Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/burza-frustracija

Marketing

Nije ni B.net za sve kriv...

Prije nego što ubacim ovdje nastavak sada već legendarne prepiske između mene i moja tri voljena operatera, moram se ispričati radi eventualnih kritika upućenih na račun operatera B.net, a koje možda nisu uvijek bile na svom mjestu. To ne znači da nisu imali propusta, ali isto tako se ispostavilo da nisu krivi baš za sve za što sam ih teretila. Stoga smatram da je bolje ovako, javno napisati ispriku, nego brisati postove, smatram da je tako moralnije.

Evo, dakle nastavka priče:


From: Korisnička Podrška [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Sent: Monday, May 04, 2009 11:47 AM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: *FortiSpam* Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,
Nastavno na Vaše dopise, ponavljamo:

Kako je dana 09.02.2009. izvršen prijenos broja, a o tome imamo i potvrdu B.net Vam isporučuje račun za pretplatu na cijeli paket. Pretplata samo za XTEL iznosi 55,00 kn od cjelokupnog paketa, a kako je s naše strane prijenos odrađen račun je ispravno naplaćen! Sami pozivi nisu naplaćeni do 07.04.2009. jer ih preko nas niste ostvarili.

Ponovo Vas za problem sa prijenosom broja upućujemo TCOM-u. Mi Vam po tom pitanju nikakve daljnje informacije nismo u mogućnosti pružiti. Ne možemo riješiti problem koji nije na našoj mreži.

Ugovor između Vas i H1 je očigledno vezan uz TCOM. Ponovo, sve trebate uputiti njima.

Vaš upit je već više puta predan i direktoru odjela za korisnike B.neta te je s naše strane potvrđeno da nije bilo problema u prijenosu broja već jedino sa strane TCOM-a te za sve se trebate žaliti njima.

Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, bit će nam zadovoljstvo ako se obratite Službi za korisnike na telefon 062 100 101, faks 01/6566-372 ili na mail info@bnet.hr.


S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške


Kako se u međuvremenu nitko iz T-Com-a nije udostojio očitovati, postupila sam (po n-ti put) prema uputama gđe Stankić:


From: Burza Frustracija
Sent: Monday, May 04, 2009 1:36 PM
To: 'racun@t-com.hr'
Cc: 'info'; 'info@bnet.hr'
Subject: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

T-Com

Cc: - B.net
- H1 Telekom



Poštovani,

Molim Vas da se HITNO očitujete po pitanju prijenosa broja 01.xxxxxxx iz Vaše mreže u B.net, a sukladno prethodno Vam dostavljenoj korespondenciji.

Unaprijed zahvaljujem,

Burza Frustracija


I opet - pucanj u prazno. Ne budi lijena, odlučila sam pokušati još jednom:


From: Burza Frustracija
Sent: Tuesday, May 05, 2009 1:14 PM
To: 'racun@t-com.hr'
Subject: Nejasnoće u vezi prijenosa broja - HITNO
Importance: High


Poštovani,

Sukladno naputku dobivenom telefonskim putem danas u Vašoj korisničkoj službi, dostavljam Vam kopije elektroničkih poruka poslanih na e-mail adresu racun@t-com.hr a na koje mi nitko do dana današnjeg nije odgovorio.

Ljubazno molim da pročitate dokumentaciju i dostavite mi konkretne odgovore na postavljena pitanja ili barem „animirate“ djelatnike zadužene za zaprimanje i odgovaranje na poruke putem e-mail adrese racun@t-com.hr kako ne bih bila prisiljena tražiti podatke posredstvom drugih zakonski raspoloživih sredstava.

Unaprijed zahvaljujem.

S poštovanjem,

Burza Frustracija


Hmmm... kažu da su zaprimili:


From: Ineska Janjanin [mailto:Ineska.Janjanin@t.ht.hr]
Sent: Tuesday, May 05, 2009 1:25 PM
To: Burza Frustracija
Subject: Read: Nejasnoće u vezi prijenosa broja - HITNO
Importance: High

Your message

To: racun@t-com.hr
Subject: Nejasnoće u vezi prijenosa broja - HITNO
Sent: Tue, 5 May 2009 13:13:40 +0200

was read on Tue, 5 May 2009 13:24:37 +0200


I konačno na red dolazi famozni trenutak kada počinjem vjerovati u čuda:

From: T-Com racun [mailto:T-Comracun@t.ht.hr]
Sent: Monday, May 11, 2009 1:54 PM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija


Poštovani,

odgovor na Vaš prigovor, nalazi se u privitku.

S poštovanjem,
L. Bosanac

======================================================================

01/ 4913 987
11.svibnja 2009.
Prigovor na račun Halo usluga za tp. 01/ xxxxxxx

Poštovani gospodine XY,

vezano uz Vaš prigovor izvješćujemo Vas da smo provjerom u bazi podataka utvrdili da je zahtjev za prijenos broja drugom operateru podnesen dana 23.01.09. zahtjev je nažalost realiziran tek dana 03.04.09.

Temeljem Vašeg prigovora izvješćujemo Vas da smo isti uvažili te smo izvršili korekciju računa za mjesec 02/09 u iznosu od 106,53 kn, koje se odnosi na obračun za period od 09.02.09. do 28.02.09., te smo račune za mjesec 03/09 i 04/09 stornirali u cijelosti.
Molimo da uplatite razliku po računu Halo usluga za mjesec 02/09 u iznosu od 48,19 kn (PDV uključen).

Dodatne informacije u svezi ovog dopisa, rado ćemo Vam pružiti, a za navedeno nam se možete obratiti na mail adresu racun@t-com.hr ili na telefon: 01/ 4913987; (gđa. Bosanac).

S poštovanjem,


Direktorica Sektora za rad kontaktnog centra

Ivana Soljačić Richter



Istini za volju, problem još uvijek nije u potpunosti riješen jer se nigdje ne spominje račun za ADSL, kao niti računi koje mi je ispostavio operater H1 Telekom, ali i ovaj je dopis, u odnosu na uloženi trud, vrijeme i živce, itetako veliki napredak.
Čini se da ni B.net nije baš uvijek za sve kriv, a moram priznati da me zapanjilo ovo što sam u potonjem dopisu iz T-Com-a pročitala, počevši od datuma realizacije zahtjeva pa sve do uvažavanja prigovora. Nije da se naslađujem što sam bila u pravu... samo sam ponosna na sebe što sam upornošću i tvrdoglavim odbijanjem plaćanja nečega što mi nije isporučeno ili je isporučeno samo djelomično ipak uspjela ostvariti barem dio zacrtanog.

Na redu je H1. Priprema, pozor, pali!

Post je objavljen 11.05.2009. u 17:23 sati.