Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nabrzaka

Marketing

81. post. Tri čuda iz Kine

1. Sebastian Vettel i Red Bull
Najjednostavnije bi sad bilo samo kopirat i pejstat post koji sam napisala nakon Monze prošle godine sa svim pohvalama Sebastianu Vettelu jer je, u istom veličanstvenom stilu, takav uspjeh ponovio i danas u Kini. Kišna utrka, start s pole positiona i pobjeda bez ijeden jedine greške. Svaka čast. Drago mi je i zbog Webberova drugog mjesta, jer kako su to Blažičko i Novak bezbroj puta spomenuli, taj je čovjek imao toliko peha u karijeri da je pravo čudo što je još uvijek živ i vozi Formulu 1. Koliko smo ga samo puta vidjeli da s pozicije među osvajačima bodova parkira bolid u boks ili negdje pored staze? Svakako previše. Čestitke vozačkim zvijezdama Red Bulla, kao i cijeloj ekipi, složili su odličan bolid i obavili sjajan posao. Naš je komentatorski dvojac danas nekoliko puta spomenuo i glavnog dizajnera leteće ekipe, Adriena Neweya koji je, iz svega što sam o njemu pročitala, jedan prilično osebujan lik, ali ja ga se ipak uvijek sjetim iz onog razdoblja nakon Ayrtonove nesreće i suđenja u Italiji. Za one koji su premladi da bi se toga sjećali, Williamsov bolid kojeg je Ayrton vozio u Imoli 1994. bio je Neweyev dizajn i čitala sam da se čovjek kasnije godinama grizao i krivio zbog onoga što se dogodilo. Ali dobro, nije ni u redu da to spominjem baš danas kad je njegova ekipa ostvarila prvu, i to dvostruku, pobjedu. Newey je ipak pravi majstor i ponovno na pravu velikog uspjeha. A evo i prve izjave Christiana Hornera nakon utrke: "It's a breakthrough result for us. It's a long season ahead, and we can see that we're competitive with both drivers, so I think the sky's the limit." Sretno!
2. Flavio Briatore
Kakav lik! Flavio je nešto poput našeg Keruma, jednake sposobnosti izvaljivanja gluposti i jednako masne fizičke pojavnosti. Briatore je u Kini imao nekoliko bisera, a najbolja je izjava za Gazzetta dello Sport da u njegovoj ekipi voze svjetski prvaci (jel mislio na Piqeuta možda?), a da se sad za naslov bore dvojica od kojih je jedan zamalo otišao u mirovinu (Barrichello), a drugi je dobar momak, ali paracarro - talijanski izraz za nekog tko je spor kao stup uz cestu (Button). A onda se sjetio da će Brawn GP uskoro dobiti Hondin dio naknade za sudjelovanje u ovogodišnjem prvenstvu - oko 30 milijuna dolara - a budući da Brawn više nije Honda nego je u prvenstvo ušao kao potpuno nova ekipa, Briatore želi da tih 30 milijunčeka ostale ekipe podijele među sobom. Živa komplikacija, a s Flavijem nikad mira.



3. Ron Dennis
U sjeni ostalih vijesti iz Kine ostala je objava Rona Dennisa o potpunom napuštanju svih poslova vezanih uz Formulu 1, nakon dugih 40 godina rada u tom sportu. Njegov je odlazak odigran na nekako tajnovit i dosta ružan način koji, što god mislili o Dennisu, sigurno nije zaslužio. Novinari pišu da tim potezom zapravo pokušava spasiti McLaren od drastične kazne koju bi ekipa mogla zaraditi na saslušanju oko liegatea, a neki su objavili čak i da je odlazak posljedica loših odnosa s Hamiltonima, posebice sa starijim. Popularni Anthony Hamilton navodno ne ljubi pretjerano Dennisa, smatra ga arogantnim (ovo je za umrijet od smijeha) i razmišlja o premještanju svojeg sina u neku drugu ekipa. I tako je Dennis morao otići da bi Lewis ostao. To su sve neprovjerene informacije tako da neću previše suditi jer ne znam koliko u tome ima istine, ali malo sigurno ima jer je Lewis u razgovorima s novinarima u Kini na pitanja o Dennisu odgovarao vrlo hladno, ravnodušno i nezainteresirano kao da nije riječ o čovjeku koji ga je od njegove 13 godine pripremao za dolazak u Formulu 1. Po portalima se šapuće i da su McLarenovi mehaničari jako ljuti na Lewisa što je za laganje u Australiji okrivio Davea Ryana koji je zatim dobio otkaz, nakon 35 godina rada u momčadi, i što se počeo prijetiti da će ih napustiti dok oni ulažu ogroman trud u njegove uspjehe. Nešto od toga također se nazire u Lewisovim izjavama, npr kad je na pitanje da komentira neku izjavu Martina Whitmarscha rekao ""That's nothing to do with me. I'm here to race and I have to focus on doing my job. What the team decides is up to them. You should speak to them." Nikad prije od Hamića nisam čula takvo distanciranje od ekipe, nikad prije nije govorio "oni", ali čini se da je došlo i to vrijeme. Nešto se gadno događa u Wokingu. Možda je jedan od komentatora na F1 portalima zanimljivo predvidio ... This team will self destruct in: 5.... 4.... 3.... A u Ferrariju su vjerojatno već na korak do nule :)


Post je objavljen 19.04.2009. u 12:00 sati.