Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/howtosurvive

Marketing

Kako se održat na krovu jurećeg vlaka

Svaki treći (barem) film u kojem postoji lik sa više mišića od mozga,nekim čudom nađe se na krovu vlaka i ,ko da to nije dosta, bori se sa nekim svjetski traženim teroristom...
A kad vi sljedeći put odlučite da vam je jedina šansa da pokvarite frizuru je da se popnete na krov vlaka..evo kako odžat ravnotežu i ući unutra...

Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

1) ne pokušavaj se uspraviti (vjerojatno nećeš ni moći) -ostani blagon nagnut/a, naginjući se prema smjeru vjetra.. ako se vlak kreće brže od 50 km na sat, bit će teško održat ravnotežu i oduprijeti se vjetru, pa je puzenje najbolji način kretanja
2) ako se vlak približava zavoju, nemoj očekivat da ćeš se uspjet održat na nogama... moguće je da vagon ima žlijebove za vodu,ako ima ,uhvati se za njih i drži se
3) ako se vlak približava tunelu, brzo legni potrbuške na krov (ne izigravaj Toma Crusa-nije ni on to radio) - zapravo, između krova vlaka i tunela ima dosta slobodnog prostora -oko 1m- ali ni približno dovoljno zta stajanje.. nemoj pretpostaviti da možeš prehodati ili otpuzati do kraja vagona i ući unutra prije nego šta vlak izađe iz tunela..vjerojatno nećeš imati dovoljno vremena..također pazi na svjetla koja smanjuju razmak između krova i stropa
Image Hosted by ImageShack.us

4) miči tijelu u ritmu vlaka- s jedne strane na drugu prema naprijed -ne kreći se pravocrtno ,raširi noge oko 90 cm i gegaj se prema naprijed s jedne strane na drugu
5) pronađi stepenice na kraju vagona i spusti se - nije vjerojatno da će sa strane vagona biti stepenice -to je obično u filmovima da bi akrobacije bile uzbudljivije

Image Hosted by ImageShack.us


PAZI!!
Veličina i oblik vagona u teretnom vlaku mogu biti vrlo različiti. To može olakšati ili otežati prelaženje sa jednoga vagona na drugi.
Zatvoreni teretni vagon visine 4 m može biti iza ili ispred ravnog vagona bez krova i stranica ili iza i ispred vagona-cisterne.
Ako se nađeš u takvom vlaku, najbolje je da siđeš šta prije, nego da skačeš sa jednog vagona na drugi, šta je jako opasno.


Post je objavljen 15.11.2007. u 19:19 sati.