Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ladydiana

Kako je bilo u bolnici - u Zagrebu

Dan prvi- ponedjeljak 02.06.

Danas sam došla u Zagreb u bolnicu i tu sam ostala. Dobila sam sobu sa TV i DVD i tu sam sama iako ima tri kreveta.
Kad sam se raspakirala pozvali su me da mi stave braunilu i izvadili mi krv. Nakon toga dobila sam ručak koji je bio odličan. Gledala sam filmove i crtiće. U dva sata sam išla na još jedan pregled koji se zove scintigrafija. Ništa strašno samo ležiš i čekaš da te aparat snimi. Navečer nakon večere mogla sam gledati TV do kad sam htjela. I to je bio prvi dan.

Dan drugi

Probudili su me u pet sati i izmjerili temperaturu koju naravno nemam. Doručak je u osam sati. Mama je došla oko deset. U međuvremenu sam bila na ultrazvuku i mikciji. to su još dva pregleda. Kad stignu nalazi mogu na operaciju. Ručak je u 12, u dva dođu učiteljice iz škole da nam skrate dan , večera u 18. i to je bio dan drugi.

Dan treći

Danas su me pustili spavat do 5.45 juhu malo duže nego jučer. Nakon jutarnjeg tuširanja dobili smo doručak nakon toga je vizita. S mamom sam išle na kavu van pustile su me sestre. a nalaze još čekamo. Vani na hodniku je jedna ploča na koju doktor napiše kada će koga operirati, a mene još nema baš je tu dosadno. Nakon večere gledanje tv i spavanje.

Dan četvrti

Nakon buđenja ujutro i doručka bila je vizita doktor mi je rekao da ću možda sutra na operaciju ako stignu nalazi onih pregleda koje sam bila.
Ovdje ima jako puno malih beba koje stalno plaču. Još uvijek ništa ne znam za operaciju ali su mi konačno ime stavili na ploču znači sutra je dan-D.

Dan peti- petak

Ujutro rano su došli mama i tata i čekali doktora a ja sam željno očekivala operaciju samo da se već jednom riješim. Oko 11 sati stigao je doktor sa prve operacije i kako sam ja bila druga na redu pozvao mamu. A ja sam jako gladna moram biti na tašće zbog operacije.
I vidi sretnog li petka iako nije 13. doktor je rekao da sutra idem kući nalazi su mi u redu i nemoram na operaciju. Skinuli su mi kateter iz trbuha (cistofiks) koji sam imala 3 godine i isplatilo se refluksi su mi nestali.. Sutra idem doma koje iznenađenje.

SUBOTA

Idem doma haha i to vlakom. Mama i Ena (moja seka) su došle po mene. Sačekali smo doktora pozdravili se i krenuli u šetnju Zagrebom. Nismo mogli puno šetati jer smo imali moj kofer a i kiša je počela pa smo sjedili na željezničkom kolodvoru i ispratili naše naviječe za Beč- Kući sam došla naveče u 18 sati. I sad mogu gledat i plesat i kupat se:

Plešemo ovo:

Pozdrav svima Diana!!!!wavewavewave

Post je objavljen 09.06.2008. u 09:23 sati.