Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/svaasta

Marketing

I moj brat Robert također?

Tužno je to, kada jedina stvar koju ljudi iščekuju od ovih izbora, jest da oni jednostavno prođu. Moral Hrvatskog naroda nije visok, a u vrijeme izbora samo je niži. Opet je sve isto - obečanja (većinom prazna), svađe, debate, tipične teme. Ipak, nitko do sad nije izašao s pravim "programom" ili "planom". Važno je da je medijska pažnja tu. Tužno je i to, što je ljudima važnije kako će se netko potući, nego kako riješiti neki važan problem same zemlje.

No, osvrnimo se na onu stvar koja je vjerojatno svima najviše zapela za oko, a to je medijska predizborna kampanja. Sigurno je najviše pažnje privukla reklama HDZ-a koja uključuje kapetana hrvatske reprezentacije, Niku Kovača (i njegovog brata Roberta također?). Odličnu je kolumnu na tu temu napisao g. Miljenko Jergović. Po mojem mišljenju, ne znam što je gore - to što se sport upotrebljava u svrhe političke promidžbe ili to što se nogomet(aš) koristi u svrhe političke promidžbe. Rečenice na razini trećeg razreda osnovne škole samo još više potvrđuju obrazovanje nogometaša, ali i jad hrvatske politike, u ovom slučaju HDZ-a. Dragi moji "desničari", ako ste već uposlili osobu s ograničenim materinjim jezikom, mogli ste mu barem postaviti blesimetar, a ne pustiti čovjeka da se mući tri dana oko iscrpnih književnih rečenica (i njegovog brata, Roberta, također?).

Također mi je oko uhvatilo aferu oko Dinama i potpisivanja igrača za podršku HDZ-a. Jedino što je možda gore od upotrebljavanja sportaša u sportske svrhe jest upotrebljavanje sportaša bez njihovog znanja. Ili barem tako oni tvrde? Mislim da bi ipak znali da se potpisuju, pošto je to mukotrpan proces za jednog nogometaša, pogotovo ako nije iz Hrvatske te niti ne zna tko je dr. Ivo Sanader.

Moram priznati da me je reakcija SDP-a nasmijala. Reklama s bakom i njezinom sestrom Baricom je presmiješna. Ipak, kako bi rekla mudra izreka: "Ne spuštaj se na njihov nivo.". SDP ju je pak prekršio u svakome pogledu.

Kada sve pak skupimo i sagledamo, čini mi se da je jedini efekt takvih reklama omalovažavanje ljudi koji ju gledaju. Kako se osjećate kada vas na glasanje zove osoba čija je razina znanja o Hrvatskoj (zaključak izveden iz količine znanja o jeziku) ravna prosječnom osnovnoškolcu? Po meni, to je ponižavajuće.

Post je objavljen 22.11.2007. u 19:16 sati.