Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jedvagenij

Marketing

Turistički, opet...

Ministra Bajsa je prestrašilo što nam turističke rezervacije padaju brže nego CROBex u najboljim danima burzovne panike, pa su na brainstormingu u ministarstvu došli na ideju da je najbolje da građani samoinicijativno promoviraju lijepu našu po facebooku i ostalim društvenim mrežama. Tako napraviše i aplikaciju za facebook imena Croatia Challenge. Svrha igre je da ti pokažu sliku i ispod toga naziv lokacije (grad, plaža, prirodna znamenitost), i korisnik onda treba mišem što prije i što točnije kliknuti lokaciju na karti hrvatske. Što brže i što bliže klikneš, dobiješ više bodova. Nagrada je ljetovanje u Hrvaskoj.

Sad se postavlja pitanje: "Kako, kvragu, prosječni Finac/šveđanin/Kinez koji bi, eto želio posjetiti Lijepu Našu mogao znati gdje se nalaze Baćinska Jezera ili plaža Stiniva?"

Opet ćemo se izgleda okretati komšiluku, Srbima, Bosancima i Slovencima, ako nas iznevjere Nijemci i Česi, pa bi bilo bolje da se naš ministar obrati onom dijelu građanstva koji na te turiste i ne gledaju pretjerano blagonaklono, da ne bi na graničnim prijelazima stajali plakati na kojima bi sa jedne strane pisalo (na ulazu) "Dobro došli u Hrvatsku", a sa druge strane "Dođite nam i dogodine, vratit ćemo vam registracijske tablice"... Nisam najsretniji da nam turistička sezona mora ovisiti o dobrosusjedskim odnosima, ali ako već bude ovisila o njima mogli bismo se makar civilizirano ponašati prema njima...

Eto došlo je vrijeme da priželjkujemo ovakve rečenice na našim plažama, a dosad smo im se smijali:
"Dođ' bolan Den'se, babo je razvalio paštetu!"



Post je objavljen 11.06.2009. u 13:36 sati.