Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/konzument

Marketing

VIPnet-ovi korisnici u centru Zagreba korisnici drugog reda!?

Danas je po već tko zna koji put da korisnici VIPnet-a u centru Zagreba nisu mogli koristiti svoju mobilnu mrežu! Događalo se to do sad s uslugama prijenosa podataka ili s uslugama prijenosa glasa i slanja poruka (SMS), a ponekad su i sve usluge bile nedostupne istovremeno.

Zabrinjavajuće je međutim ne samo to što su usluge bile nedostupne, nego i to što VIPnet do sada nije smatrao shodnim da se obrati svojim korisnicima putem medija, poštom ili jednostavno putem SMS poruke, te da se na taj način ispriča za vlastite propuste! Jasno je kako oni smatraju da nisu krivi zbog toga što imaju poteškoće s centralom, međutim, korisnici koji plaćaju njihove usluge, plaćaju ih kako ne bi morali razmišljati o centralama ili o bilo kakvim tehničkim pitanjima i oni zasigurno nisu krivi nego su OŠTEĆENI!

Veliki broj korisnika VIPnet-ovih usluga, ali i brojna istraživanja, između ostalih i ono Društva Konzument o povjerenju potrošača u brandove, govore kako potrošači – korisnici imaju povjerenja u VIPnet. S druge strane ovakve (ne)aktivnosti VIPnet-a ne pokazuju kako ta tvrtka cijeni svoje korisnike!

Pitanje je koliko se korisnika našlo u nezgodnoj situaciji, upravo zbog nemogućnosti korištenja VIPnet-ovih usluga? No, VIPnet je na sve to reagirao tako da je postavio kratku obavijest na svojim Internet stranicama za koju se treba potruditi da ju pronađete. Je li to "zbog nas" kako kaže slogan cijele tvrtke?

Post je objavljen 03.06.2008. u 13:29 sati.