Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/parfemi-fm

Marketing

O PARFEMIMA

Tržište parfema je kao šarena vrtoglavica: stotine efektnih pakiranja, projekata, slika i uzoraka bočica sve novije i razrađenije reklamne kampanje koje se vode posredstvom raznih medija, a uz to velik novac koji se troši na razne forme promocija brendova –među ostalima baš ti činioci odlučuju o relativno visokoj cijeni koju plaćaš za parfeme poznate marke. Ne bez značaja je i mjesto njihove prodaje, koja se vrši u ekskluzivnim parfumerijama i na kozmetičkim odjelima. Kvaliteta tih parfema je neosporna, višekomponentna kompozicija pobjeđuje priznanje, a ekstrakt je vrlo jak.
S druge strane se na tržištu nalaze parfemi, od hojih većina ima standardno pakovanje i kompoziciju sa niskim postotkom ekstrakta i siromašnim sastavom. Nalazimo ih u prodavaonicama mješovite robe. O njihovom odabiru često odlučuje slučajnost, jer proizvođači ne ulažu u reklamu, ne školuju svoje distributere, a proizvodi često dospjevaju na slučajna mjesta, do slučajnih kupaca. Njihov adut je cijena, koja ipak može ukazivati na manji postotak ekstrakta i manju trajnost proizvoda.
Parfemi FM Grupe. Želiš li plaćati za dobre parfeme koje koristiš ili da pored toga sponzoriraš skupa i luksuzna pakovanja i velike reklamne kampanje koje ih predstavljaju? Ako je za Tebe važan samo proizvod koji kupuješ, a ne njegov okvir, onda su FM parfemi namijenjeni baš za Tebe. Ekskluzivni mirisi, stvarani od najboljih sastojaka, upakirani u istovjetnu ambalažu punu jednostavnosti, odlučuju o tome da naše parfeme povezuju visoka kvaliteta i usporedo pristupačna cijena. Kompleksna kompozicija, visok postotak ekstrakta, a ujedno maksimalno skraćen put proizvoda do krajnjeg potrošača, čini to da je njihova cijena pristupačna za svakog kupca.
Na svijetu ima nekoliko tvrtki koje proizvode parfeme za modne kuće. U vlasništvu modne kuće je ime marke, dizajn, pakovanje, dok mirisna esencija ostaje u vlasništvu tvrtke koja parfem proizvodi. Jedino je FM Group dobila pravo da poznate mirise na taj način stavlja u promet!


Zašto vrijedi kupovati proizvode FM Groupe?


Zato što kupci dobivaju kvalitetu koju očekuju po puno povoljnijoj cijeni, samo zato što ne dolazi u originalnogm pakiranju.


Izvorno su proizvođači parfemima ciljali na bogatije slojeve.

Prodajom mirisnog ulja, njihovi parfemi postali su pristupačni svima.

Tako ih sve više počinje upotrebljavati parfeme, istina, ne u originalnom pakiranju, ali očekivane kvalitete!



Parfemi predstavljaju mješavinu više esencija različnih mirisa.




Jedinstvena mješavina tih mirisa daje svakom parfemu njegovo "osobnost ili notu".


-Visoke note su brzo izhlapljive. Često su sastavljene od mirisa citrona (limuna i naranče), mentola, voćnih mirisa i mirisa lažnih začina.

- Srednje note ćete osjećati nešto duže. Sadrže mirise začina (cimeta), lakše mirise, ali i teže citronske/voćne mirise.

- Niske note su takođe bazične mirisne note koje traju više sati. Te note predstavljaju srž svakog parfema i sastavljene su od teških dugotrajnih mirisa kao što su; mirisi drveća, šume, kože, teških začina (papar) i mirisi tabaka.


Slijedeća značajka svakog parfema je trajnost mirisa. Ona je ovisna o kiselosti (pH) kože, od količine i kvalitete eteričnih ulja upotrebljenih pri izradi parfema.

Uobičajene koncentracije esencije u mirisima
· Parfem ili perfume:15-30%
· Eau de parfum: 8-15%
· Eau de toilette: 4-8%
· Eau de cologne: 2-5%
· Body Splash: 1-3%


Razlika između parfema FM Grupe i ostalih parfema je u tome što Parfemi FM Groupe imaju 2% više esencije:

enski 20%.
muški 16%.


Uporedbe radi parfemi kupljeni u trgovinama i drogerijama imaju od 16% - 18% esencije.

*Esencije – koncentrirana prirodna ili umjetna osnova, koja ima karakterističan miris ili okus.


Ako želite parfem dobre kvalitete, isprobajte naše proizvode!

Post je objavljen 23.11.2009. u 15:30 sati.