Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/madamvalentina

36 Zavodjenje u Parku

Smjestila sam se u udobnu, ali za naše evropske pojmove pomalo neobičnu sobu.
Raspakirala sam stvari i umorna zbog promijene vremenske zone i letenja legla spavati.
Ujutro nas je njihov predstavnik na doručku obavijestio o našem dnevnom programu.

Pierovi radnici su otišli u tvornicu na odjel gdje se strojevi kompletiraju i pakiraju, gdje su im pokazali postupke montaže.
Rengenologe su poslali u obližnju bolnicu, koja je imala iste uređaje, kako bi ih naučili rukovati s njima.

GD i ja smo išli u komercijalni odjel , da bi utanačili neke dijelove ugovora. Nakon sastanka koji je trajao oko sat vremena, zajedno sa direktorom prodaje otišli smo na razgledavanje tvornice.
Direktor prodaje nas je poveo na ručak u obližnji gradić u predivan restoran uređen u starom američkom stilu.

Na meniju su bili ogromni odresci, od kojih sam ja pojela tek mali komadić, a na tanjuru je ostao poveći dio.
Direktor prodaje nam je pokazao lokalni muzej, i pričao o lokalnom nacionalnom parku sa predivnom prirodom. Dao nam je na izbor hoćemo li nastaviti sami sa razgledavanjem , ili ćemo doći sutra na cijeli dan jer on mora otići.

Ostavio bi nam vozača da se možemo vratiti kad želimo.
To smo prihvatili, kao i ponudu za sutrašnji dan.

Do kasno poslijepodne smo razgledavali muzej te se sa vozačem vratili u naš hotel.
Nakon sto sam se presvukla u jednu od mojih elegantnih ali izazovnih haljina, stigla sam taman na vrijeme za večeru.
Ja i GD smo sjeli za poseban stol i uz večeru ugodno pričali .
Dok smo večerali i razgovarali kao slučajno sam GD a par puta dodirnula koljenom, i nasmiješila se sa riječima isprike .
Primijetila sam da GD oko sve češće zapinje za moj dekolte, promatrao me je preko tanjura, sto je bilo simpatično i smiješno.

Poslije večere sam predložila malu šetnju po parku hotela, da nam večera bolje sjedne, sto je GD rado prihvatio.
Dok smo šetali po polumraku, zagledala sam se u zvijezde, komentirajući da nisu iste kao kod nas doma ....

GD se zamislio i on ih je gledao dugo .
Ostala sam tako gledajući zvijezde i malo čeznutljivo otvorila usne , u nadi da ce me možda poljubiti, ali GD se premještao sa noge na nogu i hodao oko mene ne znajući što da napravi.

Ja: malo je zahladilo .... Da se vratimo u hotel?
Mislila sam da ce me zagrliti, ili možda ponuditi svoju jaknu, ali GD je bio zbunjen do te mjere da nije znao što da napravi ili odgovori.
Vratili smo se u hotel i otišli svatko u svoju sobu.

Sutradan ujutro svi su talijani otišli, prema rasporedu, svatko na svoje zadatke.
GD i ja smo se našli na doručku malo kasnije. Nakon dobrog doručka i ugodnog razgovora, predložila sam da uzmemo lunch paket , tako da se ne moramo vratiti na ručak, nego da smo slobodni i sigurni da nećemo biti gladni sve do večere. To je jedna od preporuka moja mame;
uvijek moraš biti sita, a naročito muškarac sa kojim si.

Osoblje hotela nam je rado ispunilo ovaj zahtjev i sa vrećicama smo otišli u predvorje hotela gdje nas je čekao vozač.
Objasnila sam mu da želimo ići u lokalni nacionalni park, i krenuli smo odmah.
Najprije sa GD sam se dogovorila da vozač dođe po nas navečer ili ćemo ga zvati na njegov telefon u firmi, ako nešto bude hitno, a doći ce na isto mjesto gdje nas je i ostavio.

Kasnije sam to sve objasnila vozaču.
Dovezli smo se na ulaz nacionalnog parka i pustili vozača.

Kao i sve drugo po Americi , tako je i park bio velik.
prošli smo cijelu proceduru dok smo dobili karte, vodica, upute kud, kako i kamo hodati i još brojna objašnjenja.
Pokazali su nam život lokalnih indijanaca, životinje, prirodu, kočije, stare aute, jednom riječju sve i svašta.

Kad smo se svi umorili, napokon smo sjeli po grupama, onako kako je tko s kim došao.
Ja i GD smo se malo udaljili i osim našeg lunch paketa, dobili smo od parka još jedan, tako da smo uživali u velikom izboru obilja hrane.
Kad je ta tako važna stvar zadovoljena - želudac napunjen, čovjeku na pamet padnu i druge potrebe.

Meni se tad obično mota po glavi kako se zabaviti, a najbolja zabava je ljubav.
Samo kako privoljeti GD, još nisam smislila .
Napokon sam se okrenula i rekla mu. :

Poznamo se već tako dugo vremena, zajedno provodimo toliko vremena, tako ste pažljivi prema meni, moram vam reci nešto: želim vas bar poljubiti zbog vaše pažnje prema meni.

I poljubila sam ga u obraz.
GD je bio zbunjen, ali s brzo pribrao:
Moram vam nešto priznati Valentina, od kad smo krenuli u ovaj projekt, zaokupljate moje misli cijeli dan, ali nisam znao kako ćete to protumačiti. Snažno me privlačite od prvog trenutka...

I poljubili smo se pravilno, usta na usta .
Kad je odmor za ručak završio nastavili smo sa razgledavanjem parka.
GD i ja smo šetali držeći se za ruke, i nismo ni slušali našeg vodiča, koji je na engleskom objašnjavao svaki detalj pored kojeg smo prolazili. Mi smo već polako ulazili u svijet želja i mašte.

Kad je izlet završio, došli smo na ulaz u park i tamo nas je čekao vozač koji nas je odvezao do hotela.

Na večeru sam opet došla odjevena u novu haljinu, a GD u novo odijelo. Vecerali smo lokalne specijalitete, slali jedan drugom tople poglede i dodirivali se sa rukama. Poslije večere smo uz tihu glazbu još pričali i šaputali uz nježnje dodire ruku. Upitala sam ga:

Idemo u sobu?

-u čiju? -upitao me.

Post je objavljen 25.08.2008. u 23:26 sati.