Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/61

Marketing

Oprez: 88108 - IQ test, Klub toplomjer

U računu za naše telekomunikacijske usluge, a riječ je o paketu Flex Obitelj koja uključuje tri pretplatnička broja, uočili smo stavku "Usluge trećih strana" u iznosu od 80 kn. U ispisu pojedinačnih poziva i ostalih usluga za svaki pojedini broj ta se stavka nije pojavljivala. Pa nismo znali koji broj mobitela je koristio te "usluge". Nazvali Službu za korisnike. Žemska nam nije znala objasniti. Otišli u T-com centar. Oni još manje znaju (niš čudno, za plaćanje običnog računa kod njih provedeš frtalj ili pola sata, a da o potpisivanju ugovora za neki paket njihovih usluga ni ne govorim. Muž je jesenas proveo sat vremena kod njih kad smo ugovarali naš paket – sat vremena posvećenih samo njemu, bez čekanja. Triput su morale zvati neku svoju službu da im objasni što trebaju učiniti.). Onda sam poslala mail na t-mobile@t-mobile.hr. I isti dan dobila odgovor od voditelja u Sektoru za brigu o korisnicima:

"Poštovana gospođo, zahvaljujemo na Vašem e-mail upitu te Vam u nastavku dostavljamo odgovor.

Ovim putem želimo Vam napomenuti kako Usluge trećih strana podrazumijevaju usluge mobilnih servisa koji krajnjim korisnicima pružaju različite usluge kao što su kvizovi, ankete, glasovanja, info servisi, multimedijske vijesti i obavještavanja. Ujedno želimo istaknuti da navedena usluga nije usluga T-Mobile-a, već je dostupna putem nezavisnih dobavljača. Dakle, T-Mobile nije davatelj usluga s dodatnom vrijednošću već ih samo, kao i svi ostali mobilni telefonski operatori, naplaćuje od krajnjih korisnika s čijih pretplatničkih brojeva su usluge aktivirane i na čije mobilne telefone stižu naručeni sadržaji. Također, T-Mobile HR ne može utjecati niti biti odgovoran za izbor, isporuku, naplatu i sadržaj spomenutih SMS poruka. Davatelji usluga s dodatnom vrijednošću Uvjetima za korištenje propisali su cijene pojedinih sadržaja, načine aktivacije i deaktivacije.

Želimo Vas također podsjetiti kako je potrebno vrlo pažljivo proučiti sve uvjete pružanja usluga nezavisnih dobavljača s brojnih Internet stranica ili novinskih reklama i moguće troškove koji mogu proizići prilikom aktivacije raznih zabavnih sadržaja koji se putem spomenutih reklama nude.

Detaljnom provjerom baze podataka T-Mobile HR, utvrdili smo da su na Vašem računu evidentirane usluge tvrtke NTH medija, čiji kontakti su: customer.care@nth.ch ili adrsa, Horvaćanska 17A, 10000 Zagreb, te Vas ljubazno molimo da se obratite pružatelju usluga za detaljnije informacije.

U nadi da smo Vam ovim odgovorom pružili potrebne informacije, srdačno Vas pozdravljamo."

Ugodno iznenađena brzinom i korektnošću odgovora, šaljem novi mail toj NTH mediji. Odgovor stiže za par sati:

"Vezano uz Vaš upit za spornu stavku na Vašem računu za telekomunikacijske usluge u iznosu od 80,00 kn obavještavam Vas da je telefonski broj taj-i-taj dva puta koristio jednokratnu uslugu sa destinacije 88108 u iznosu 40,00 kn/SMS. Jednokratna usluga je korištena tada-i-tada u 16:31h i 16:45h sa gore navedenog broja. Ukoliko imate nejasnoća slobodno nas kontaktirajte."

I fakat. Nakon razgovora s Potočnicama, jer je navedeni broj bio broj Starije, gimnazijalka se sjeti da je rješavala test inteligencije na nekom web portalu i da je poslala sms na taj broj. I eto ga. Dva esemesa, dvakrat po 40 kn. I vjerujem – nikad više. Skupa škola. Na internetu pronađoh par reagiranja na istu stvar.

http://www.glasistre.hr/mojglas/vijest/129099

http://groups.google.com/group/hr.soc.zastita-kupaca/browse_thread/thread/cd8e96396cd47129/2d9c1a95e26267db?lnk=raot&pli=1

Na broj 88108 šalju se i zahtjevi za tzv. Klub toplomjer kao i za Zvukomlat .

NAKNADNO DODANO:

Eh, sad, u svezi glede Zvukomlata dobih mail "Reagiranje na članak". Citiram:

"Poštovana,

Na Vašem blogu http://61.blog.hr/2009/11/1627051706/oprez-88108-iq-test-zvukomlat-klub-toplomjer.html u članku pod naslovom Oprez: 88108 - IQ test, Zvukomlat, Klub toplomjer, sa datumom objave 27. 11. 2009. primijetio sam da ste pogrešno svrstali internetski servis „Zvukomlat“ pod istu kategoriju kao što su „IQ test“ i „Klub toplomjer“.

Ljubazno Vas molim da ispravite tu pogrešku, zato što se na taj način šire dezinformacije o servisu „Zvukomlat“ koji je dio Project 6 studija.
Naime, naš servis www.zvukomlat.com nije kao ostali navedeni zato što:
servis naplaćuje 6,10kn (PDV uključen) po preuzetom sadržaju
sadržaj se naplaćuje jednokratno – tek kada je sadržaj preuzet
nema tjednih, mjesečnih ili bilo kakvih drugih pretplata -tako da nema skrivenih troškova za korisnika osim onih koji su navedeni
dodatni troškovi se stvaraju ovisno o mobilnom operateru i naplati prijenosa podataka

Razumijem da je do zabune moglo doći stoga što Zvukomlat koristi isti broj 88108 kao i drugi servisi, ali, uvjeravam Vas da je to jedina dodirna točka.
Posjetite www.zvukomlat.com i uvjerite se da imamo krajnje korektno istaknute sve obavijesti te da nikoga ne pokušavamo
Nadam se da će moja zamolba naići na razumijevanje sa Vaše strane."


Eto, i vama na znanje i ravnanje.

Post je objavljen 27.11.2009. u 09:10 sati.