Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stopbarbikama

Marketing

"They call it 'smart solution'."

Nekako osjećam da je došlo vrijeme da iskritiziram društvo. Opet. I opet. I onda još jednom. Ili dva puta.

Za početak, prilično me živciraju trendovi, bilo jezični, modni, kulinarski (?), boje (pridjev?) i slično. Zašto? Zato što su oni potrebni samo nedovoljno kreativnoj masi i prolazni su. Kao i sam sadržaj mase, tj. masa.

Pa, eto, brojček broj jedan: Općenito ne volim žargon, pogotovo ako nema smisla, da ne kažem (napišem?) da je glup ili ako je pretjeran. Tipa: netko prdne, a 'etko kaže: 'U, koji car!'. Ili: priča se o nekome tamo N.N.-u, a njemu u čast i slavu netko se sjeti: 'U, koja legenda..! Frajer se jednom tako zasr'o da smo morali pločice ponovno stavljati...', svi zadivljeni, omamljeni samo ponavljaju: 'Ajme, koja carčina...' Uopće ne razumijem takve izraze. I definitivno mi se ne sviđa što se i cure (međusobno!) nazivaju frajerima ili frendovima. To stvarno ne razumijem. Zar i cure same žele biti muški? Ok, možda je to stvar samog anglizma, ali, koliko je znam, postoji i verzija frendice i frajerice, iako mi 'frajerica' zvuči podrugljivo. Uostalom, ako nekome i kažeš da ti je frend/frendica, zapravo ti nije prijatelj, tim više što, ako ćeš već koristiti taj izraz, tako ćeš većinu zvati, a ne one najbliže, što dokazuje da taj anglizam nema težine jer ne vjerujem da ćeš većinu smatrati prijateljima (osim ako prijatelja nemaš). Ili?


Brojček broj dva: Čemu navala na starke? I majice s glupim printom? Ok, nije da sam prešla cijelu Hrvatsku da provjerim tko šta nosi, ali ovdje u Malumgradu i okolici, situacija je je'n, dva, tri: All Star/Vans + traperice/šareni šosek + majica s printom + čarobne naočale s necrnim rubom + kosica sa šiškicama oh! oh! na stranu.
Opet, nisam prešla Hrvatsku, ali ako se to vrti po Gradu (ali nije većina!), onda se vrti i u ostalim gradovima. A, s druge strane, ako uzmemo sam Grad za primjer, prevelik je za premalo grupacija.

Brojček broj tri: Čula sam da je trendi jesti skupu čokoladu.

A brojček broj četiri: Trenutno nisam sigurna koja je bolja in.

Sve u svemu, najbolje je biti copycat i uglavnom paziti na to da imaš isti model majice i/ili hlača i/ili naočala kao i tvoji 'frendovi', eventualno druge boje; čisto da se uklopiš u svijet u kojem si siguran; da budeš u masi sa smiješkom i bez ideja jer na kraju dana ono što svi želimo biti je - frajer, car(čina), legenda ili kralj.

A za one koji vole trenutne trendove i misle da ih zbilja podržavaju: onome kome se neki trend zapravo sviđa, nastavit će ga pratiti i kad ga 'službeno' prestanemo tako zvati. E, baš na tom dijelu počinje tzv. stav, koji se zapravo isto može kopirati, ali se ne može nikad u potpunosti lažirati. Pa... nek' im je sa srećom.


Post je objavljen 24.07.2009. u 16:07 sati.