Svjetska organizacija potrošača, Consumers International (CI) objavila je dobitnike Međunarodne nagrade za loše proizvode. Nagrade su prezentirane u sklopu CI svjetskog kongresa održanog u Sydneyu, Australija od 29. listopada do 1. studenog 2007.
Nagrade ukazuju na korporativnu neodgovornost i zloporabu potrošačkog povjerenja od strane međunarodno priznatih brandova!
Ovogodišnji pobjednici su:
Coca-Cola – za kontinuirani međunarodni marketing njihove flaširane vode, Dasani, usprkos priznanju da je porijeklo vode jednako vodi iz slavine.
Kellogg’s – za međunarodno korištenje animiranih likova pri promociji svojih proizvoda usmjerenih na djecu, usprkos činjenici da njihovi proizvodi sadrže visoke razine šećera i soli.
Mattel – za izbjegavanje kongresne istrage u SAD-u i izbjegavanje odgovornosti za povlačenje 21 miliona proizvoda na svjetskom tržištu (igračaka).
Potpunu nagradu odnio je:
Takeda Pharmaceuticals – za iskorištavanje slabih zakonskih regulativa u SAD-u, reklamiranjem dječjih pilula za spavanje, usprkos zdravstvenim upozorenjima o upotrebi takvih pilula kod djece.
Post je objavljen 02.11.2007. u 14:34 sati.