Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribolovribeiribolovci

ŠVEDSKA - PETI DAN - MORRUM 2

Vratili smo se do prijašnjih pozicija, Treći je opet počeo bacati mušicu iza onog kamena. I losos je bio tamo i opet je fulao muhu, što je bio pouzdan znak da će Treći do 23,00 sati dehidrirati u „neopranu“ od mahanja. Ja sam se vratio na poziciju prije ove. Zakačio sam Doktorov za ovu priliku posuđen „Illex Deka-hamakuru“ trodijelni tonući fantastičan i za mene nedostižan vobler. I već nakon 3-4 izbačaja, u trenutku dok sam vukao vobler poprijeko rijeke, nizvodno od mene jedan stari mušičar me je zvao i pokazao mi da još tako bacam i dalje u istom pravcu, jer se na sredini rijeke oko 20-30 metara od mene napravio ogroman vir. Zabacio sam ponovo i onda se desila situacija kao iz horrora „Ralje“!

Image and video hosting by TinyPic

Na 15-ak metara nizvodno od mene a u pravcu moga voblera podigla se voda iznad moćnih leđa i čudovište od lososa je krenulo prema „Deka-hamakuri“ imitirajući torpedo pod površinom, zaokrenulo više prema meni i vobleru koji je već prešao polovicu svoga kretanja i na dva metra od voblera uzdignuta voda se spustila, nestala!!! Očekivao sam udarac nalik udaru granate, skupio sam koljena jedno uz drugo i uhvatio štap tako da sam noktima skoro odvalio portugalsko pluto i zdrobio 50-tonski blank sa 20-godišnjom garancijom, da budem spreman da udarim takvu kontru koja će lososu otrgnuti glavu! Ništa se nije desilo! Ništa, a moj vobler je došao do mene. Zabacio sam opet, i opet…Stari mušičar mi je odmahivao rukom i nešto pričao, sve sam ga razumio, pa švedski jezik sam učio još u vrtiću…sada sam shvatio Dokov očaj. Došao sam na Morrum prvi i moguće zadnji put u životu, bliži se 21,30 sati, a meni losos nije udario!

ALIEN
Moj očaj me je smlavio, htio sam otići negdje gdje nema nikoga i doslovce da se isplačem. Prošetao sam kraj Doka, jedan stariji Nijemac nešto mu je objašnjavao na krivini rijeke nešto o „Double-handu“, nije me ni registrirao. Nije me vidio ni Treći koji je mahao takvom žestinom svojim mušičarcem da je iza njega trava polegla. Prošao sam most i brzake i otišao nizvodno, a uz put sam stavio jedinog preostalog Blue Foxa 6-icu sa crnim krilom. Život ide dalje. Dolazim na jedno mjesto oko 300 metara od mosta i brzaka, tu je neka cijev, ispust…šljunak ispod cijevi ulazi u vodu 2 metra, pomislih u sebi da bih stvarno mogao ući malo u vodu da mi se jaja džabe ne kuhaju na mekano u neoprenu. I ušao sam. I u drugom zabacivanju ispušio Blue Foxa za podvodno kamenje. Dragi Bože, stvarno nemam sreće sa tim spinerima. Kačim novoga crnoga Abu Tobyja i bacam ga uzvodno. Nekoliko puta ga kačim za kamenje i za podvodno granje. Bijesan sam ali pratim rad varalice.
Odjednom udarac! Kontriram kao lud, sve mi je nešto puklo u laktu i lopaticama…Riba je gore, ali ne bori se onako kako sam očekivao?

Post je objavljen 18.02.2009. u 20:45 sati.