Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zs69

Jutarnja Gelender Liga 4 - 1. kolo & Mrak kombinacija 3 - 1. kolo

Gelender u Gostima
... i odmah da objasnim što to znači. Ovu godinu smo započeli s gostovanjem. Umjesto da krećemo s parkinga Bliznec pa po Gipsu do Gelendera, otišli smo u gostovanje na Samoborsko gorje i krenuli od Šoićeve kuće po stazi 22 do Planinarskog doma "Japetić" Žitnica.

JGL4 - 1. kolo - Gelender u gostima - Japetić

Ranije ustajanje
Za ovo kolo je trebalo ustati ranije nego obično. Ustao sam u 03:30. Vani je snježilo. Tijekom noći je palo dosta novog snijega. Krenuo sam ranije, jer je trebalo doći do Samobora, za do Malog Lipovca. Očekivao sam da nakon Samobora neće biti počišćene ceste, no prevario sam se i put je bio puno brži.
Došli smo prvi. Bilo je 05:00. Pola sata prije početka. Tada još nismo znali da ćemo se načekati do početka utrke.

Okupljanje
Društvo se polako okupljalo. Kako to obično biva, što su vremenski uvjeti lošiji, više se natjecatelja okupi. Jutros se skupilo 38 duša i jedna predivna ženka.
U anale lige će ući i najveće kašnjenje s početkom. Kasnili smo točno pola sata, pa je utrka startala u 06:00 sati. Postoje opravdanja. Predrag je imao problema s autom, a kako je to njegov teren, pričekali smo ga. Spominjala se i novinarska ekipa, bilo je snimanja i intervjua.

Romantika
"Romantika je nebeski i sotonski blagoslov, kojemu dugujemo vječne ožiljke", rekao bi moj prijatelj Baudlaire.
Što je za mene romantika? Romantični su mi doživljaji u šumi, u mraku, zadihan, vruč, znojan. Samoća, tišina, mir. Ponekad me opija nestvarnost raspršenog svijetla u magli, uz svjetluckanje pahuljica i osvježavanje istih po licu. Susreti s drugim magičnim "krijesnicama" u tami. Ljepota šume, bilo ljeti s bogatstvom zelenila, bilo u jesen s raznolikošću boja, bilo zimi u ljepoti bjeline ili u proljeće kada se sve budi i počinje novi ciklus života. Tišina noći i unutarnji zov koji u meni budi neki sasvim drugi život, prilično različit od onog dnevnog, svakidašnjeg.

Brdo prvih 2 km i prestizanje
Po mojem, ne tako dobrom, ali svakako starom običaju, krenuo sam žestoko. Relativno brzo sam došao u skupinu s Ciklusantima, debelim i T.J.-em. Staza počinje s jakom uzbrdicom i dosta sam se tu potrošio, tako da su me prije kraja uzbrdice prestigli i ostavili i Ciklusanti i Vukodlak. Nisu bili jedini, ali su jedini napravili uplatu da ih spomenem. thumbup

Ravniji dio
Na ravnijem dijelu sam bio sam. Upravo trenuci koje sam doživio na ovom dijelu su mi pomogli da definiram romantiku. Trčao sam koliko mi se dalo. Obzirom da nije bilo pritiska dolaska drugih natjecatelja, a ni poticaja da nekoga uhvatim, uživao sam u nekom svom ritmu. Orijentacijskih zahtjeva nije bilo, pratio sam utabanu stazu, te prepoznavao raskrižja koja sam zapamtio prema karti.
Već pri kraju, nekakvih 500 metara prije cilja osjetim potrebu da se okrenem. Na dva metra od mene je bio Predrag. Odmah "ubacujem u petu" i ne dozvoljavam da me pretekne. Bila je to dobro isprovocirana završnica.

JGL4 - 1. kolo - Gelender u gostima - Japetić

Druženje u domu
Zahvaljujem Predragu jer je uspio organizirati da dom bude otvoren i da gostioničar pripremi topli čaj i kuhano vino. Dom je bio pun. U svakom slučaju je pomogla činjenica da je danas neradni dan.

Zajednički povratak
Iako nismo svi krenuli u isto vrijeme, ubrzo smo se grupirali i činili jednu veliku, šarenu i veselu povorku. Razdanilo se, pa smo uživali u lijepom okolišu. Tijekom spuštanja smo vidjeli i srnu. Veselo je skakutala šumom.
Tijekom spuštanja su se prepričavali doživljaji. Spomenuo bih tu asocijacije Chichara, koji je relativno nov u ovim avanturama. I njega ove naše kolone kroz šumu i mrak s lampicama podsjećaju na patuljke, baš kao što sam i ja to doživio nekada davno. Spominjali su se tu i nakakvi "tripovi", doživljaji nevjerojatni i na granici mašte.

Garmin i staza
Ponekad izražavam svoju sumnju u podatke s mog Garmina, kada se radi o trkama na brdskim terenima. Danas je nekolicina nas imala Garmine. Na ovoj stazi smo dobili rezultate u rasponu od 5,02 do 5,09 km, što znači da je prosječno odstupanje 5,5 metara. Prihvatljivo.

Vrijeme hladno, bez oborina, mračno. Staza prekrivena svježim snijegom.
Temperatura na parkingu kod Šoićeve kuće: -3°C

Rezultati

Galerija:
Maksimilijan

Post je objavljen 06.01.2010. u 10:06 sati.