Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/trecide

MATURALAC

Da se sad zaustavi ova fama oko Šo posteva odlučih ja,cijenjenog imena *nije bitno wink* i danas poludjelog uma,napisati novi post :)

Pošto je tema u školi uglavnom oko maturalca odlučih pisati o tome...Glasovanje je eto,meni i skoro polovici razreda na žalost,odlučilo da se ide u Nizozemsku pa sam malo potražila slike na netu i doživljaje bivših posjetitelja Nizozemske.

Ono čime ljudi uglavnom opisuju Amstedam su šarene ulice i ugodan spoj pubova, barova, coffe shopova, restorana i hotela. Naravno ono neizbježno su bicikli koje će spomenuti svatko tko je posjetio taj grad. Kažu da je najbolje iznajmiti bicikl za razgled grada, no mislim da nama to ne neće trebati, jer kolko sam ja shvatila imat ćemo tamo naš autobus,zar ne?. Ono što sam pokušala naći je nešto o onim hostelima u koje idemo ali nisam na predavanju od Petrosa zapisala ime rolleyes tako da sada pojma nemam tuzan .

Ovo sam isto sad pročitala na nekoj stranici...Mislim koja nebuloza :
''Taxiji su jedni od najskupljih u Europi i ne smije ih se zaustavljati na ulici.'' - onak di da ih onda zaustavim? lud.

Što se muzeja tiče piše da su 3 najglavnija u istoj ulici, tako da obradujem one koje to ne zanima s time da ćemo ih zbog položaja najvjerojatnije brzo pregledati wink.

Presmijesno mi je ovo,nekakav sex muzej :
Image and video hosting by TinyPic

Ovo je ono što mi nećemo doživjeti (no nije baš da sam vidla da vas to zanima,barem mene ne):
''Ima mnoštvo različitih coffeshopova, neki su više opušteni, dok su neki vrlo živi s glasnom muzikom ili psihodeličnim uređenjem, a neki su i na brodovima. Svaki nudi više vrsta cannabisa i hašiša, i obično ima menu s kojega se može izabrati. Cijene ovise o kvaliteti (oko 5€ po gramu), ali uvijek je bolje pitati nekog od osoblja o jačini i efektu koji želite. Također još postoje i smartshops koji prodaju drogu koja navodno stimulira um i poboljšava memoriju, pa se tako tu mogu naći razne «prirodne» droge i mixevi, magične gljive, afrodizijaci, energetska pića, stimulanti, pa i tablete za oporavak koje sadrže specifične vitamine i ostale supstance tijelu potrebne nakon što se pretjera s uživanjem..''

Evo jedna slika takvog zanimljivog coffeshopa sretan:
Image and video hosting by TinyPic

Red District ulica sa prostitutkama i svodnicima je po nekim recenzijama grada zanimljivija po arhitekturi koja datira iz srednjeg vijeka nego po curkama rofl. Ako dečke bude zanimao posjet djevojkama dobro je znati da se one podvrgavaju obvezatnim zdravstvenim pregledima te cak placaju i porez rofl (kako sam se smijala ovome smijeh). Ali mnogi ljudi zamjeraju tome, jer izgleda dosta nehumano..No to ćemo mi sami procjeniti u 8.mj wink.

Ono što je također zanimljivo su različite četvrti kojih mi u Zagrebu nemamo..Tako da imaju latinske i kineske četvrti, a prije je Nieuwmarkt Square služio portugalskim židovima koji su bježali od Španjolske inkvizicije (wtf nut).

A sada o ljudima tamo..Za njih govore da se oblače dosta ekscentrično i ekstravagantno,znači po vašim pričama (pošto ja nisam bila) nešto slično Beču onda. Također govore kako su Nizozemci jako pričljivi i otvoreni, te ono što je sigurno velikiiiiiii plus je što vole pričati i na drugim jezicima,dok naprimjer Francuzi (s kojima ja imam nešto iskustva) neće pisnut nijednu riječ na engleskom. Ono što se može vidjet jest da nisu materijalisti, jer se i poslovni ljudi voze na starim škripavim biciklima i u prastarim autima. Što se tiče mjesta stanovanja najzanimljivije mi se čine kuće na vodi. Evo i jedne slike:
Image and video hosting by TinyPic

Ovo mi je isto zanimljiv ulomak:
''Uglavnom se u barovima toči piva i ima je nebrojeno puno vrsta i toči se sa slojem pjene. Nizozemci kažu da sloj mora biti oko dva prsta debeo, oko čega se mnogi stranci ne slažu.''
-onak koga briga haha party smijeh.

Dućani rade do 17-18 sati maksimalno...omg omg omg omg...to je fakat bzvz cry.
Ono što je mene razveselilo jest što kažu da im je noćni život jako bogat, ali ne samo nekim fancy klubovima, nego i underground scenom i DJ-ima koji se probijaju.

Ovo je popis nekoliko klubova, pa koga zanima:
''Club Paradiso – Paradisoul (www.paradiso.nl) jedan je od najpopularnijih klubova i nudi soul pomiješan s housom, hip-hopom...; Bar Bep – mjesto koje nalikuje istočno Europskom cabaret loungeu, vidi i budi viđen tip mjesta; legendarni Melkweg / Milky Way (www.melkweg.nl) koji je najtrendi multifunkcionalno sastajalište-ima kino, umjetničku galeriju, cafe, klub koji ima stalno različiti program i koncertnu halu(slika dolje); De Vaaghuizen, klub na više katova sa svojim DJ-ima i izvrsno opremljenim barom, odličnom muzikom i atmosferom.''

Image and video hosting by TinyPic

Također sam našla i nešto o Kuekenhof vrtovima sa uglavnom tulipanima, kažu da je prelijepo, pa se nadam da ćemo ih posjetiti:

Artis zoo je najpoznatiji zoo u Amsterdamu pa evo i slikice njegovog ulaza:

Post je objavljen 22.02.2008. u 13:20 sati.