Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/branitelj

Marketing

Tko ima oči, neka čita..

Mt 13
14"Tako se ispunja na njima proroštvo Izaijino koje govori: Slušat ćete, slušati - i nećete razumjeti; gledat ćete, gledati - i nećete vidjeti! 15Jer usalilo se srce naroda ovoga: uši začepiše, oči zatvoriše da očima ne vide, ušima ne čuju, srcem ne razumiju te se ne obrate pa ih izliječim.


ZAPADNI ČOVJEK BOLESTAN NA SMRT

Svake se godine u svijetu, na desetke milijuna nevine djece ubija u majčinu krilu, a raste i broj ubojstava, nasilja, grabeži i lišavanja slobode (zatvori su pretrpani, a nisu još nikome pomogli). Desetci tisuća ljudi umiru od gladi dok se, tzv. napredni narodi klanjaju krivim idolima novca, užitaka, ponosa i oholosti, nečistoći i sebičnosti. Mladi i gotovo djeca već su uvučeni u iskustvo zla i grijeha, prevareni i izdani od društva u kojem žive, odgojeni u virtuelnom svijetu televizije koja im nudi krive vrednote. Postaju žrtve nečistoće koja razara psihu, droge, trauma razorenih obitelji, školskih programa koji ih sile na šablonsko znanje, a poslijedice su agresivnost i gubitak kreativnosti. U staračkim domovim umiru beznadni starci jer se njihovi ne žele žrtvovati, liječenje postaje dostupno samo bogatima, homoseksualnost je «in» ili «fora». Nisu li zapadnog čovjeka «blagodati civilizacije», bezbožnost, zatrovanost zlom i okultnim, okovanost ohološću, mržnjom i egoizmom, genetski degenerirale ? Milosni život pokopan je zbog počinjenih grijeha koji se opravdavaju i više se ne ispovijedaju. Srca tolikih ljudi postala su taoci neurednih strasti i nisu više u stanju osjetiti radost, mir i pokajanje. Stalno i javno se krši Deset zapovijedi Božjih (ponosno i slavodobitno, zbog toga ?). Ne štuje se više dan Gospodnji, već je pretvoren u izlete, nogometne utakmice, koncerte, (trgovački centri su novovijeke katedrale). Zapovijed ljubavi prema bližnjemu svakodnevno se krši sebičnošću, mržnjom, nasiljem, klevetom i pogubnim antagonizmom koji je ušao u obitelj i društvo. Očajnički se traži užitak i njime se pokušava ispuniti egzinstecijalni vakum.
A zapravo, svaki čovjek, jer je stvoren na sliku Božju, nosi u sebi čežnju za Bogom i čežnju za nježnošću. Navezanost na novac, koji se traži kao jedini cilj života, postaje izvorom mnogih nemira i grijeha. Srca se zatvaraju potrebama malenih, siromašnih i odbačenih. Sve veći je jaz između siromašnih i onih koji uživaju materijalna dobra u izobilju. … Čovjek 21. stoljeća živi u svijetu u kojemu znanstveno-tehnički napredak stvara virtuelnu sliku o ljudskoj svemoći, a u stvarnosti je umorniji i bolesniji nego ikada prije. Identitet današnjeg čovjeka ispunjen je dvjema novim društvenim silama: znanošću (psihologijom) i golemom moći reklame. Postalo je normalno da svatko ima svoga osobnog psihologa, kao što je nekada davno imao svoga duhovnika (ispovjednika). Problem je u tome što i taj psiholog ima svoga psihologa pa time i svoga gurua i svoju metodu. Konzumerističko društvo funkcionira tako što zadovoljava žudnje (požudu) čovjekovog «ja», koje je sve više lišeno svoga identiteta.

(Ovaj tekst je uzet iz zadnjeg broja lista "Hagioterapija", a ukoliko vas zanima o čemu je riječ, idite na stranice : Zajednice MiR)


Post je objavljen 18.07.2009. u 11:54 sati.