navodno nešto kopalo i betoniralo na izlazu iz tunela i navodno uklanjala ona šikana koju vozači uvijek zaobilaze i gdje se Kimi prije dvije godine zabio u Sutila. Možda će taj cijeli dio staze sad biti ravni dio na kojem će se moći prestizati. Ne zna se još ništa, ali nek ne diraju puno, Monako je ipak Monako.
10. Nema nadolijevanja goriva
Kvalifikacije će se voziti s praznim bolidima, a u utrku će se startati s gorivom do ušiju. Koliko će vozači griješiti, koliko će griješiti ekipe, kako će se bolidi ponašati na početku puni pa na kraju sasvim prazni....? Vidjet ćemo. Oko ovakvih stvari obično se diže velika prašina na početku sezone i očekivanja su golema (primjer - zabrana kontrole proklizavanja ili slik gume), a onda nakon nekoliko utrka sve postane normalno, svi se prilagode i nema velike promjene.


A što će nam najviše nedostajati? Ja mislim Kimi, ali stvar je ukusa.


Post je objavljen 12.01.2010. u 17:09 sati.