Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zoccao

Marketing

Louis Vuitton – s/s 2010. – teen chic?


Image Hosted by ImageShack.us

'Gdje su mladi ljudi, gdje je iznenadjenje?' – upitao se gledajući tekuće revije za iduće proljeće Robbie Myers, urednik magazina Elle (a nešto slično sam ranije se i ja upitao promatrajući slike s revija). Odgovorila mu je njegova prva suradnica. – 'Ikonoklaste i individualce su iz ovog posla izgurali oni koji koji žele samo siguran, provjeren ženski modni ukus'. (who wan't only safe, lady taste – orig.).

Marc Jacobs, kao glavni kreator za kompaniju Louis Vuitton očito ima potpuno slobodne ruke i punu podršku poslodavaca. Što god poželi, to i dobije. Može suradjivati s kim god hoće i, dok ima rezultata, raditi što god hoće. Kompanija LV je i inače poznata da podržava suradnju s kreativnim ljudima na raznim područjima. Tako je i na ovim stranicama opisana njihova suradnja s Takashi Murakamiem i izvrsna suradnja sa Sound Studiom oko izrade audio turističkih vodiča za neke od glavnih svjetskih gradova.

'Smijao sam se, plakao, ponovo smijao dok sam plakao, a onda sam još malo plakao...' – ovim je riječima reviju opisao jedan od anonimnih forumaša i dobroj mjeri pogodio ono što su mnogi mislili i raznim se epitetima gnjevno obrušili na kreatora i njegovu ekipu suradnika. 'Superružno' je bio najčešći izraz. 'Pa htjeli ste iznenadjenje, zar ne?' – mogao bi glasiti autorov odgovor većini od 720.000 ljudi koji su uživo pratili reviju preko LV Facebook stranice. Većina komentatora je iskreno priznala da se uopće ne može koncentrirati na odjeću jer stalno gledaju u afro frizure modela i 'cipele s brkovima'. Nastavak...>>


Post je objavljen 08.10.2009. u 10:34 sati.