Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/amaris18

PARIZ

Bonjuor svimacerekcerek

Napokon evo i mene...
Uhvatila sam vremena da polako i slikovitobelj opišem svoje malo putovanje u Pariz....

Prije svega, moram naglasit da je bilo prvoklasno...
Sam grad je prekrasan...
Još kad si sa osobom koju voliš više od svega...ma, šta ti više treba...
Eto, dodat ću i to, da je moja pohvala i oduševljenje toooliko utjecalo na moju priju Mojcu (koja studira u Irskoj), da je sebi i svom momku, za njegov rođendan uplatila put i hotel u Parizu....4 dana će i ona uživat...
Al dobro, to je za neki drugi post...
Mome, sretan put (iako si sad već u Parizu)kiss

Dakle, kao šta znate, naša mala avantura počela je u srijedu, 31.10. u 05.35h ujutro kada smo se uputili prema aerodromu...
Let za Zagreb je bio u 06.50h, ali trebalo je kao doći prije i čekirati se i ne znam šta već necerek
Iako nas je iz SPlita ispratila kiša, poletjeli smo bez problema... dapače, ovo uzlijetanje je bilo i bolje nego ono kojeg se sjećam od prije par godina kada sam putovala za SAD,ali svejedno je trebalo doći do Zagreba...tada me dobro prodrmalo...al ok, to je neka druga pričasretan

Na Plesu smo morali čekat par sati, jer nam je let bio tek u podne... Međutim, nekako mi je to brzo proletjelo...kad negdje jedva čekaš da stigneš, vrime leti, leti, leti.....

Let do Pariza prošao je vrlo ugodno, a pilot je čak 2-3 puta kružio iznad Pariza kako bi uspjelo vidjeti cijelu panoramu oko Pariza, ali i sam centar...
Na Charles de Gaulle smo sletjeli bez zakašnjenja...
Uzeli smo taksi i uputili se prema našem hotelu...

Iako smo u početku mislili rezervirati hotel u samom centru Pariza, na kraju smo se odlučili da ovo putovanje ipak ne bude tako uobičajeno, pa smo hotel rezervirali u samom Disneyland Resortu, nekoliko minuta od Eurodisneya, ali i nekoliko minuta od RER-a (prigradska željeznica koja vozi do centra Pariza)...

Hotel je feeeeenomenalan.... Iako sam preko interneta sve uplatila i rezervirala, slike su zbilja bile ne bolje, nego gore od onoga što nas je tamo dočekalo...
Čim smo stupili nogom u hotel, na neki način smo se vratili u djetinjstvo...tj. probudi se neko dijete u tebi i osjećaš se stvarno dobro...
Hotel se nalazi uz jezero i pogled sa prozora naše sobe je bio veličanstven...al evo, slike govore više od riječi...

Nakon raspremanja i malo opuštanja, uputili smo se u Disney Village...
Restorani, fast-foodovi, barovi, disko klubovi, razni Disney dućani, veliki balon,kina...ma, sve to na neki način opisuje Disney Village...
Još je tu noć bila Noć vještica, u svijetu jaaako popularna noćcerek, pa je sve bilo u tom stilu...ljudi su bili maskirani, a u cijelom Disneyland Resortu, uključujući sam Disneyland i Disney Village osjećao se taj duh...sve dekoracije su bile u tom stilu...
Tu večer večerali smo u Mickey restoranu...tijekom večere do nas su dolazili svi mogući Disney-evi likovi koji su zajedno sa konobarima izvodili svoje plesne koreografije i zabavljali goste... Vjerujte mi, iako se možda doima dječje, sve skupa je to jedan fenomenalan doživljajcerek

Idući dan nakon obilnog doručka uputili smo se na RER i uskoro smo bili u Parizu....
Jutro smo iskoristili za šetnju i samo-istraživanje raznih ulica i uličica grada...

Prošetali smo uz Seinu i popili kavicu u jednom od poznatih pariških kafića koji je smješten odmah uz rijeku...

Otišli do Notre-Dama i zapalili svijeću...i mnoge druge stvari...

Popodne smo se uputili u obilazak Louvre-a...

Stvarno je veličanstven...već sam pogled na njegovu vanjštinu budi neko strahopoštovanje...a još kad promisliš koliko remek djela se nalazi u njegovoj unutrašnjosti... zbilja nešto nevjerojatno...thumbup

Ručali smo u jednom od pariških gurmanskih restorana i moram priznat da sam jako zadovoljna sa njihov ponudom i načinom pripreme hrane... još nigdje nisam tako sa guštom jela koliko u Francuskoj... kuhinja je poprilično slična našoj iako oni mnogo više eksperimentiraju sa različitim sastojcima...

Nakon još kratke šetnje, uputili smo se u Val d'Europe... To je šoping centar u neposrednoj blizini našeg hotela...odmah kraj njega se nalazi Val d'Europe Village...to je također šoping centar, ali koncipiran na način da je puno malih kućica, poput kolibica, jedna kraj druge i tako se proteže...kao malo selo... U tim kućicama su najčuvenije marke tipa Chanel, Armani, Versace, Gucci i mnogi drugi....a u samom centru su i ostali dućani koje mi imamo i po Hrvatskoj...tipa Zara, Bershka, Pimkie, Celio, Sephora,....
Moram priznat da je šoping u Parizu jaaaaaako uspješno prošao i da sam se kući vratila sa dosta težim kuferomfinocerek

Sutradan smo također odvojili za Pariz...Međutim, taj dan smo Pariz vidjeli na jedan malo drugačiji način... Kupili smo karte za L'Open Tour... turistički double-decker bus koji vozi kroz cijeli Pariz i staje na preko 50 različitih mjesta na koja možete izaći, vidjeti što želite i opet se ukrcati na drugi bus... Cijeli dan je po osobi oko 25€ ali se isplati,jer uz vožnju dobiješ i slušalice, pa točno dobijaš opise svega kraj čega prolaziš i što vidiš...

Tako smo između ostalog posjetili Arc de Triomphe, Champs-Elysses, Eiffelov toranj

(na koji se nismo penjali, jer je trebalo čekati i po nekoliko sati, a mi kao pravi Dalmatinci za čekanja i redove nemamo ni trunke tolerancijecerekcerek), operu, Trocadero, Madeleine i crkvu svetog Eustahija...

Popodne smo proveli na Montmartreu gdje smo prvo posjetili Moulin Rouge,

a zatim se popeli na sam vrh...tamo slikari rade razne portrete na različite načine (i ja sam dobila jedanzubo) i sve je puno raznovrsnih umjetnika, ali i turista... Ručali smo u jednom prekrasnom malom restorančiću i zbilja iskusili malo drugačiji život Pariza...
Pri povratku na bus svratili smo i do katedrale Sacre-Coeur...meni osobno jedne od najljepših ikad viđenih... samo njen izgled, ali i krajolik okolice probude neke prekrasne osjećaje... Ispod nje dokle god pogled seže prostire se cijeli Pariz... Ma,nešto prekrasno i nevjerojatno...

Večer smo proveli na Champs-Elysses, najpoznatijoj pariškoj aveniji... duž koje se osim drvoreda, prostiru i neki od najvećih i najboljih šoping-dućana (jbg, žensko samyes)...

Subotu smo cijelu proveli u Disneylandu... ma šta da vam kažem...fenomenalno je... Dosta me podsjeća na Disneyland u Los Angelesu, ali vjerojatno je po njemu i rađen ovaj pariški...
Način na koji je sva ta bajka dočarana...ma, zbilja se osjećaš kao da si u svijetu mašte i na jedan dar barem probudi se dijete u tebi i osjećaš onu dječačku zaigranost i spremnost na izazove...
Skoro sve žive vožnje smo prošli, a najluše mi je bilo u Space Mountain-u... zbilja strašno...ispali te iz neke cijevi kao metak i onda suludom brzinom nastaviš se voziti na roller coasteru smrti dok su oko tebe svjetlosni i zvučni efekti...a bome, ni Indiana Jones nije baš bila bezazlena...

U nedjelju smo se nakon doručka morali uputiti kući... U avionu sam cijelo vrijeme razmišljala o zbilja savršenom putovanju, o svim prekrasnim stvari koje sam vidjela i podijelila sa svojom ljubavi...

Nije ni čudo da Pariz zovu gradom ljubavi...stvarno to i zaslužuje...

Eto, nadam se da sam vam uspjela prenijeti barem djelić čarolije iz Pariza i nadam se da ćete svi vi jednom imati prilike posjetiti ga sa vama dragom osobom...makar i prijateljicom ili prijateljem, članom obitelji ili momkom/curom, jer je stvarno preeeekrasan...

Pozdrav svima do idućeg postawavekiss

Post je objavljen 12.11.2007. u 18:27 sati.