Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/esabor

Marketing

"NAPREDAK" - S 27. NA 30. MJESTO

Što više, to bolje, reklo bi se općenito. No, u ovom slučaju nije tako. Kad se penjete padajući, to nije dobro.

Naša vlada često se koristi usporedbama, kad im to odgovara. Pa evo nekih usporedbi od HINA-e objavljenih u CROBIZ-u:

"Hrvatska je na 30. mjestu po kupovnoj moći u Europi, pokazuje analiza agencije GfK provedena među 41 europskom državom.

Hrvati prema podacima GfK GeoMarketinga raspolažu sa 4.763 eura neto dohotka po stanovniku, dok je prosjek za Europu 12.500 eura.

Najsiromašnija je Moldavija sa 788 eura po stanovniku a najbogatiji Lihtenštajn s 44.851 eurom. Najbolje plasirana Hrvatska je bila 2006. godine, na 27. mjestu.

Nakon Lihtenštajna po kupovnoj moći slijede Luksemburg (28.192 eura), Švicarska (26.192), Norveška (25.165) i Irska (22.540). Među prvih 10 su i Danska, Island, Austrija, Francuska i Njemačka. Velika Britanija je 11. i prvi put nije u vodećih 10 zemalja Europe.

Od tranzicijskih zemalja najbolje plasirana je Slovenija, na 21. mjestu, sa 9.043 eura neto dohotka po stanovniku.

Ispred Hrvatske je i više drugih tranzicijskih zemlja - Češka, Estonija, Latvija, Slovačka, Litva, Mađarska i Poljska, a bolji smo od Turske, Rumunjske, Srbije, Bugarske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Bjelorusije, Albanije, Ukrajine i Moldavije.

Hina"

Treba li komentara? Ne, ne treba.

Znači sve nam je jasno.
Ne samo da nas u apsolutnom smislu ne vode dobro.
Čak to ne rade ni u relativnom smislu.

Eto, penjući se, po obećanom sistemu "Idemo dalje", mi ustvari padamo po realnom sistemu, dakle, "Idemo dolje".


Post je objavljen 14.11.2008. u 06:15 sati.