Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribaza5

CRTICE SA PUTA

Srijeda 24.10.

U popodnevnim satima sam krenula avionom za Zagreb. Čekirala se u Movie hotelu, tko zna za Movie Pub, e pa sobe dva kata poviše puba u kojem se osjećam kao kod kuće. Od kada sam otkrila to mjesto ne volim se micat kad sam u Zg. Kasnije s koleginicom u shoping po City Centeru. Olakšala sam se za tisućicu... lud Ali kvalitetno!! U 21.00 sam već bila u krevetu, mislila na ljubav i zaspala ko beba zijevcerek

Četvrtak 25.10

S koleginicom na doručak na mjesto koje je isto postalo jedno od mojih zagrebačkih rutina: Pedro Pite na Vrbiku njami. Restorančić uređen kao blagovanica iz dječjih bajki, ono sve crveno karirano kao slikovnica. I nude odličnu spizu. To je jedini lokal u kojem mogu dobit tako vrhunske pite od sira, špinata, tikvica... Ma da ne nabrajam idite pa vidite... I ČAŠU JOGURTA. Mmmmm thumbup, to se zove jutro. Pa na poso. Na poslu u posljednje vrijeme imam situaciju. Pokušat ću skratit priču...

MR. P

Lik koji je došao prije nekoliko mjeseci, na mjesto jednog od direktora, 30-tak godina, Zadranin dugo u Zagrebu, šminker ljuti bang. Službeno auto Jaguar. I ego do neba. Znala sam da ga moja pojava jebe od samog početka i samo sam čekala kada će mi dokazati kakav je kreten. Malo se iživljavao na nekim kolegama, ali sve je to bilo ufino pa sam čekala priliku.Pokuišao je na listu uzvanika na seminar u Budimpešti staviti drugog kolegu, koji je da se razumijemo i trebao biti na listi, ali gospodin P. kao direktor nije na vrijeme reagirao. No ok, uspila sam rješit da svi troje dođemo smijeh. Nedavno sam saznala da je već drugi put naručio taksi i nakon što ga je vozač čekao 15-tak minuta se ipak predomislio. I sve smo to platili naravno. I poslala sam mu uljudan mail u kojem sam zamolila da pripazi na takve stvari, te mu ponudila da ćemo mu pomoć u organizaciji. Mr. P je izjavio između ostalog slijedeće:

Moram priznati da me još u nijednoj firmi nije na red prozivala tajnica pa bi i tebe molio da se naučiš korporativnoj kulturi i komunikaciji s obzirom na hijerahiju.

puknucueeknamcor

Dovela sam ga do ludila. I trebao mi je ovaj mail, da i pismeno imam dokaz kakav je kreten. Uljudno sam odgovorila:

Dragi Mr. P,

Lijepo sam te zamolila da se pridrzavas pravila. Imam svoje zadatke koje odradujem na nacin na koji ih smatram pravilno i ako su ih svi u stanju prihvatiti onda bi trebao i ti.

Ostatak e-maila ne bih komentirala jer ne smatram ni nekulturnom, ni tajnicom, ni nekim tko ne postuje hijerahiju.

Ukoliko smatras da imamo problem u komunikaciji rado bih da o tome popricamo, jer ti si za mene prije svega kolega.

Lijep pozdrav, finofinofino

Mogla bih sve o njemu napisati u nekoliko nastavaka i žao mi je što nisam uspjela sve podijeliti s vama. Ali da biste razumjeli moju misiju u Budimpešti ovaj će post biti podulji. Nadam se i dovoljno zanimljiv da vidite kako to izgleda kad Riba ide na put nut.

Da se vratimo na četvrtak. Došla sam u Zg malo prije puta kako bih s dotičnim imala sastanak jer radim jedan projekt gdje mi dotični treba biti kolega i davati informacije kako bi projekt bio odličan. Radi se o izdavanju mjesečnog reporta za korištenje unutar firme. Za 1st edition sam s kolegom zbog uspješnosti dobila vikend u hotelu 5* od direktora btw smokin... Sastanak je bio uredan. Dotični je bio prilično pristojan.

Krenusmo popodne kolega i ja na avion za Budimpeštu. Dotični je išao sa autom i iako je to da svi troje idemo s autom bilo par tisuća kuna jeftinije složio je priču da ima večeru u Varaždinu i neke ljude do tamo pa da ne može voziti i nas laze. Prava verzija bi bila da tko smo mi da se vozimo s njim do Budimpešte. Zamislite da treba s nama provesti 3 sata u njegovom Jaguaru. No, znala sam ja da za sve postoje rješenja belj.

BUDIMPEŠTA:

Dočekao nas je taksist koji je definitivno najbolji taksist kojeg ću ikad upoznat. Kralj, debeli mađar koji nam je bio i turistički vodič. Super tip, ljetuje na Sukošanu i ima hrvatsku dozvolu za jedrenje. Da nije Mađar mislila bi da je dalmatinac rofl. Došli u hotel, ostavili stvari i crta u centar na večeru party. Slike ću staviti ovih dana, obećajem... Jela sam nešto šta je u sebi između ostalog imalo i jezik od vola. Super spiza i super vino. Vratili se u hotel predvečer, proćakulala s drugim koleginicama, francuskinjama i ćehinjama, i išla mislit na ljubav i spavat cerek.

Petak, 25.10

Doručak na kojem se Mr. P izlajava kolegi da mu je put bio super, krenuo u 5 iz Zagreba i došao u 8. A Varaždin?? Htjela sam ga pitati, ali sam ipak pustila da se peče na laganoj vatri, jer nije toliko glup, mislim da je shvatio da mi je dao previše materijala za sranje lud. Seminar je bio VRHUNSKI. Jako sam ponosna što sam dio te firme... Pitam se do kad će me to držat...

Nakon seminara su svi utekli, ja sam ostala pit sa Rusom i Inidijcem. I puno toga čula, puno toga popila party i spojila ugodno s korisnim jer znam da sam impresionirala neke važne ljude pjevapjeva. A veliki direktor je išao valjda u jebačinu, na kraju krajeva zbog toga je i došao u Budimpeštu... no

Subota, 26.10

Legla sam pijana u 2. Avion je išao popodne i nagovorila sam se spustit do grada, do shoping centra kupiti poklon ljubavi... Uf malo sam se namučila, ali dobro je prošlo sve. Na izlazu smo se cjenkali za taksi na cesti koji nas je htio voziti za 5 puta veću cijenu nego što smo platili do grada. Odjebali smo ga pa je pristao na našu cijenu. Dobar početak. Vraćamo se u hotel i na aerodrom opet dolazi kralj među taksistima. Lagana vožnjica i pravac avion. Kako sam u Zg trebala sletit oko 3 popodne, a za St sam išla tek u 9 kontala sam vrnit do poznatog frizerskog salona mog blogodruga Jet Mange... Već smo se ukrcali u autobus koji vozi do aviona, kad nas je sve iskrcalo van.... What the fuck? headbang Otkazan let zbog tehničkih razloga headbang. Srića nismo poletili... A šta sad. Prva opcija idemo preko Frankfurta, u Zagrebu smo oko 10. No chance. Ljubav me čeka doma cry. Ne mogu ostat u Zagrebu. Druga opcija rent a car... Skupa opcija rolleyes. Dok sam ja kombinirala opcije žena do mene je ispalila i iskemijala da nam plate taksi do Zagreba... I nas 10-tak nakon što smo dobili kupone za spizu na aerodromu, ukrcasmo se u 3 taksija i pravac Zagreb... thumbupfino Došla sam u 8. Jesam li spomenula da mrzim avione? Ne da ne volim letit, nego mrzim proces dok poletiš i odletiš i kašnjenja i otkazivanja letova, ma sve to mrzim... madNo nakon dugog i teškog dana sletjela sam u moj najdraži grad i ponovno potvrdila staru narodnu: Kod kuće je najljepše pjeva.

Mission completed thumbup.

Ljubav me dočekala i seksali smo se cijelu noć. Vodili ljubav jel kako mi žene to volimo nazivat cerekcerekcerek.

Nedjelja, 27.10

Moj dragi je večeras upoznao moju mamu. Došao je sam i drago mi je da je došao. Dakle, riba i dalje voli. I to sve više...

Inače da ne bi bilo nesporazuma kod situacije s Mr. P, asistentica sam predsjedniku uprave firme i tu sam od prvog dana postojanja iste. I za mene su sve kolege, kolege osim mog bossa. Njegova sam desna ruka i da ne znam što radim ne bih bila tu di jesam. A tek sam počela i želim dalje i više i nitko me u tome neće spriječiti jer misli da manje vrijedim. Pogotovo ne jedan Mr. P burninmadrofl.

Eto nešto što neki i nisu znali o meni.

Stojte mi dobro! wave

Post je objavljen 29.10.2007. u 11:45 sati.