Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/supach

Španjolska

E moj narode!!!

Da krenem..nisam pisala posta – ni sama ne znam kak dugo…nije bilo vremena, a bila sam ja i u Španjolskoj na maturalcu…bilo je ovako:

- krenuli smo 23.06.2008. u 23:00h i vozili se do Verone. Tamo smo imali razgled Julijine kuće, grada, a vidjeli smo i arenu koja se obnavljala. Nastavili smo put do Cannesa.
- U večernjim satima dolazimo u Cannes i smještamo se u hotel Pierre & Vacances. Hotel je genijalan, lijepe sobe, a još ljepši pogled..ako imate priliku…samo idite, ne bu vam žal..pa smo na kraju večer proveli u kupanju na Azurnoj obali.. :)
- Ujutro smo imali doručak u obližnjem restoranu: Africa Queen ( hrana – BLJEK!! ) meni se osobno nije dopalo..ali kaj bumo..ne? morali smo papati da ne bumo gladni..jedino imaju finoga kruha..haha
- Dalje smo krenuli prema Lloretu, ali smo usput išli u Figueras u muzej Salvadora Dalia.
- Dolazimo u Lloret de Mar na večeru. Smjestili smo se u hotel i išli na spavanje ( kako tko ).
- Sljedeći dan imali smo slobodno prijepodne pa smo išli na kupanje na španjolsku plažu ( haha ). Poslijepodne odlazak u svetište Montserrat gdje sam kupila par sitnica – svakome po nešto – i na kraju na čarobne fontane. E, to je nešto…u ritmu glazbe fontane se igraju i mijenjaju boje…genijalno…stavit ću slike
- U petak nakon doručka imali smo cjelodnevni izlet u Barcelonu. Bili smo na stadionu NOU CAMP, vozili se kraj parka kaktusa, išli u razgled Sagrada Familie, katedrale, zatim neki su išli ( a tu sam i ja ) u akvarij…wow…morski psi plivaju iznad tvoje glave..razne velike ribe..krasno…šetali smo se po najdužoj ulici – La Ramblas Catalunas.- Subotu smo započeli kupanjem na plaži…nakon toga na ručak i odlazak u Marineland..to preporučujem svima koji vole zabavnme parkove…dupini ( ja ih obožavam ) izvode predstave, kao i tuljani i ptice – papige are..zatim smo bili na viteškim igrama…genijalno..samo pile nije bilo baš fino..nije to hrvatski proizvod tako da…hah..a taj smo dan završili gledanje plesa FLAMENCO…super…treba to znati…svaka im čast
- Nedjelja je brzo prošla..išli smo u Nicu, sa zaustavljanjem u parfumeriji u Grassu. Mmm…svakoj ženi tam će biti lijepo..100%.. nakon dolaska u Nicu smo išli na večeru i u razgled Monaka i Monte Carla.
- Ponedjeljak – idemo doma…svi smo jedva čekali da vidimo svoje..

I tako je prošlo moje maturalno putovanje..sada slijede slike…pa se čujemo…
p.s. – ja nerem pogledati svoje komentare…ne znam kaj je to..vi možete? Odgovorite mi na mail jer komače ne bum vidla… dijana555@net.hr

Lady* vas sve voli…

Montserrat

čarobne fontane

katedrala

ja u parku

stadion F.C.B.

moj razred na crvenom tepihu u Cannesu

ja u Cannesu

hotel u Cannesu

Flamenco plesačice

Post je objavljen 03.07.2008. u 10:39 sati.