Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/euklid

Marketing

Drvosječa da sam ja

Ako ste danas u Zagrebu kupili svoje izdanje Jutarnjeg, šteta. Vidjeli ste na naslovnici vrlo dramatičnu vijest o SDP-u i Željki Antunović. Tko vam je kriv što ste propustili prvo izdanje koje se u Zagrebu prodaje večer prije i noću putuje u udaljene krajeve domovine poput Belog Manastira, Kostajnice i Zerpa.
Jer sinoć je Jutarnji imao naslovnicu iz snova.
Sad, zašto sam ja sinoć kupio večernji Jutarnji, to je dugački splet inače vrlo veselih okolnosti :)))), no ovdje je nevažno.
Nije baš neka investicija, slažem se. U stvari, najzanimljiviji podatak unutra je bio sažetak informacija o spolnim organima kitovih mužjaka u prilogu Zabavnik.
Ali, tko šiša ono unutra kad se domogneš ovakve naslovnice.

Photobucket

Reklo bi se, perfect score! Kao kad u školi prođeš s 5.0 ili u istom danu naletiš na Dikana, Salome i Mamića, ili kao kad pogodiš sve rezultate druge mađarske hokejaške lige.

Ja mislim da i policija u svojim izvješćima donese barem stanje atmosferilija u gradu i neki dnevni koordinatni sustav. Jutarnji je, međutim, usavršio formu i doveo je do čiste perfekcije! Tri od tri! Crna kronika je ono što se hoće i što drži novine na okupu. Crnu kroniku vam dajemo i crnu kroniku ćete tražiti još više.

Živa šteta što je pictorial o Petraču tako atraktivan da na naslovnicu stanu samo još dvije kratke vijestice o nesrećama i jadima. Ali, barem imamo ekskluzivu i konkurencija se komotno može požderat! Živa šteta da se ne tiskamo na starom Vjesnikovom formatu. Tada bi se moglo prikazati i interaktivnu kartu hrvatske s najaktivnijim pedofilima, ubojicama i kamatarima po regijama, spolu, nacionalnosti i sa specijalnim editorialom koji analizira postotak navijača naša dva najomiljenija nogometna kluba u tri najvažnije zločinačke organizacije u zemlji. Oni iz 24 sata sa svojim poluformatićem neka onda vide što će i kako će dalje.

Pa, ljudi, jeste li vi normalni! Nije baš neka novost da se novine trebaju prodati, da je pritisak prevelik, tržište premaleno, svakodnevnica presiva. Ali, ako od političara tražimo da počnu pošteno i ozbiljno raditi svoj posao, možda da prvo vidimo kako ga radimo mi. A kad ste onomad pisali u Poletu i Studentskom listu ne vjerujem da ste baš sanjali o ovakvim naslovnicama. Što biste onda napisali o onima koji takve naslovnice proizvode?

Znam da je odzvonilo i filatelistima i legendarnim babicama i šahistima. Znam da reportaža o aktivu žena i psima vodičima neće prodati novine. Znam da se teško može napraviti išta dobroga pa da se dospije na naslovnicu. Ipak, možda nisu krivi samo ti političari. Možda je nešto i do nas? Kako mi stojimo u svemu tome?

Danas su naslovnice za ubojice. Jasno je što slijedi. Ne Big Brother vulgaris, niti Big Brother Celebrities. Slijedi Big Brother Lepoglava. Pa ćete vi, publiko, glasovati je li vam simpatičniji onaj pedantni dobroćudni pedofil ili onaj skromni, malčice prenervozan, masovni ubojica kojemu su hobi kuhanje i vezenje Vilerovih goblena. Pobjedniku se već nudi da kao special guest star odigra jednu epizodu u Naši i Vaši.

Ps
Usput, još ste i šlampavi. Jer predugo već nema svježih vijesti o dva najzgodnija zatvorenika, naime o Momčiloviću i Hodorkovskom. Ne ispričava vas pictorial o duhu sa sjekirom.






Post je objavljen 16.03.2008. u 23:13 sati.