Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/marija1505

Napokon Poljska

Napokon post koji je većina mojih čitatelja očekivala,da kao što naslov govori Poljska….joj Poljska iskreno ne znam odakle da počnem no neću vas o svemu obavještavat jer nešto nije za svačije ušice…hehe da bilo je to jedne divne nedjeljne večeri,u 9 sati smo već svi bili ispred Radničkog doma i zauzeli svoja mjesta u autobusu,čekali našeg vozača Vladu da po trpa sve naše kofere i uđe u bus da napokon krenemo u Poljsku.Kad je i zadnji kofer bio spremljen u bus,naš Vlado nas je sve pozdravio te sjedavši za volan započeo naš dug put..u busu je kao i obično bila odlična atmosfera ,naravno zahvaljujući našim dragim legendama tj.tamburašima..
Put je trajao oko 20 sati,a mi smo uz česta stajanja ipak poludili u autobusu..i napokon kad smo došli u Poljsku zapravo u grad Sierpc ili tako nešto..hehe grad zapravo i nije bio važan…
Bili su važni stanovnici uglavnom muški..heh..i da tako smo mi u ponedjeljak navečer smjestili se u sob4e ,bili smo raspoređeni po više soba,ja sam bila u sobi sa Sarom,Lanom,Julijom i Babićkom..ekipa je bila odlična pokraj nas poljakinje i ponekad poljaci..blizu tamburaši i plesači uglavnom svi u istom hodniku..večer je lijepo prošla nekima i prelijepo,nezaboravno..pogotovo kad smo primili posjete tamburaša u 2 ujutro ,al nema veze neki nisu spavali,bili su zauzeti drugim stvarima ,dok su se neki pravili da spavaju..gledajući one koji nisu spavali..uglavnom ujutro je u 9 kao doručak a u 8 buđenje,ma bježi šta će meni sat vremena ranije buđenje tako da sam ja uvijek prespavala 8 sati i budila se poslije pola 9..hehe..najbolji dio ujutro je bio gledanje naših dečki kako nespretno idu do kupaonice..i šta izvodile u kupaonici da ste vi to vidjeli,mi smo sigurno smijehom probudili cijelu ulicu..a šta im ja mogu..uglavnom preko dana zafrkancija,a navečer ponekad mali nastup..uglavnom mi smo sudjelovali u međunarodnom festivalu folklora u kojem su sudjelovali dobri poljaci,mi,grčka,bugarija,nepal,indija..uglavnom utorak navečer je bilo poznavanje drugih plesova..al smo se naplesali i nagledali i naljubili uff..ma za vijeke vjekova smo uživali i naravno zadnji napustili dom kulture gjde se to sve održavalo..ee da sljedećeg jutra hopla ja imam temperaturu.. a jbg..šta ću sad i ja lijepo u krevet i miruj…a taj dan treba u disko ,e to ja nisam mogla propustit i tako se sve cure lijepo skockale pa sam i ja i s tepmeraturicom u disko…kako je tamo bilo fora..mi plešemo kad meni padne temperatura ..ajd meni još bolje,al ja ožednjela treba to zalit..i mi to lijepo zalijemo legnemo u fotelju kad eno ga na opet skučila temp..i šta ću ja ajd ja opet plesat.i ja nisam se miscala s plesnog podija kad su me noge počele bolit taman smo trebali i ići i lijepo se meni poslije tog dana nije vratila temperatura…da al ja sam zaboravila reci kako je bilo jakoooo dobih poljaka..uff ja sam plesala s dvojicom i bilo nam je odličnooo…i tako svako smo e večer družili i lijepo provodili slobodno vrijeme…ugl.. sve ćete vidjet na slikama pa pogledajte….

Post je objavljen 24.07.2008. u 15:44 sati.