Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/burza-frustracija

Marketing

B.net dosegao vrhunac - bezobrazluka!

frustracijaAaaaaaa TUP
Da, upravo tako. Jedno dugo A i tek onda TUP. Vizualizirajmo: vrh nebodera, skok uz glasno A i ne tako nježno prizemljenje uz zvuk TUP. Ne dajte da vam B.net priušti nešto slično, iako bi vaša prva reakcija mogla biti upravo takva.

Dana 10.12.2008. uredno sam B.net-u podnijela zahtjev za 3D paket, zaključivši da mi je to nekako najpraktičnija i najpovoljnija usluga koja je trenutno dostupna na tržištu. Dolazi predstavnik, preuzima zahtjev i svu potrebnu dokumentaciju. Vrlo uslužno i u toplini doma moga nakon što sam dan prije putem njihove internet stranice poslala upit. Sve lijepo, divno, krasno, da bolje ne može. Budući da želim prenijeti i HT-ov telefonski broj a kod HT-a imam ugovorenu i MAXadsl uslugu, zanima me prijelazni period između raskida MAXadsl ugovora (za koji ću platiti ogromne penale!, no u zadanom trenutku procjenjujem da će se isplatiti) i priključenja B.net interneta. Kaže gospodin Nikola: "Ne raskidajte ugovor dok Vas ne nazovemo. Netko će Vam javiti kada bismo došli postaviti instalacije i izvršiti priključak, a najranije dan prije otići ćete u T-centar raskinuti ugovor kako ne biste dugo bili bez interneta." Mislim si, super! Jedan dan ću izdržati.
- A kad bi to moglo biti?
- Kroz desetak dana, najkasnije do Nove godine.
Savršeno! Baš tada mi odgovara jer će mi dijete biti na školskim praznicima pa će imati vremena gledati TV (kabelska TV je uključena u B.net 3D paketu).
I eto, danas počinje škola, praznici gotovi a od B.net-a niti A, a kamoli B.
Jutros ih zovem. Ljubazna, kao i uvijek, ne naglašavam kašnjenje od dva tjedna niti pitam zašto se nitko ne javlja, već me zanima kada mogu očekivati njihove djelatnike.

PAF!!!
- Evo, pronašao sam Vas u računalu, piše da je zahtjev odbijen - kaže gospodin Ivan.
   Mooooolim!?! Ne čujem dobro... WTF!?!? eek
- Pa mogao me netko barem nazvati i to mi priopćiti... A smije li se znati koji je razlog odbijanja?
- Imate aktivnu MAXadsl uslugu kod HT-a.
- Da, i? Naravno da imam, rečeno mi je od strane Vašeg cijenjenog kolege Nikole da je zadržim dok mi se ne javite.
- Pa... to nije točno. Sada biste trebali otići u T-centar i raskinuti taj ugovor kako bismo mi mogli pokrenuti postupak.
- Mooolim!?! Nema šanse. Da sam to napravila prije mjesec dana, sigurna sam da bih svo to vrijeme bila bez (brzog) interneta, s obzirom na Vašu ažurnost i profesionalnost. Naravno, u tom slučaju bi prema B.net-u (sveprisutnom u medijima) išla tužba radi naknade izgubljene dobiti jer mi internet predstavlja osnovno sredstvo za rad. Dakle, ne otkazujem ništa dok mi se netko iz B.net-a ne pojavi na vratima.
- Pa, ovaj, u redu, konzultirat ću se s nadređenima pa ćemo Vam se javiti.
- I ja mislim da hoćete!

Nepunih sat vremena nakon iznenađenja pod rednim brojem jedan, slijedi i novo iznenađenje, pod rednim brojem dva. Telefonski poziv iz B.net-a, gospodin Boris.
- Bla, bla, bla, bla.. Vi ste maloprije s kolegom razgovarali oko stopiranja zahtjeva... bla, bla, bla, bla... (i tako dobrih 2-3 minute, arogantno, samodopadno i bez mogućnosti za prekid ili postavljanje pitanja! - čak i ako znate da ste u pravu, a ja sam bila!)... Vi kolegi niste rekli da imate ugovornu obvezu s T-Com-om. Morate najprije raskinuti tu ugovornu obvezu ali naglasiti da želite i dalje koristiti uslugu.
- Mooolim?!? eek Pa dala sam kolegi isprintani e-mail kojim me taj isti HT, T-Com ili zovite-ga-već-kako-god-hoćete, obavještava o uvjetima raskida ugovorne obveze i penalima. Dakle, iz toga je mogao vidjeti da se spominje (jebe*a) "ugovorna obveza". Zašto me nije obavijestio!? burninmad
- Pa... ovaj... porazgovarat ću s njim.
- Da, hvala. (to će mi zaista puno pomoći, yeah, right)
- I što ćemo sada?
- Pa... ništa, najprije sačekajte da Vam dođu najnovije uplatnice od T-Com-a, onda ih platite, pa raskinite ugovornu obvezu za MAXadsl-u u T-Centru, pa onda sve to skupa kopirajte i donesite nam u B.net.
- Ali... u međuvremenu postoji još jedna uplatnica koju nemate...
- Pa... samo postupite kako sam Vam maloprije rekao i dodajte i tu uplatnicu.
- Ajd' dobro (čitaj: 'ko te je**), razmislit ću. A koliko ću poslije toga morati čekati na priključenje?
- Oko dva tjedna.
- Moooolim!?! eek Dakle, dosadašnjih mjesec dana + dok dođe slijedeća uplatnica od T-Com-a + još dva tjedna nakon što ju platim i dostavim Vam (ponovno!) papire? - pitam, sada već u nevjerici.
- Da.

Đizus. Prestrašno. To im je valjda neka nova strategija za pridobivanje novih klijenata... Sad si sve razmišljam da pričekam još malo dok mi ugovorna obveza s T-Com-om ne istekne, bar ću biti oslobođena plaćanja penala, a čekanje mi ionako ne gine.
Zapravo, čak se počinjem i pitati kako li se tek odnose prema klijentima koje su već vezali ugovorom, kad se ovako odnose prema potencijalnim klijentima. Nisam sigurna želim li znati odgovor na ovo pitanje. Bilo je više, onako, retoričko.
Moram prespavati ovo. Svaka im čast. Svaka im dala. Šaku u oko. smijeh


Post je objavljen 12.01.2009. u 12:12 sati.