Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rajcicejeftino

Marketing

Update o mojoj novoj stranici, dajte narodu ono što želi

Broj posjetitelja na mojoj novoj stranici približio se 70 po danu. Napisao sam u prošlom postu da neću raditi nikakav link building niti neku offsite optimizaciju za tražilice, svu optimizaciju radim samo unutar stranice. To znači da ću staviti svoju stranicu na milost i nemilost Googlea :)

U ovakvoj taktici najvažnija mi je stvar da dam ljudima onaj sadržaj koji oni žele i koji znam da će ljudi tražiti na Googleu. Pri tome mi pomažu moja dva omiljena alata koja sam već spomenuo, to su Overture Inventory Tool koji mi govori koji je keyword popularan a koji nije i Googleov Keyword Tool koji mi također govori koji keywordi su popularni ali što je još važnije govori mi koji keywordi su relevantni mom osnovnom keywordu pa tu mogu vrlo precizno saznati šta ljudi žele.

Eto pomoću tih alata tražim keyworde i dodajem nove sadržaje na stranicu. Pri tome pazim da sadržaje dodajem planski, ne sve odjednom nego u određenim vremenskim razmacima. Google voli stranice koje se redovito nadopunjavaju, više voli takve nego one koje mjesec dana nemaju novog sadržaja i onda odjednom dobiju 1000 podstranica. Ali ne dodajem ja sadržaj baš svaki dan, dodajem ga otprilike svaki tjedan, nekada prođu i dva tjedna. Ali povećanje posjete mi je uvijek poticaj da češće dodajem nove sadržaje.

Stavio sam oglase na blog, 300x250 na vrh svake stranice i 160x600 sa desne strane, oba su bez bordera, naslov oglasa u boji linkova na stranici a tekst oglasa u boji teksta na stranici. To je za probu, prvi dan nije bio obećavajući, vrlo malo klikova, ali nije bilo ni puno ljudi pa ne mora ništa značit. Ali prosječni posjetitelj posjeti puno stranica pa ću pored AdSense oglasa staviti i neke oglase CPM firmi ako me prime uz tako mali promet. Prijavio sam stranicu na ValueClick Mediu ali oni ne primaju bilo kakve stranice, zato sam kao backup probao prijaviti stranicu i na CPX Interactive ali nisam mogao naći gdje se prijavi dodatni sajt pa sam im poslao mail :) CPX ima malo niže kriterije, kao i cijenu prikazivanja oglasa.

A sada ću vam reći kako mi je posjećenost porasla. Tako što sam prije desetak dana kada sam i napisao post o Božiću dodao jednu stranicu Božićne tematike i u zadnja četiri dana najviše ljudi mi stiže preko božićnih keyworda. A di je još Božić :) I za nekoliko tih izraza se nalazim na prvoj stranici Google rezultata.

I još da kažem, iako ne radim link building počinjem pomalo dobivati linkove jer se ljudima sviđa moja stranica pa dodaju link na svoje stranice ili online profile, to pratim pomoću Google Analyticsa. Tako da nije baš da neću imati niti jedan link iako ih ne postavljam nigdje, postavit će ih drugi :)

Post je objavljen 02.12.2007. u 00:41 sati.