Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/akstu

Marketing

AKSTU-ova razrada problema na Sveučilištu i prijedlozi riješenja

1. OSIGURATI PRISTUP OSOBAMA S INVALIDITETOM U PREDAVAONICE ODJELA ZA POVIJEST U DHM-u- smatramo najhitnijom potrebom osigurati potrebne liftove i rampe kako bi osobama s invaliditetom bio osiguran pristup predavanjima. Za sada nema, prema našim saznanjima, osoba s težim invaliditetom na spomenutom odjelu, ali smatramo da Sveučilište mora učiniti sve da bi ovaj odjel bio dostupan svima u budućnosti.
2. OSIGURATI PRISTUP OSOBAMA S INVALIDITETOM ZNANSTVENOJ KNIŽNICI U ZADRU- iako Znanstvena knjižnica u Zadru nije u sklopu Sveučilišta u Zadru smatramo kako Sveučilište ima moralnu obavezu prema svojim studentima, koji su u velikoj mjeri korisnici Znanstvene knjižnice, da u suradnji s Gradom Zadrom, kao vlasnikom knjižnice, riješi ovaj problem. Odgovarajući lift već postoji ,međutim, potrebno je ugraditi odgovarajuće rampe.
3. POTREBNO JE OMOGUĆITI STALNU DOSTUPNOST VOZILA ZA OSOBE S INVALIDITETOM KORISNICIMA- nažalost, zaprimamo svakodnevne žalbe naših studenata korisnika ove usluge kako im je vozilo na raspolaganju samo dva puta dnevno, ujutro i navečer, tako da u međuvremenu ukoliko nemaju predavanja vrijeme moraju provoditi u neadekvatnim prostorima poput «Citadele». Smatramo da vozilo ukoliko ga osigurava Sveučilište mora biti stalno na raspolaganju studentima. Također, potrebno je osigurati direktan pristup vozila Sveučilišu, kako se ne bi ponavljale situacije da zbog stupića koji su postavljeni uz cestu, vozilo mora studente «iskrcavati» na cesti.
4. FOTOKOPIRNICA- molimo Vas da u što skorije vrijeme pokušate riješiti problem nedostatka fotokopirnice na Sveučilištu. Dosadašnja iskustva pokazala su se pozitivnima te smatramo kako je neophodno imati fotokopirnicu na Sveučilištu.
5. PROBIJANJE IZLAZA IZ DHM-a, HIGIJENSKI UVJETI U MENZI- uvođenjem sustava x-ica nastale su velike gužve u menzi koja i nije izgrađena da primi ovoliki broj studenata, smatramo da bi se gužve mogle riješiti probijanjem izlaza iz menze na suprotnoj strani te naplatom obroka na izlazu. U kontaktima s direktorom DHM-a rečeno nam je da to zahtjeva veći broj radnika, zato Vas molimo da pomognete u riješenju ovog problema. Higijenski uvjeti u menzi nisu nikada bili na nivou, pa tako ni danas, još jednom zahtjevamo Vaš veći angažman po ovom pitanju.
6. TOČAN RASPORED ISPITNIH ROKOVA- molimo Vas da ispitni rokovi budu izvješeni na odjelima na vrijeme, te da se poštuje propisani vremenski razmak između polaganja istog ispita u određenom ispitnom roku. Svakodnevno zaprimamo pritužbe na pojedine odjele kako se ispiti objavljuju dan prije održavanja, zato Vas molimo da urgirate kako bi se statut poštivao.
7. ODJELNI PRAVILNICI- svaki odjel na svoj način tumači pravilnik o studiranju od situacije do situacije. Često se događa da kod istog slučaja postupaju na dva različita načina. Kako bi se ovo izbjeglo smatramo neophodnim donošenje odjelnih pravilnika.
8. REFERADA-REDOMATI- kako bi izbjegli gužve ispred referade i neugodna čekanja od više sati, smatramo potrebnim postavljanje redomata ispred referade.
9. PLAĆENA PRAKSA STUDENTIMA ARHEOLOGIJE- smatramo neobzirnim iskorištavanjem uvođenje prakse iz arheologije u vrijeme ispitnih rokova. Kada ovom problemu dodamo činjenicu kako praksa nije plaćena iako su sredstva za to osigurana, smatramo ovo nedopustivim.
10. URED ZA PRONALAŽENJE STANOVA- u par navrata upoznali smo upravu Sveučilišta s ovim prijedlogom te do danas nismo dobili konkretan odgovor. Sredstva za ovaj projekt su minimalna, a korist ogromna. Stvorila bi se jedinstvena baza podataka u koju bi bio unešen svaki iznajmljivač u Zadru te bi studenti na jednom mjestu dobili sve potrebne podatke.

Post je objavljen 03.12.2007. u 10:32 sati.