Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/kanuny

Marketing

Odgovornost u Hrvatskoj je bez posljedična misaona imenica !!!

Pravosuđe, svaka čast !!!!!

Ima li itko normalan u državi tko nije ponosan na pravosuđe i ostala tijela progona u RH ? Zar je moguće da se ne ponosimo pravosuđem i ostalim tijelima progona u RH ? To je naš najbolji brand koji treba samo patentirati i izvesti u svijet. Po definiciji, brand je skup opipljivih i neopipljivih obilježja nekog proizvoda ili usluge. Dakle opipljivo obilježje branda bio bi logotip gola djeva, kao pištolj u kockastim crvenim i plavim kockicama. Neopipljivi elementi podrazumijevaju niz asocijacija, vrijednosti i simbola povezanih uz brand. Pretvorba, privatizacija, kuponska privatizacija, peti ortaci, brodosplit, grunrovčani, indeks, maestro, samo neki od postupaka na ponos pravosuđa i tijela progona. Sinergija branda mora stvarati snažni i trajni identitet, sažimati osobnost i poticati osjećaje povjerenja, korisnosti, dobrobiti i sigurnosti. Pravosuđe ovim postupcima ima sve to, ima sve ono što je potrebno brandu . Krasno, eureka, imamo brand „pravosuđe“ kojem će se diviti svi od zapadne demokracije do država u tranziciji . Jedinstveni i neponovljivi proizvod, pa domaće je domaće, ponos i dika naših umotvorina .



Post je objavljen 11.02.2009. u 11:35 sati.