Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/babych

VRATILA SAM SEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!

eooo mene iz dalmacije...vratila se ja malo u pulu do was....ljudi na izletu je bilo legendarnooooooo...nikad bolji izlet u životu...naj naj izlet....
krenuli smo u 15.00h na stanici tu ispod škole do rijeke...pa smo krenuli marco polom....tamo smo bili cijelu noć...bilo je legendarno...niko nije spavao...svi smo ludiralli...ovi(neću ih imenovat)...razvalili su frižider na brodu i maznuli vodke i red bull i ta sranja iz njega...pa je ujutro bila štala..jer je račun došo 500kn za svo piće šta su popili....al da ne dođe murja svako je keširao 10 kn....i tako...i da puštali mi cajke...a ovaj neki kapetan bio iz dalmacije i počeo nam neš srat zbog cajki...hahah....i ujutro nam lik dopalio s usisavačem da čistimo brod...a stefani i bogdan se odma pokupile....ja sam bila ostala ma nisam čistila...onda smo došli na korčulu,,,,a imali mi tamo nekog vodiča ...tip spaljenn...dok nas je vodio kroz korčulu malo je pjevao...ma živi smijeh...onda smo krenuli na neki trajekt do pelješca pa onda busom do dubrovnika u hotel...došli smo kasno navečer pred hotel...a hotel živa rupa...a kad smo mi došli u njega je bilo još gore....tu večer je bila stoja s nama u hotelu....ajjj kako su ti likovi jakiiii...prvo smo se upoznali s njima i to...a onda je zabava počela...prvo smo išli u sobu mrkija i luke i namazali ih sa pastom sve pa su još pustili aparatom za gašenje požara onaj prah po njihovoj sobi...aj cijela soba se zadimila...onda smo išli do sobe sande,tine i nikoline pa smo ih sve namazali dok su spavale,,,još smo stavili po svim kvakama malo paste....onda smo u 6 dopalili u njihovu sobu i spavali na podu do 7.30....onda nam je elda upala u sobu i počela se derat šta radimo s dečkima iz stoje...a mi svi onako pospani...ma jooojjj...onda je stoja išla ća...nažalost....a mi smo krenuli na zidine u dubrovnik...a bili smo mrtvi al dubrovnik je predivannn...onda smo krenuli na stradun i tamo smo se nakupovali svačegaaa...navečer smo došli u hotel...aj...gađali smo se nekim smokvama...i ova vlasnica hotela dopalila van i neš počela srat a ja skakala preko balkona...hahah...hrki bacio neku smokvu u prozor...ajj...kako se to čulo...ma smijeh živi...drugi dan SPLITTT....najlipši grad na cilem svitu!!!....ajjj poljuddd....došli smo pola sata prije treninga i vidili sve igrače....i još smo bili do svlačionica...mmm....a ja ubrala travu s poljuda...to moraš bit specijalac...onda smo krenuli prema vodicama....i navečer došli u neki hotel...prelijep hotel...al mi smo spavali u nekim kao kućicama pokraj.....a bilo je zakon....žaklina napravila kaosss....upoznala ona neke likove iz šibenika koji su bili neki kriminalci...i počela cijela strka u hotelu....počeli se ti likovi penjat po stablu...i na kraju dopalila murja,pa ih je otjerala...ma kaos....a bila nam je to zadnja noć...al smo se nasmijali..nemogu sad sve u detalje....u busu do doma nam je vodič pjevao...haha....ANDREJ JE CAR!!!,,,znate kako je bio jak vodič...predobar...i tako smo vam se mi vratili doma ....NA NAŠ VELI VRH!!!....ma bilo je zakon!!!....
pusssaaa swimaaa....bit će slika...kad ih prebacim na komp...

Post je objavljen 08.10.2007. u 15:45 sati.