Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sitneribe

Marketing

Napad Hrvatske seljačke stranke

Šeks Vladimir
Pecek Šeksa prijavio Etičkom povjerenstvu
Željko Pecek, predsjednik izbornog stožera koalicije HSS/HSLS/PGS u 4. izbornoj jedinici prijavio je danas Etičkom povjerenstvu predsjednika Hrvatskog sabora, Vladimira Šeksa. «Vladimir Šeks uporno i opetovano krši ostvarivanje etičkih i demokratskih načela u izborima. Unatrag nekoliko mjeseci više puta posjetio svoju izbornu jedinicu nego u razdoblju 2003.-2006. godina. Pri tome uvijek koristi službeni automobil sabora sa vozačem, a u pratnji su mu isključivo kolege iz HDZ-a- u pravilu kandidati sa njegove liste. Prilikom posjeta Orahovici dijelio službena penkala Hrvatskog Sabora koja su plaćena proračunskim novcem, a prilikom otvaranja Osječke obilaznice gdje je također došao službenim automobilom, u koloni vozila saborskog protokola, koja je bila pod policijskom pratnjom, našla su se i dva kombija sa HDZ-ovim promidžbenim porukama», obrazložio je Pecek.

Pecek o propustima rekonstrukciji Podravske magistrale
Prvi na listi koalicije HSS/HSLS/PGS, Željko Pecek, na današnjoj je konferenciji za novinare u Pitomači govorio o cestogradnji istaknuvši da je od 450 kilometara autocesta koliko je u proteklih nekoliko godina sagrađeno u Hrvatskoj Slavonija dobila tek 25 kilometara.
«Među svim županijama najgore je prošla Virovitičko-podravska u kojoj nije izgrađen niti kilometar autoceste, a prema planovima razvoja Hrvatskih cesta brza cesta od Zagreba do Virovitice bi trebala stići najranije 2010. godine.
Zbog toga je Državna cesta D2, Podravska magistrala, žila kucavica za vrijeme Domovinskog rata u zadnje vrijeme dobila nazive «cesta smrti» i «konvoj magistrala» pošto se zbog skupih cestarina gotovo sav kamionski prijevoz između Osijeka i Zagreba odvija tom cestom»
, rekao je Pecek osvrnuvši se na nedavnu rekonstrukciju D2 koja je u cijelosti obnovljena projektom „Betterment“.

seksPecek


Pecek je o tome rekao:
Podravci i Slavonci su imali velika očekivanja od uredbe ministra Kalmete o zabrani prometovanja kamionima po Podravskoj magistrali. Očito je kako se ta uredba ne primjenjuje jer je ona samo jedno od brojnih predizbornih obećanja, a umjesto zabrane kamioni kroz naselja tutnje više nego prije i uzrokuju brojne saobraćajne nesreće. U jednoj od njih skoro je u potpunosti uništen poslovni prostor i obiteljska kuća.
Velika očekivanja su također bila i od projekta pod nazivom „Betterment“ kojim je Podravska magistrala trebala biti u cijelosti obnovljena. Kako je obnovljena možemo se osvjedočiti najbolje u Pitomači. Prilikom rekonstrukcije, cesta je proširivana, na nekim mjestima, umjesto dva, izvedena su tri kolnička traka. Uz cestu su izgrađena parkirališta, šahtovi za oborinsku vodu i brojni drugi objekti.
Zbog znatnog kašnjenja i loše izvedenih radova u tri navrata sam postavio pismeno zastupničko pitanje ministrici graditeljstva Marini Matulović Dropulić.
Kao što se vidi, unatoč tako intenzivnoj komunikaciji sa ministarstvom koja je trajala punih 7 mjeseci ništa se nije promijenilo. Ipak iz dobivenih odgovora se vidi zbog čega je to tako.
Projektnu dokumentaciju za navedenu rekonstrukciju su naručile Hrvatske ceste d.o.o. izradio je, u zadnje vrijeme često spominjani Institut građevinarstva Hrvatske, koji je također dobio i nadzor nad radovima na čitavoj dionici od Lozana do Kloštra Podravskog.
Navedeni institut nije trebao za predmetnu rekonstrukciju ishodovati građevinsku dozvolu, a nakon izgradnje uporabnu jer su radovi umjesto rekonstrukcije i adaptacije državne ceste svedeni na izvanredno održavanje koje se može izvoditi samo na temelju tehničke dokumentacije.
Pri tome je interesantno da su takav način izvođenja radova, kvalitetu i dinamiku omogućile Hrvatske ceste na čelu kojih je Stjepko Boban i nadležna ministrica Marina Marinović Dropulić.
Također je interesantno da su oboje dioničari IGH d.d. Zagreb na čijim dionicama su u zadnjih nekoliko godina zaradili preko 25 milijuna kuna.
Zbog čega onda prigovarati IGH-u na osnovu čije dokumentacije su uz državnu cestu izgrađena bočna parkirališta te na kolniku ugrađene slivne rešetke koje su utonule i uzrok su nesnosne buke i vibracija koje uzrokuju oštećenje kuća ?
Zbog čega ih prozivati zbog lošeg projekta , nadzora i neotklanjanja nedostataka koje su i sami priznali u odgovoru na zastupničko pitanje?
Možda bi to uzrokovalo pad dionica IGH-a i direktni gubitak za dvoje spomenutih dioničara. Građanima Pitomače preostaje nada da se do formiranja nove vlade više niti jedan kamion neće zaletjeti u njihove kuće, a predamnom je isti posao ukoliko budem izabran u sabor. Postaviti isto pitanje novom ministru graditeljstva i nadati se da on neće biti dioničar IGH.
izvor:Virovitica net

Post je objavljen 09.11.2007. u 19:42 sati.