,bbb-jarun.blog.hr" />

Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bbb-jarun

Marketing

Deseti Hajduk gledaniji od vodećeg Dinamaheadbang

Image and video hosting by TinyPic
Modri su sedam puta igrali u Maksimiru, te utakmice gledalo je 27.500 gledatelja. Bijele je u pet utakmica gledalo njih 23.000! S tim da su jednu utakmicu odigrali bez gledatelja...
Dinamo sve manje zanima hrvatske ljubitelje nogometa. Po službenim podacima Udruge prvoligaša, Modre je prošle sezone nakon 12 odigranih kola kod kuće i u gostima gledalo 46.500 gledatelja, a ove sezone u istom razdoblju 40.800! Modri su ove sezone sedam puta igrali u Maksimiru, te utakmice došlo je pogledati ukupno 27.500 gledatelja. Prošle sezone u istom razdoblju šest puta Modri su bili domaćini, a gledalo ih je 23.500 gledatelja, s tim da su u 8. kolu igrali derbi s Hajdukom na koji je hodočastilo 7.000 gledatelja.

Dinamo je uvjerljivo najbolji hrvatski klub, igra najbolji nogomet, uvjerljivo vodi na ljestvici. Zašto mu pada gledanost? U Maksimiru u usporedbi s prošlom sezonom je još nekako poravnato (prosjek prošle sezone 3.833 po utakmici, ove 3.928), ali na hrvatskoj razini je definitivno u silaznoj putanji. Modri su još više moraju zabrinuti zbog činjenice da je Hajduk u pet domaćinstava ove sezone gledalo 23.000 gledatelja! S tim da su jednu utakmicu igrali bez gledatelja, odrađivali su kaznu s Zadrom, dakle zapravo su četiri puta gledatelji bili na tribinama. Taj slabi, loš Hajduk koji se nalazi na desetom mjestu na ljestvici i 14 bodova zaostaje za Dinamom gleda mnogo više ljudi!

Dinamo u prosjeku u Maksimiru gleda 3.928 gledatelja, a Hajduk na Poljudu 5.750 gledatelja! Taj prosjek su zapravo katastrofalne brojke za Dinamo. Je li moguće da navijači Majstora s mora više vole i cijene svoj klub, koji je u “debeloj banani” i izgleda kao ruševina, od poklonika Modrih koji se mogu dičiti uzastopnim naslovima i igranjem Europske lige? Svi ti podaci su zapravo paradoksalni. Modri kupuju skupe strance, pokušavaju momčad zadržati na visokoj kvalitativnoj razini bez obzira na veliki odljev igrača proteklih godina, u Prvoj HNL u globalu nude dobre igre začinjene visokim pobjedama.

Problem Dinama je ipak negdje drugdje. Rasprodaja najvećih zvijezda poput Modrića, Eduarda, Kranjčara, Ćorluke i ostalih, kupovina velikog broja stranaca i gubljenje identiteta zagrebačkog, domaćeg kluba, dominantnost u Prvoj HNL koja uglavnom nudi unaprijed poznati rezultat, nezainteresiranost za naslove prvaka u neravnopravnoj konkurenciji, stalna neispunjena obećanja o “europskom Dinamu” te sve lošija komunikacija s medijima koji su posrednici prema javnosti, bitni su razlozi zašto je Dinamo sve manje tražena roba kad je u pitanju uživanje u nogometu.

Makar, nije Dinamo izoliran slučaj kad je u pitanju odaziv gledatelja. Kompletna Prva HNL ima taj problem. Prošle sezone nakon 12 odigranih kola utakmice hrvatskog prvenstva u prosjeku pratilo je 3.100 gledatelja, a podaci iz Udruge govore da je u istom razdoblju ove sezone prosjek 2.200 gledatelja. A iza nas je lijepo, toplo razdoblje koje je ove godine trajalo mnogo duže nego prošle, gotovo do polovice listopada. Zamislite samo koliko će gledatelja na tribinama biti u ovom jesensko-zimskom razdoblju?

Post je objavljen 27.10.2009. u 21:47 sati.