Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/neasims2

Marketing

Izrada Mesha za Objekte / HomeCrafter Plus

Evo ko što sam obećala drugi način za izradu mesha za objekte.Nisam našla drugi link za onaj program iz prošlog posta,ali sam našla novi način izrade,i neizgleda komplicirano...pa probat ću i ja na ovaj način.

Dakle potrebno vam je

SimPE - http://sims.ambertation.de/
Wings 3D - http://www.wings3d.com/
UVMapper Classic - http://www.uvmapper.com/

Počet ćemo s jednostavnijim stvarima,npr. Noćni stolić. Napravite folder „noćni stolić“ negdje na vašem kompjuteru (zapamtite gdje ste ga napravili).

1.KORAK-pokrenite Wings3D.Kada ga pokrenete otvorit će vam se 2 prozora, Erlang and the main program.Ostavite oba otvorena.(pogledaj sliku 1.da vidite kako izgleda).

2.KORAK-desni klik u centru programa.Dobit ćete mogućnost odabira oblika-Izaberite kocku(cube)

3.KORAK-kliknite na Window tab na toolbaru i odaberite „Geometry Graph“

4.KORAK-kliknite na piramidu (pogledajte sliku 4)

5.KORAK-sada ponovno desni klik.Vidjet ćete da se meni promijenio.Izaberite Scale.../X. Spustite se prema dolje dok neizgleda kao na slici 5.

6.KORAK-ponovite korak 5,ali umjesto da izaberete X,izaberite Z.(pogledaj sliku)

7.KORAK-izaberite Export opciju i Export kao Wavefront '.obj'. Spremite u vaš folder „noćni stolić“ pod imenom 'EndTableMesh.obj'

8.KORAK-Otvorite SimPe i idite na Tools../Object Creation.../Object Workshop.

9.KORAK-sada klonirajte objekt (naziva se Cornerstone End Table).Pogledajte sliku

10.KORAK-sada kada otvorite Scenegrapher provjerite da je ugašena opcija University Ready v2. Promijenite ime tableendclub u neko drugo ime koje odaberete i kliknite update,a zatim Ok.

11.KORAK-Save PACKAGE file u sljedećem formatu: vaši inicijali/ime objekta/datum (npr.NSNocnistolic030108.package).Save i pojavit će vam se sadržaj

12.KORAK-sada trebamo novi GUID.Idite na Object Data i isključite opciju 'Update all MMATs'.Kliknite na Get GUID i registrirajte vaš Guid.Sada kliknite na 'Update MMATs and Commit' i 'Commit'.

13.KORAK-Sada imate novi Guid.Zatim morate pripremiti objekt za import

14.KORAK-Otvorite Wings 3D.Idite na File.../Import.../Wavefront '.OBJ' i otvorite 'EndTableMesh.obj'.
Otvorite Geometry Graph na isti način kao u koraku 3

15.KORAK-Desni klik tamo gdje piše Cube1 i dobit ćete 3 opcije: Duplicate, Delete, i Rename.Odaberite Rename

16.KORAK-Rename(promijenite ime) cube1 u materials. Zatim Ok

17.KORAK-izaberite Export opciju i export kao Wavefront '.obj'. Idite do vašeg foldera „noćni stolić“ i promijenite ime u 'EndTableMesh.obj.

18.KORAK-Sada slijedi lakši dio



19.KORAK-Otvorite SimPe za package file koji ste napravili u koraku 11.

20.KORAK-Izaberite Geometric Data Container u Reference Tree. Izaberite prvi file u desnoj strani

21.KORAK-isključite kućicu gdje piše materials i tada kliknite Export. (pogledajte sliku)

22.KORAK-Save exportirani file pod imenom koji vam da SimPe,ali Save-ajte u vašem folderu „noćni stolić“

23.KORAK-Otvorite Wings3D i import file EndTableMesh.obj

24.KORAK-Otvorite Geometry Graph i izaberite rename funkciju (pogledajte korak 15.i16.) i promijenite ime u materials2

25.KORAK-sada koristite import funkciju (file…/import) i izaberite Import as Wavefront (.obj).

26.KORAK-Import filu koju ste exportirali iz SimPe

27.KORAK-možda ovo nećete vidjeti,ali ispod kocke se nalazi mali noćni stolić. (ovdje je maknuta kocka da bolje vidite kako to izgleda ispod,ali vi nemojte micati kocku)

28.KOCKA-Sada treba resize (promijeniti veličinu) kocke da odgovara veličini noćnog stolića. Odaberite materials2 (korak 4.) i tada desni klik na ekran.Izaberite „Scale…./Y“ i spustite model tako da model bude iste visine kao objekt.Ponovite „Scale…/Z“ tako da izgleda kao na slici 28

29.KORAK-delete model pod imenom materials (korak 15.,ali izaberite Delete umjesto Rename),i rename materials2 u materials (korak 15 i 16)

30.KORAK-sada izaberite „file…/export“ i Export as 'Wavefront (.obj)'.

31.KORAK-exportirajte kao OBJ koji ste exportirali iz SimPe

32.KORAK-izađite iz Wings3D.Kada vas kompjuter pita dali želite „save changes“ odgovorite No

33.KORAK-pokrenite UVMapper Classic

34.KORAK-izaberite 'File.../Load Model' i load model koji ste upravo spremili u Wings3D

35.KORAK-pojavit će vam se slika kao na slici 35

36.KORAK-idite na 'Edit.../New UV Map.../Box' da napravite UV Map

37.KORAK-napravite Map size (veličinu mape) 512 i kliknite Ok

38.KORAK-pojavit će vam se slika kao na slici 38

39.KORAK-Idite na 'File.../Save Model'.Nemijenjajte niti jednu checkboxes nego samo kliknite Ok. Save kao file koji ste loaded (ostaje isto ime kao kad ste pokrenuli file).Kad vas pita želite li ga zamijeniti (replace it) kliknite Yes

40.KORAK-Sada izaberite 'File.../Save Texture Map' i nemijenjajte ništa nego kliknite Ok.Save pod imenom koje vam da UVMapper u vaš folder „noćni stolić“

41.KORAK-Sada postoji mali trik,nikad nije rečeno da zatvorite SimPe,pa se vratite u SimPe.(ako ste ga ipak ugasili otvorite ga opet i idite na Geometric Data) i odaberite Import

42.KORAK-Import model koji ste save-ali u UVMapper Classic

43.KORAK-u Mesh Group Importeru,postavite Action na replace i u submenu-u izaberite materials. (za detalje pogledajte sliku)

44.KORAK-Save package file.U ovom dijelu objašnjavaju nećemo mijenjati texture.(ako ipak želite idite na texture file i import bmp)

45.KORAK-Stavite Package file u Download folder

I gotovo je!!!! Još jednom ponavljam-ovo je samo jednostavno objašnjenje,da vam sve bude jasno sami istražite mogućnosti ovih programa.Možda će vam trebati dosta vremena,ali kad naučite napokon ćete imati objekte kakve želite.Mislim da se isplati.




HomeCrafter Plus

Za ove koji se neusude okušati se u namještaju-Evo jedan vrlo jednostavan program za izradu podova i zidova za vašu Sims igricu. Potreban vam je samo ovaj program i bilo koji program za crtanje.
Kao što već rekoh-vrlo je jednostavno: Link-HomeCrafter Plus






Copyright © NeaSims2, 2008.
Zabranjeno kopiranje i objavljivanje posta na drugim blogovima. Dopušteno jedino ako se napiše da je s ovog bloga i doda moj link. U protivnom obavještavam administratora





Post je objavljen 03.01.2008. u 19:10 sati.