Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pilotgirl

Marketing

SR-71

bok bok!

evo ljudi da vam se javim...već me dugo nije bilo. danas mi je dan bio grozan!!! doslovce...cijeli dan sam loše zbog svoje simpe...cijelo vrijeme razmišljam o njemu i užasno se osjećam! čak sam jutros iz očaja napisala na brzinu jednu pjesmicu:

Tako je teško bez njega biti,
Skoncentrirati se,
Na stvari koje moraš činiti,
Biti sretan i veseliti se.

Tako je teško je biti bez njega,
Srce mi obuzima tuga,
Suze se skupljaju u očima,
Spremne poteći u potocima.

Tako je teško biti bez njega,
Očekivati opet onaj dan,
Kada opet vidjet ću ga,
I znati da ljubav je naša nesuđena.

zaista je užasno teško...ne mogu više! a kako imam novi HDD ostala sam i bez njegove fotke cry...tješim se time što će za nekih 5 god postojati neka šansa, ali što će do tada biti s njim??? što ako se i oženi? nocry
ajme, tjeram sama sebe da ne razmišljam o tome...ali ne mogu...

jedine dobre vijesti koje imam za vas su ove:
neku noć sam sanjala super san, nažalost nije bilo moje simpe u njemu, ali bio je super. iako sam ga dobrim dijelom već zaboravila. ugl. bilo je ljeto i ja sam išla u neki vojnički kamp. i tamo smo došli tako što smo se spustili padobranima iz nekog aviona...bilo je super!
neću sad o snovima...
što je još bilo dobro? e da, forum knjige fino napreduje...
i uspjela sam pronaći zrakoplov brži od XB-70! predstaviti ću ga sad ovdje

nije više bilo nekih dobrih vijesti...i ne da mi se više pisati jer i ovak i onak cijelo vrijeme mislim na njega...mislila sam da će mi postanje zaokupiti malo misli, ali... još sad kad budem gledala video s ovim zrakoplovom ima da totalno padnem u depru...ah da...

SR-71

The Lockheed SR-71 was an advanced, long-range, Mach 3 strategic reconnaissance aircraft developed from the Lockheed YF-12A and A-12 aircraft by the Lockheed Skunk Works. The SR-71 was unofficially named the Blackbird, and called the Habu ("snake") by its crews. Clarence "Kelly" Johnson was responsible for many of the design's advanced concepts, with the SR-71 being one of the first aircraft shaped to reduce its radar cross section, although its radar signature could be tracked by contemporary systems unlike later "stealth" aircraft. A defensive feature of the aircraft was its high speed and operating altitude; whereby if a surface-to-air missile launch was detected, standard evasive action was simply to accelerate. The SR-71 line was in service from 1964 to 1998, with 12 of the 32 aircraft being destroyed in accidents, though none were lost to enemy action.

General characteristics
Crew: 2
Payload: 3,500 lb (1,600 kg) of sensors
Length: 107 ft 5 in (32.74 m)
Wingspan: 55 ft 7 in (16.94 m)
Height: 18 ft 6 in (5.64 m)
Wing area: 1,800 ft2 (170 m2)
Empty weight: 67,500 lb (30 600 kg)
Loaded weight: 170,000 lb (77 000 kg)
Max takeoff weight: 172,000 lb (78 000 kg)
Powerplant: 2× Pratt & Whitney J58-1 continuous-bleed afterburning turbojets, 32,500 lbf (145 kN) each
Wheel track: 16 ft 8 in (5.08 m)
Wheel base: 37 ft 10 in (11.53 m)
Aspect ratio: 1.7
Performance
Maximum speed: Mach 3.2+ (2,200+ mph, 3530+ km/h) at 80,000 ft (24,000 m)
Range:
Combat: 2,900 nmi (5400 km)
Ferry: 3,200 nmi (5,925 km)
Service ceiling: 85,000 ft (25,900m, 16 mi)
Rate of climb: 11,810 ft/min (60 m/s)
Wing loading: 94 lb/ft2 (460 kg/m2)
Thrust/weight: 0.382

Image Hosting by Picoodle.com

evo jedan odličan video! pogledajte!




za kraj imam još jednu rečenicu: MRZIM OSJEĆAJE!!!

see ya!

Post je objavljen 13.10.2007. u 21:26 sati.