Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/konzument

Marketing

Svjetski potrošački pokret objavio dobitnike Međunarodne nagrade za loše proizvode

Svjetska organizacija potrošača, Consumers International (CI) objavila je dobitnike Međunarodne nagrade za loše proizvode. Nagrade su prezentirane u sklopu CI svjetskog kongresa održanog u Sydneyu, Australija od 29. listopada do 1. studenog 2007.

Nagrade ukazuju na korporativnu neodgovornost i zloporabu potrošačkog povjerenja od strane međunarodno priznatih brandova!

Ovogodišnji pobjednici su:

Coca-Cola – za kontinuirani međunarodni marketing njihove flaširane vode, Dasani, usprkos priznanju da je porijeklo vode jednako vodi iz slavine.

Kellogg’s – za međunarodno korištenje animiranih likova pri promociji svojih proizvoda usmjerenih na djecu, usprkos činjenici da njihovi proizvodi sadrže visoke razine šećera i soli.

Mattel – za izbjegavanje kongresne istrage u SAD-u i izbjegavanje odgovornosti za povlačenje 21 miliona proizvoda na svjetskom tržištu (igračaka).

Potpunu nagradu odnio je:

Takeda Pharmaceuticals – za iskorištavanje slabih zakonskih regulativa u SAD-u, reklamiranjem dječjih pilula za spavanje, usprkos zdravstvenim upozorenjima o upotrebi takvih pilula kod djece.

Post je objavljen 02.11.2007. u 14:34 sati.