Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/burza-frustracija

Marketing

Čini mi se da se ponavljam... Opet B.net! Ali ovaj put u društvu s H1 i T-Com

Ovaj post samo je nastavak moje nesretne i tragične cry priče od 06.04.2009. godine a koja je započela još davnog 10.12.2008. (opisana je u mom postu od 12.01.2009.). yes

Dakle, krenimo s odgovorom na moju pritužbu od 06.04.09.:



From: Korisnička Podrška [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Sent: Thursday, April 09, 2009 1:45 PM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Zahvaljujemo Vam na poslanom dopisu.

Vaš dopis je predan nadležnom voditelju odjela za korisnike na razmatranje. Kontaktirati ćemo vas naknadno po donesenoj odluci.

Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, bit će nam zadovoljstvo ako se obratite Službi za korisnike na telefon 062 100 101, faks 01/6566-372 ili na mail info@bnet.hr.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



Nakon što sam se po završetku uskršnjih blagdana njami vratila kući, uslijedio je moj idući e-mail upućen u B.net:



From: Burza Frustracija
Sent: Monday, April 20, 2009 10:44 AM
To: 'Korisnička Podrška'
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana gospođo Stankić,

Najljepša hvala na Vašem e-mailu.
U međuvremenu sam dobila sljedeća tri računa (T-Com, H1 i B.net) pa ljubazno molim da me što prije informirate o donesenoj odluci, s obzirom da niti jedan od njih nije niti umanjen, a svi se odnose na CIJELI mjesec ožujak, dakle upitna je njihova vjerodostojnost (pojašnjenje se nalazi u mojoj prethodnoj poruci) te ih nema smisla plaćati prije no što se Vaša tvrtka izjasni o specifikaciji svojih računa odnosno (ne)odrađenih obveza.

Unaprijed hvala,

Burza Frustracija



B.net je ponovno prezauzet (valjda ostalim reklamacijama i pritužbama smijeh ) da bi bilo što konkretno odgovorio:



From: Korisnička Podrška [mailto:Korisnickapodrska@bnet.hr]
Sent: Tuesday, April 21, 2009 11:22 AM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovana gospođo BF,

Vaš dopis je već predan nadležnom voditelju odjela za korisnike na provjeru te ćemo Vam poslati odgovor po primitku istoga.

Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, bit će nam zadovoljstvo ako se obratite Službi za korisnike na telefon 062 100 101, faks 01/6566-372 ili na mail info@bnet.hr.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



Eh, kad sam već bila na rubu strpljenja mad , dočekala sam i prvi konkretan odgovor:



From: Lidija Stankić [mailto:Lidija.Stankic@bnet.hr]
Sent: Thursday, April 23, 2009 3:26 PM
To: Burza Frustracija
Subject: FW: ID XXXXXX, Burza Frustracija, acc 3851xxxxxxx

Poštovana gospođo BF,

Zahvaljujemo Vam na poslanom dopisu.

Prema izvršenoj provjeri usluge i tehničke obrade prijenosa broja, utvrđeno je kako je prijenos broja zaprimljen i potvrđen od strane TCOM-a sa datumom 09.02.2009. te je isti dan i izvršen. Usluga B.net-a je od tada aktivna.

U prilogu Vam dostavljamo dokaz o izvršenom prijenosu broja.

Za sve prigovore na račune potrebno je da se obradite operateru koji Vam je iste i isporučio s obzirom kako je ova potvrda i zaprimljena s njihove strane.

Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, bit će nam zadovoljstvo ako se obratite Službi za korisnike na telefon 062 100 101, faks 01/6566-372 ili na mail info@bnet.hr.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



Super, hvala! thumbup
No, smijem li primijetiti da nitko ne spominje H1 TELEKOM, na koji se moje pitanje također odnosilo? blabla


From: Burza Frustracija
Sent: Thursday, April 23, 2009 4:41 PM
To: 'Lidija Stankić'
Subject: RE: ID XXXXXX, Burza Frustracija, acc 3851xxxxxx
Importance: High

Poštovana gospođo Stankić,

Najljepša hvala na odgovoru.

Jedino otvoreno pitanje ostalo je vezano uz H1 Telekom, s kojim ugovor nije raskinut kao što se B.net obavezao, te od istog operatera još uvijek primam račune kao i ispis poziva. (Detalji su navedeni u mojim ranijim mailovima.)
Ljubazno molim da me obavijestite o statusu navedenog problema jer je na njihovom ispisu poziva za mjesec ožujak zadnji datum upravo 31.03.2009., dakle još uvijek je ugovor aktivan (ne znam je li B.net nešto poduzeo u međuvremenu).

Unaprijed zahvaljujem,

Burza Frustracija


Ne budi lijena belj , odmah potom, sukladno naputku dobivenom iz B.neta, šaljem slijedeći e-mail u T-Com i H1 (uz obaveznu kopiju u B.net):


From: Burza Frustracija
Sent: Thursday, April 23, 2009 4:53 PM
To: 'info@h1telekom.hr'; 'racun@t-com.hr'
Cc: 'Lidija Stankić'
Subject: FW: ID XXXXXX, Burza Frustracija, acc 3851xxxxxxx
Importance: High

--> H1 TELEKOM d.d.
--> HT – Hrvatske telekomunikacije d.d.
(Cc: B.net)


Poštovani,

Molim Vas da provjerite status korisnika broja 01xxxxxxx (moj otac, Xxx Yyy), a vezano u problematiku opisanu u pratećoj korespondenciji (također u Attachmentu) te me obavijestite o čemu se radi, a s obzirom na to da smo od Vas zaprimili račune za 02/2009 i 03/2009 koje smatramo neutemeljenim, ukoliko je sve izneseno od strane B.neta točno.
S obzirom da je navedeni broj prenesen s mog oca (H1 i HT) na mene (B.net) dana 09.02.2009., smatramo da nema osnove za ispostavljanje računa za telefonske/internetske usluge s Vaše strane.

U očekivanju Vašeg cijenjenog odgovora, ostajem s poštovanjem.

Burza Frustracija


TCom samo potvrđuje primitak poruke i mudro šuti smokin , kao i H1 (za sada) dok B.net ovaj put biva najbrži (u svojim biserima, ako smijem primijetiti) naughty :


From: Lidija Stankić [mailto:Lidija.Stankic@bnet.hr]
Sent: Friday, April 24, 2009 8:22 AM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: ID XXXXXX, Burza Frustracija, acc 3851xxxxxxx

Poštovana gospođo BF,

Zahvaljujemo Vam na poslanom upitu. B.net nema obvezu javljanja novih podataka ili izmjena drugim (dodatnim) operaterima kod prijenosa broja već samo Operateru koji je vlasnik broja koji se prenosi a u ovom slučaju to je TCOM.

Prema proceduri niti jedan korisnik koji ima ugovornu obvezu prema već postojećim operaterima ne može izvršiti prijenos broja. Kako je u vašem slučaju prijenos broja obavljen, B.net zaključuje kako niste u tom trenutku imali ugovornu obvezu prema operateru kod kojeg ste bili u tom trenutku.
Svakako Vas upućujemo da ovo predate na provjeru Operateru H1.

Za sva Vaša dodatna pitanja ili nejasnoće, bit će nam zadovoljstvo ako se obratite Službi za korisnike na telefon 062 100 101, faks 01/6566-372 ili na mail info@bnet.hr.

S poštovanjem,

Lidija Z.Stankić

B.net Hrvatska d.o.o.
Odjel korisničke podrške



Tko tu koga ... khm... khm... da baš ne budem nepristojna cerek ?
Moram li opet podsjetiti na famoznu rečenicu djelatnika B.net-a "Ništa vi ne brinite, sve ćemo to MI riješiti"? lud


...Također mi je istom prilikom, u 12/2008. rečeno da kompletnu brigu oko raskida ugovora s H1 Telekom-om preuzima B.net te da ga ja ne moram raskidati. Bitno je napomenuti da sam Vašem djelatniku tada prezentirala dokumentaciju iz koje su razvidne sve ugovorne obveze po mom telefonskom/internet priključku s drugim operaterima (za broj 01/xxxxxxx – broj je ranije glasio na mog oca – N.N.) na što je on (g. Nikola) naglasio da će B.net sve „riješiti“...
(iz pisma od 06.04.2009.)

"Siroti" gospodin Boris Saračević itekako je dobro upoznat s cijelom ovom pričom; čak se i tijekom telefonskog razgovora početkom godine obvezao se "poduzeti potrebne mjere radi obeštećenja koje mi je nepažnjom djelatnika B.net-a naneseno". Upoznajte mog "dragog" sugovornika: http://www.facebook.com/people/Boris-Saracevic/655865684 koji se noktima i zubima borio protiv priznanja propusta (svaka čast na lojalnosti "kompaniji"), no nažalost, neuspješno. Morao je popustiti pod navalom argumenata i pisanih dokaza. belj
Dakle, odahnem na tren jer više nikome ništa nisam dužna, međutim... iz TCom-a stiže opomena. A ubrzo se javlja i H1 TELEKOM s nebuloznim informacijama o nečemu za što ih nitko nije pitao:

From: info [mailto:info@h1telekom.hr]
Sent: Monday, April 27, 2009 11:34 AM
To: Burza Frustracija
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija

Poštovani,

u ime tvrtke H1 TELEKOM d.d., zahvaljujemo što ste nam se obratili e-mailom, kao i na strpljivom očekivanju odgovora.

Dana 27.04. pokrenut je postupak deaktivacije H1 CPS usluge po broju priključka 3851xxxxxxx.

Time je H1 TELEKOM d.d. ispunio sve obveze temeljem Vašeg pisanog zahtjeva, dok za postupak ponovnog prihvaćanja Vašeg telefonskog broja u mrežu T-Com-a nije nadležan H1 TELEKOM već T-Com

T - Com nema određen zakonski rok u kome treba to odraditi ali je uobičajeno da se to napravi unutar roka od 5 radnih dana.
Sve dok T-Com ne odradi taj prihvatni dio vi ćete i dalje biti korisnik usluga H1 Telekoma.

Kroz koje vrijeme će T-Com ponovno preuzeti Vaš pretplatnički broj nije nam poznato, te predlažemo da se obratite u T-Com Službu za korisnike na broj 0800 9000.

Raskid ugovora će formalno i pravno nastupiti tek kada budu ispunjene sve dospjele obveze proistekle iz ugovora i kao sve financijske obveze prema H1 TELEKOMu.

Za sva dodatna pitanja slobodno kontaktirajte H1 Službu za korisnike na 0800 05 05 (faks: 021/555 179) ili na e-mail info@h1telekom.hr

S poštovanjem

Služba za korisnike

H1 TELEKOM d.d.
Put Trščenice 10, HR-21000 Split

tel: 0800 0505
fax: +385 21 555 179
e-mail: info@h1telekom.hr
web: www.h1telekom.hr


Mooolim? eek Jel' netko spomenuo nekakvo vraćanje broja natrag u T-Com? Nekako se baš i ne sjećam toga... hm... Pila nisam, droge ne konzumiram, Xanax me uspava ali mi još nikad nije prouzrokovao blackout, a naročito ne TAKVIH razmjera, do amnezije... bang
Najsimpatičnije a ujedno i najiritantnije mi je ovo prebacivanje vrućeg kestenja drugima: "molimo da se javite Vašem drugom operateru..." Hahaha, genijalno! Ali dobro, poslušat ću savjet i poslati slijedeći e-mail NA SVA TRI operatera (da se ne bih slučajno i nenamjerno obratila pogrešnom, od njih 3 nut ):


From: Burza Frustracija
Sent: Monday, April 27, 2009 11:54 AM
To: 'info@h1telekom.hr'
Cc: 'racun@t-com.hr'; 'info@bnet.hr'
Subject: RE: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovani,

Zahvaljujem na odgovoru ali isto tako moram priznati da ne razumijem o čemu pišete. Molim da mi pojasnite o čemu govorite a isto tako i da pomnije pročitate dopise i prateću dokumentaciju koju sam Vam ranije poslala.

Moje pitanje odnosilo se na prijenos broja s T-Com / H1 na B.net, koji je, prema dokumentaciji koju mi je B.net poslao a koju sam Vam proslijedila, obavljen dana 09. veljače 2009. godine, a ja i dan danas od Vas dobivam račune i ispis odlaznih poziva. (Račune za predmetni telefonski broj (01xxxxxxx) podmirila sam u potpunosti prema svima, zaključno s datumom 31.01.2009. godine, a nakon toga, počevši od 09.02.2009. i prema B.netu, svom novom operateru.)

?!?!

S poštovanjem,

Burza Frustracija


Vjerojatno iz gornjeg teksta zamjećujete pomanjkanje strpljenja... rolleyes Sorry...
I sada već zadnjim atomima snage, strpljenja i živaca ponovno šaljem elektroničku poruku svom "novom" operateru pod dičnim imenom B.net (Budala.net?):


From: Burza Frustracija
Sent: Monday, April 27, 2009 12:02 PM
To: 'info@bnet.hr'
Cc: 'info@h1telekom.hr'; 'racun@t-com.hr'
Subject: FW: Reklamacija: pritužba i terećenje - 01/xxxxxxx - Burza Frustracija
Importance: High

Poštovana gospođo Stankić,

U svojim prethodnim dopisima obavijestili ste me o nepostojanju ugovornih obveza / odnosa prema operaterima H1 i T-Com. Međutim, iz dopisa koji sam dobila danas od H1 TELEKOM-a ćete uočiti datum 27.04. kao datum pokretanja deaktivacije usluge.

Možete li mi pojasniti o čemu se radi?

Također, nedavno sam poslala i terećenje B.net-u za iznose računa ispostavljenih naknadno od strane gore spomenutih operatera, međutim u međuvremenu sam i od Vaše cijenjene tvrtke dobila novi račun, neumanjen za iznos terećenja. Ispostavlja se da istodobno koristim jedan te isti telefonski broj preko čak TRI operatera!?!?

Ljubazno Vas molim da među sobom razriješite moj status prije no što budem prisiljena potražiti pravnu pomoć odnosno poduzeti odgovarajuće mjere s ciljem zaštite svojih interesa kao korisnika i potrošača.

Unaprijed hvala i srdačan pozdrav,

Burza Frustracija


E, pa kopiranje ove korespondencije iz Inboxa na blog upravo je prvi korak koji sam poduzela "s ciljem zaštite svojih interesa kao korisnika i potrošača." A TCom iliti HT iliti Hrvatski Telekom i dalje mudro šuti... k'o gazda Mudrinić (otuda je valjda i nastalo to prezime). Ili se pravi lud? yes

Ah, sretne li mene s moja tri operatera... neopisivo party

Dragim "operaterima" želim svu sreću ovoga svijeta u borbi za opstanak, što im, čini se, neće biti lako, ukoliko se ovako odnose prema ostalim svojim klijentima tj. korisnicima. no Tužno, jadno i žalosno...

Drage mi pak čitatelje držat ću u tijeku s novim događanjima. wave

Renči (alias Burza Frustracija)

Post je objavljen 27.04.2009. u 12:08 sati.