Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/neasims2

Marketing

Kreiranje namještaja2 / Nova ekspanzija

IZRADA MESHA

Ispričavam se svima,ali izgleda da ovaj link koji imam za program "Delphy's Sims 2 Mesh Extractor" nevalja.Ja ga pokušavam naći,a ako ga netko od vas slučajno nađe bila bi zahvalna ako mi javi.U pripremi mi je post kako se može kreirati namještaj na drugi način (za taj imam točne linkove),pa još se jednom ispričavam zbor ovog.

Napisala sam novi post o ovome,samo na drugi način-pa koga zanima otiđite na post Izrada mesha za objekte

Ovo je najzahtijevniji oblik kreiranja namještaja. Našla sam najednostavniji način kako napraviti novi mesh,ali svejedno ovo je jako komplicirano.Kod garderobe postoji samo jedan oblik izrade mesheva,ali kod namještaja postoje milijuni načina i prilično se razlikuje izrada za svaki objekt. Ovo sam napisala jer su neki to tražili,ali inače ne bih nikome preporučila upuštanje u ovo-trebat će vam dosta vremena,živaca i upornosti.
Ja sam pokušala-i odustala,puno je jednostavnije downloadati gotov objekt s neta (a mislim da ih ima dosta dobrih). Dakle ja sam odustala,ovo sam objasnila koliko sam mogla (po ovom načinu sam ja radila) ,a za vas uporne evo kako se to radi:

Za ovo će vam trebati:
->Najnoviji SimPe program:
->Microsoft .NET Framework Version 1.1:
->Delphy's Sims 2 Mesh Extractor:
->Neki 3D program
->Program za crtanje

U ovom postu ćemo raditi nove objekte koristeći Mesh tool wizard (najnoviji način kreiranja objekata). O uspjehu i željenom rezultatu ovisi i vaš izbor koji 3D i Paint program koristite.

1.KORAK - Otvorite simpe i idite na „plugins object workshop“. Izaberite i klonirajte objekt koji želite izmjeniti (ovdje je izabran mali stolić). Neka su sve 4 kućice koje vidite uključene (set Private group ID, fix clone files,
use Rcol relations, Remove useless files). Pritisnite Start.

2.KORAK – otvorit će se prozor „rename wizard“-tu nemojte ništa mijenjati nego samo kliknite OK.

3.KORAK – Save as-nazovite i spremite kako i gdje želite (ali nemojte zaboraviti gdje ste spremili)

4.KORAK – Sada kliknite na „object dana/plug-in“ i zatim „get GUID button“ (kućica „update MMAT“ mora biti uključena)

5.KORAK – Ako se niste registrirali za GUID morat ćete to napraviti.Kliknite register new user i registrirajte se.Naton registracije kliknite „commit“. Ispunite prozor koji vam se otvori (to ćete morati raditi za svaki objekt da vam se ne sačuva preko orginala).

6.KORAK – nakon što ste to sve napravili (ako ih imate više kliknite kraj svakog committed) možete klikniti SAVE

7.KORAK – Kliknite „Geometric Data Container/Plugin View/Content/Cgeometric Data Container“ i zatim „export to OBJ“

8.KORAK – Otvorite „Mesh tool“ i kliknite na „Object Wizard“

9.KORAK – kliknite na Browse“

10.KORAK – tada nađite vaš OBJ file koji ste spremili (korak 7)

11.KORAK – kliknite „Open“ i nakon toga „next“

12.KORAK – Prozor koji vam se otvori govori vam od koliko mesheva je sastavljen objekt.Kliknite ok

13.KORAK – Sljedeće što morate napraviti jest pogledati jesu li kvadratići uključeni (ima ih 2).Gornji uključite,a donji isključite za sada.Kliknite „next“ za nastavak

14.KORAK – prozor koji vam se sad otvori nam je nepotreban (za sad) pa samo kliknite „next“

15.KORAK – sada imenujte vaš file i Save as

16.KORAK – Sada opet otvorite SimPE/GMDC/Plugin View. Označite koji mesh mijenjate i kopirajte.

17.KORAK – tada desni klik u packed files,i kliknite replace option u malom menu-u

18.KORAK – pronađite spremljeni model koji ste spremili kad te bili u „mesh tool-u“ i kliknite open

19.KORAK – Paste ono što ste kopirali (nemojte mijenjati ime),commit i save

20.KORAK – Idite opet na „plug-in view“ za „gmdc file“ i zatim „items 3“ i kopirajte modele

21.KORAK – Sada kliknite na Shape file u File types,a zatim u plugin view idite na content/parts tab.Nakon tog promijenite details da budu isti kao imported meshes

22.KORAK – tako za svaki mesh na objektu,i svaki mesh treba imati ime file matd.Commit i save

23.KORAK – sada prelazimo na mijenjanje teksture.Ovoj dio ćemo skratiti jer smo to već radili u prošlim postovima o kreiranju.
Idite na Texture/plugin view i na dnu ćete vidjeti kvadrat sa nekoliko TXTR filea,odaberite i kliknite na zadnji file,desni klik na sliku s desne strane i export u program za crtanje (nemijenjajte ime). Minimizirajte SimPe.

24.KORAK – promjenite boju i uredite kako želite,save as PNG file (pod istim imenom) i vratite se u SimPe,desni klik na sliku i import

25.KORAK – prilagodite,odnosno provjerite veličinu,commit i save

26.KORAK – ponovite ovo za sve txtr file koje želite promijeniti na svom objektu. Dobro provjerite vaš package da nebiste nešto propustili ili zaboravili commit/save. Idite na tools i prilagodite s fix integrity i ponovno save.

27.KORAK – Ovaj post pokazuje samo male prilagodbe na meshu i na teksturi. Najbolji savjet vam je da se sami igrate s ovim potrebnim programima i tako ćete najbolje naučiti kako kreirati namještaj





FREE TIME - EKSPANZION PACK

U novoj ekspanziji vaši Simsi dobijaju Hobije!!!Izlazi u proljeće 2008. Ako niste znali što sa slobodnim vremenom vaših Simsa ovo je prava stvar-zabavite se uz nogomet,košarku,balet,šivanje,astronomiju,automehaniku....
Izbor hobija pomaže u sklapanju novih prijateljstava,dobijanju novih nagrada i karijera.Hobiji se odnose na sve dobne skupine(osim novorođenčeta)...pa have fun!!!!





Copyright © NeaSims2, 2008.
Zabranjeno kopiranje i objavljivanje posta na drugim blogovima. Dopušteno jedino ako se napiše da je s ovog bloga i doda moj link. U protivnom obavještavam administratora







Post je objavljen 22.12.2007. u 20:44 sati.